Fitness Seller

Omnadren , Testosteron Depo

je gaat op deze manier heel veel schommelingen krijgen op het moment dat je 1x per week een sust inject neemt. Volg de adviezen op en ga voor een ekte ekte kuur. Maar bovendien lees je in over kuren en nakuren.

• Topic Starter Topic Starter
nieuw NABE

Laatst bewerkt:
Waar zijn jouw foto's dan? Ik mag dan wel 'net komen kijken' maar kom op man, jij weet helemaal niet eens wat je doet. Antwoord op je oorspronkelijke vraag? JA NATUURLIJK NAKUREN. Graag geholpen man.

• Topic Starter Topic Starter
Hmm, het blijkt een gebrek aan begrijpend lezen en schrijven te zijn denk ik. Luister mannetje, voordat je iemand een mong**l noemt zou je de moeite een kunnen nemen om de berichten goed te lezen (als je die vaardigheden bezit....wat ik betwijfel). Dan zou je kunnen lezen dat ik een kuur omschrijf, daar mijn gegevens bijzet en SIMPELWEG om advies / ervaringen OVER DE NAKUUR vraag. Ik zeg niet dat ik verder geen onderzoek heb gedaan of dat ik de kuur als eens eerder heb gedaan. Dus jullie conclusie dat ik niet op de hoogte ben en dat ik van alles zou gebruiken zonder info in te winnen komen van jullie vandaan en niet van mij. Hmmm toch vreemd want ik ken jullie niet en ik heb jullie nooit gesproken. Dus hebben jullie uit je duim gezogen...of zoals ik al eerder zei :niet in staat om begrijpend te lezen. Maar goed.....fantaseer er lekker op los en adviseer kuren aan jan en alleman terwijl het per individu compleet anders kan zijn......of was dat een te moeilijk woord "individu"

oké, ik ook maar ff dan. Je be si heeft gelijk. 1 keer sust per week injecteren is echt niet handig, kijk maar naar de halfwaardetijd van de esters die er inzitten. daarnaast is test gewoon test, dus 2 verschillende soorten test zetten slaat nergens op. als je 2 verschillende soorten test wilt zetten dan doe je de sust van week 1-4 (al zou je dan veel beter propionaat nemen). en de enanthaat van week 1-12. Nakuur is vier weken. er word gezegd 1/3 van je kuur maar er zijn onderzoeken geweest waar uit bleek dat de nakuur na minimaal 4 weken pas optimaal was.

---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 17:27 ----------

Rico, ik lees nu pas je laatste paar posts. Waarom probeer je zo stoer te doen als mensen je advies geven man? sorry maar je bent inderdaad een idioot.

@ts je probeerd je met mooie woorden eruit te lullen, maar echte kenners van AAS hebben geen glazen bol nodig om te zien dat jij er niks van weet. En als het wel zo is bewijs het dan met onderbouwde opmerkingen waarom je sust 1x en de week zet? Waarom je niet 10 weken lang dezelfde soort test gebruikt en waarom niet 1 type ester? En het feit alleen al dat je niet weet of je moet nakuren bewijst ook dat je niet weet wat het met je doet. Niemand hier probeerd je te bashen dat doe je zelf. Luister naa wijze raad of leg me het zwijgen op met wijze woorden in plaats van gezever!!

Jezus wat ben jij een mong**l. Je bi se is een van de mannen hier met meer dan genoeg kennis, en jij negeert zijn advies. Je wil met een kuur beginnen DIE NERGENS OP SLAAT. Waarom zou je in godsnaam test e en sust cobineren in een wekelijkse inject, laat die sust weg, dat heeft in die combinatie alleen maar nadelen. Je hebt de spullen al binnen en nu pas kom je er achter wat het eigenlijk is. Maar je bent een eigenwijze *** en je zal waarschijnlijk toch wel doen wat je van plan was, waste of time..

---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 11:37 ----------

Nee hoor, ik denk dat ik je leesfout wel begrijp, als er staat:

wk. 13-16 20mg nolva e.d.

dan is dat niet 16-13= 3 weken , maar:

week 13 (7 dagen)
week 14 (7 dagen)
week 15 (7 dagen)
week 16 (7 dagen)

Snap je? ;)
I know, het is geen leesfout :p
Ik zie meestal 12-15 of 14-17 staan. Ik zal men er wel op wijzen als ik het nog een keer tegenkom :)

Hahaha 12-15 en 14-17 is toch 4 weken...!!!!!!

