Fitness Seller

omnadren + d-bol

jaja, koen. ongelooflijk. nog nooit gekuurd en zit hier overal raad te geven over AS.

Jezus, heb er gewoon veel over gelezen en ga echt geen dingen zeggen wat ik niet weet of doen alsof ik ervaring heb. Geef graag advies over van alles en leer ook graag, dus als ik fout zit hoor ik het ook graag..

Mensen die wel kuurervaring hebben weten vaak niet eens de helft van wat ik weet, en wat ik weet is ook niet wonderbaarlijk dus ga maar na;)

Je kopieert de stellingen van anderen zonder zelf praktijkervaring te hebben, dat vinden sommigen een beetje "weird".

Maar als je er zoveel vanaf weet, waarom begin je dan zelf niet vraag ik me af?

koen85 zei:
Jezus, heb er gewoon veel over gelezen en ga echt geen dingen zeggen wat ik niet weet of doen alsof ik ervaring heb. Geef graag advies over van alles en leer ook graag, dus als ik fout zit hoor ik het ook graag..

Mensen die wel kuurervaring hebben weten vaak niet eens de helft van wat ik weet, en wat ik weet is ook niet wonderbaarlijk dus ga maar na

mij is het opgevallen dat je nog nooit gebruikt had omdat je vanalles schrijft wat niet klopt. als je er dan toch zoveel over weet, schrijf dan zinnige dingen. het is soms echt om te lachen. als ik je berichten lees, valt het mij juist op dat je er niet veel vanaf weet. ik zie dat je op anabolicresource.com ook al bezig bent.

mij is het opgevallen dat je nog nooit gebruikt had omdat je vanalles schrijft wat niet klopt. als je er dan toch zoveel over weet, schrijf dan zinnige dingen. het is soms echt om te lachen. als ik je berichten lees, valt het mij juist op dat je er niet veel vanaf weet. ik zie dat je op anabolicresource.com ook al bezig bent.

Zoals wat Skydirk, want als dat zo is zou er een mod in moeten grijpen imo.

Adviezen geven is leuk en aardig maar waneer het niet correct is kan je andere mensen op het verkeerde been brengen.

Mijn idee is dat je geen doorgewinterde kuurder hoeft te zijn om adviezen te geven.

Mensen die wel kuurervaring hebben weten vaak niet eens de helft van wat ik weet, en wat ik weet is ook niet wonderbaarlijk dus ga maar na;)

Eerst even lezen als je wat zegt graag. En ik heb idd op AR wat tegenspraak gehad maar dat was helemaal in het begin toen ik indd veelste weinig gelezen had en wist. Ik vind niet dat je je frustraties op iemand af moet reageren als je daar geen goede onderbouwing voor hebt..

Wil trouwens over aanzienlijk korte tijd ook gaan beginnen.. Krijg ik dan wel goedkeuring om advies en meningen te geven? :D

Zoals wat Skydirk, want als dat zo is zou er een mod in moeten grijpen imo.

Adviezen geven is leuk en aardig maar waneer het niet correct is kan je andere mensen op het verkeerde been brengen.

Mijn idee is dat je geen doorgewinterde kuurder hoeft te zijn om adviezen te geven.

Klopt eigen ervaring is wel beter omdat je het dan zelf ondervonden hebt want alle theorie klopt echt niet. Staat zoveel op het net...
Kijk een v.b. als je in de verslavingszorg werkt hoef jezelf ook geen "gebruiker" geweest te zijn maar wanneer je eigen ervaringen kunt meenemen is natuurlijk altijd beter...

Waar ging de topic ook alweer over jongens:rolleyes: ? Oh ja omnadren;)
Waar is de ts eigenlijk?

slotje?

Allereerst er stond weldegelijk voor GEVORDERDE of MEDIUM GEVORDERDE en er stond bij hoe IK het zou doen, niet TS

1750mg per week?

Misschien kunnen de jongens die dit zeggen netjes tellen maar weten ze ook hoeveel actieve stof er van die 1750mg actief is de eerste week? Enkel wat prop en phenylprop! De lange esters komen pas later op gang waardoor je dus nooit effectief aan 1750mg per week zit.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
Wat we dus bedoelen is dat je je eerst in de materie inleest zodat je op basis van je eigen kennis een kuur kunt samen stellen. Nu koop je maar lukraak (zo komt het over) en vraag je hoe je de kuur het best kunt samenstellen???
Weet je uberhaupt wel wat Omnadren is? Heb je de Omnadren van Jelfa?
Maar ja om je toch maar op weg te helpen want je hebt de spullen al in huis.
week 1t/m 10 500mg Omnadren
week 1t/m4 (kan ook t/m 6 maar ja 17aa) 40mg per dag

succes

hier heb ik zelf ook aan zitten denken, maar ik sta altijd open voor suggesties..... je weet nooit he
Morgen >> 10 september gaat de eerste erin.... en ik zal mijn stats hier wel ff bij houden.......
jongens bedankt en jullie horen hoe het werder gaat

tnx miggi:D :D :D :D :D :D :D :D

He Maus dat ligt niet aan jou. Je bent de laatste tijd lekker rustig :D (zoals het hoort overigens;) )

Moet kerel, MrJ heeft me op mn kloten gegeven.
Hij is een latig mannetje die geilt op zn macht......maar verder vind ik hem wel lief :heart:

@ Flex, voeg eens wat meer toe bro...jij wou m open houden.

uhm....

He makker,

heb in het verleden af en toe gekuurd met omna, zeker zeer snelle toename van gewicht alleen heel veel vocht ophoping.... maar als je snel wil groeien is het zeker the way to go, ikzelf ben er toen een sust bij gaan zetten, zou de d boll achterwegen laten want je blaast jezelf alleen meer op, zou in plaats wat proviron mee pakken...

hoor het wel...

hotbear???

Moet kerel, MrJ heeft me op mn kloten gegeven.
Hij is een latig mannetje die geilt op zn macht......maar verder vind ik hem wel lief :heart:

@ Flex, voeg eens wat meer toe bro...jij wou m open houden.

Ik verwachte wat tegenreakties op wat ik zei van sustanon of omna er de eerste 3 weken hard injagen en dan de lange esters laten uitwerken. De meesten stempelden dat hierbij als lomp had ik de indruk. Maar vermidts er nu geen tegengas meer kwam op mn laatste post...

Sustanon (of omna) loaden in de eerste 3w met e.d. en e.o.d. injects is imo zeer effectief voor een korte kuur van een week of 6, die die anders zeggen probeer het zelf en je zal zien (voelen :D )

He makker,

heb in het verleden af en toe gekuurd met omna, zeker zeer snelle toename van gewicht alleen heel veel vocht ophoping.... maar als je snel wil groeien is het zeker the way to go, ikzelf ben er toen een sust bij gaan zetten, zou de d boll achterwegen laten want je blaast jezelf alleen meer op, zou in plaats wat proviron mee pakken...

hoor het wel...

hotbear???

Waarom ben je naast je Omnadren nog sus gaan zetten dan? Waarom niet bij de Omnadren gebleven?

Terug
Naar boven