XXL Nutrition

OMG...hier schiet je panty toch van in een knoop

TPH1976

Competitive Bodybuilder
Waardering
147
http://www.refdag.nl/zondag

Fijn dat u belangstelling hebt voor refdag.nl, de nieuwssite van het Reformatorisch Dagblad.

Vandaag is het zondag. We wijden deze dag in het bijzonder aan de dienst van God.

Wij beschouwen de zondag als een rustdag, een opdracht van God en een geschenk, waar we dankbaar voor mogen zijn. Om die reden actualiseren we onze site vandaag niet.

Staat het nieuws dan stil op zondag? Nee, dat niet - we leven in een jachtige tijd waarin het verschil tussen zondagen en werkdagen helaas steeds kleiner wordt.

Morgen brengen we u graag weer op de hoogte van de dagelijkse gebeurtenissen, voorzien van achtergronden, commentaar en opiniërende artikelen. Zoals u dat van ons gewend bent.

Informatie over kerkelijke gemeenten, kerkdiensten en predikanten kunt u desgewenst vinden op onze site www.kerktijden.nl.

Hoofdredactie Reformatorisch Dagblad

Omg....

Ik was op zoek naar een paar interessant artikelen over Christendom in het buitenland...en daarbij kwam ik blijkbaar via een link op een artikel van het reformatorisch dagblad uit.

En die werkt niet....de hele site is afgesloten van bezoek OMDAT het zondag is en je zondagsrust moet hebben....en omdat er tegenwoordig blijkbaar wel nieuws is op zondag OMDAT de rustdag niet meer zo belangrijk is als vroeger....

Nou kan ik me helemaal voorstellen dat ze op zondag geen nieuwe artikelen plaatsen...prima...dat moet je helemaal zelf weten.

Maar je kan de hele site niet op...je wordt overal gerouteerd naar dit bericht. Geen archief, geen oude links...niets....

Echt...het moet niet gekker worden.

Schokkend!

dang daar hangen men panty's nu aan de kroonluchter :(

Haha, dat doen ze al zolang de website bestaat volgens mij :D

Zoals het een goed christen betaamt natuurlijk!

En wie zet die site dan elke zondag op non-aktief?
Klinkt als werk

Waarom was je daar naar op zoek? Daar ge je je geschonken vrije dag toch niet aan wijden? ;)

• Topic Starter Topic Starter
Waarom was je daar naar op zoek? Daar ge je je geschonken vrije dag toch niet aan wijden? ;)

:roflol:

Ik zocht een artikelen over Christendom in het buitenland en ik kreeg blijkbaar een link door van her RefD.

Ik was heel stichtelijk bezig....:engel:

...maar ik verprutste het door een paar flinke godslasterlijke krachttermen nadat ik dus die "error: kreeg :devil:

en dus...ben ik nu royally ****ed :(...als ik naar de hel ga dan is het de schuld van het RefD...en dat is best wel een n00b reden om naar de hel te gaan....I'd be the laughing stock :sad:

:headbang: En ik had me nog zo voorgenomen om naar de hel te gaan om een stoere reden ofzo...je weet wel...sodomie met 4 lekkere katholieke barely legal chickies waaronder het nichtje van de bisschop en je daarna flink bezuipen en pissen in het wijwater ofzo...ik noem maar iets... Iets wat toch een klein beetje indruk maakt als je daarbeneden aankomt... Maar neeeeee....ik ga weer naar de hel omdat ik op het refd website aankwam. Heb ik weer. Het kan ook nooit eens een beetje meezitten. Jezus....er is gewoon geen God

:roflol:

Ik zocht een artikelen over Christendom in het buitenland en ik kreeg blijkbaar een link door van her RefD.

Ik was heel stichtelijk bezig....:engel:

...maar ik verprutste het door een paar flinke godslasterlijke krachttermen nadat ik dus die "error: kreeg :devil:

en dus...ben ik nu royally ****ed :(...als ik naar de hel ga dan is het de schuld van het RefD...en dat is best wel een n00b reden om naar de hel te gaan....I'd be the laughing stock :sad:

:headbang: En ik had me nog zo voorgenomen om naar de hel te gaan om een stoere reden ofzo...je weet wel...sodomie met 4 lekkere katholieke barely legal chickies waaronder het nichtje van de bisschop en je daarna flink bezuipen en pissen in het wijwater ofzo...ik noem maar iets... Iets wat toch een klein beetje indruk maakt als je daarbeneden aankomt... Maar neeeeee....ik ga weer naar de hel omdat ik op het refd website aankwam. Heb ik weer. Het kan ook nooit eens een beetje meezitten. Jezus....er is gewoon geen God

Ik denk dat je inderdaad wel naar de hel gaat ja. En er is wel een god, dit is em...

God.jpg

Wow, wat een happening.

Terug
Naar boven