Hmm, het blijkt een gebrek aan begrijpend lezen en schrijven te zijn denk ik. Luister mannetje, voordat je iemand een mong**l noemt zou je de moeite een kunnen nemen om de berichten goed te lezen (als je die vaardigheden bezit....wat ik betwijfel). Dan zou je kunnen lezen dat ik een kuur omschrijf, daar mijn gegevens bijzet en SIMPELWEG om advies / ervaringen OVER DE NAKUUR vraag. Ik zeg niet dat ik verder geen onderzoek heb gedaan of dat ik de kuur als eens eerder heb gedaan. Dus jullie conclusie dat ik niet op de hoogte ben en dat ik van alles zou gebruiken zonder info in te winnen komen van jullie vandaan en niet van mij. Hmmm toch vreemd want ik ken jullie niet en ik heb jullie nooit gesproken. Dus hebben jullie uit je duim gezogen...of zoals ik al eerder zei :niet in staat om begrijpend te lezen. Maar goed.....fantaseer er lekker op los en adviseer kuren aan jan en alleman terwijl het per individu compleet anders kan zijn......of was dat een te moeilijk woord "individu"

Klopt, je vraagt of je het advies van jouw supplier betreffende de nakuur moet opvolgen, wij zeggen nee want je moet wel nakuren, en doe de rest wat je van plan was ook maar anders. We geven je dus inderdaad ongevraagd advies over het andere gedeelte, omdat we het beste voor hebben met iedereen die met vragen komt. Als jij zoveel onderzoek hebt gedaan naar de stoffen die je wil gebruiken, waarom kom jij dan niet met een goed onderbouwde beredenatie waarom dit WEL een goede combinatie zou zijn? "Of was dat een te moeilijk woord, 'combinatie' " :rolleyes:

Ik vind het trouwens wel leuk van je dat je je vorige post verwijderd hebt, want die was niet zo netjes. Oh en ik heb hem nog wel in mijn inbox hoor..

really? 8 weken orals? overkill lever... 8kg overgehouden? super diana's? wil ik ook dan. en dan nog zonder nakuur. Test en sust combineren.... stop gewoon met alles man. 118kg michelin mannetje, ga terug met de zak chips voor de tv zitten man en ga naar de dokter voor je hersenen, je spoort niet helemaal goed kerel.

Je bi se, dat is toch precies wat ik aan het doen ben...informatie inwinnen en zoveel mogelijk ervaringen van mensen vragen. Mijn EERSTE woorden in de begin post waren "Hi, Ik wil binnen enkele dagen met een kuur beginnen". Dus waar jij de conclusie vandaan haalt dat ik al medicijnen in mijn lijf heb gespoten zonder info te vergaren is mij onduidelijk....dus wie is hier nu de idioot? Sukkel.....

Ik ben een sukkel idd. fl**ker jij lekker op dan naar een ander forum met je bijdehante bek.

Maar ik ga hier verder niet op in. Heb er al te veel tijd en moeite aan besteed. Succes met je k*t kuur en je positieve instelling. Ben blij dat er nog mannen zijn hier die mijn advies waarderen en die wel weten waar ze over praten.

Ik ruil niks in voor een andere kuur, ik vraag je advies over de nakuur voor de combinatie Omnadren en Testosteron depo. Iedereen zal zijn eigen mening hebben over wat (voor hem) de beste kuur is....prima, maar dat was niet mijn vraag. Dus nogmaals...Ik ga 10 weken lang 1 injectie p/wk Omnadren 250 Mg, en de 2e t/m de 6e week 1 injectie p/wk Testosteron Depo 250 Mg zetten. Wat denken jullie dat verstandig is om erbij te nemen en wat is jullie visie over de toe te passen nakuur.

Ik snap niet waarom je het advies van je dealer eerder volgt dan van de mensen van dit forum, je snapt toch wel dat hoe goed je die dealer van je kent je nooit 100% kan weten dat hij het beste met je gezondheid voor heeft, hij verdient geld aan je kerel.

Integendeel tot de mensen van dit forum die er in principe nergens geen baat bij hebben om jou advies te geven, persoonlijk had ik je in je eigen stront laten zakken met zon eigenwijze houding.
Er is je ook allang verteld hoe je moet nakuren maar zelfs dat neem je niet aan. Het zal wel een vorm van natuurlijke selectie zijn ofzo.

Terug
Naar boven