- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga aan de peptides bro.Oke guys ik zit in een lichte dipje, dit is het vermelden wel waard in een logje vind ik!
Minder zin om te gaan trainen maar het goeie nieuws is dat ik mij erover zet en toch ga dipje of geen dipje![]()

nee bro nog niet maar het begint echt al te jeuken voor terug te kuren
Deze keer moet ik echt een strakke kuur inelkaar steken! Dit gaat de ultieme kuur voor mij worden![]()
wat waren je gains met die vorige ? heb topic niet helemaal gevolgd sorry
Ik doe mijn best bro!
---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 19:24 ----------
Je kan het beter lezen bro want ik weet het zelf eigenlijk niet omdat ik gebulkt en dan gecut heb en dan terug clean gebulkt dus ik weet het niet. In ieder geval ik zie er beter uit dan ervoor.

Ik heb me dip tijd net gehad das echt klote . Hoe is ie hier alles nog goed goeie dagen gehad ik wel veel slecht eten gehad ma goed daar zijn die dagen voor dacht ik![]()

Ja hoor! Ik leef zeker nog, van mij geraak je zomaar niet af
Mijn dip heeft zkr 2 maand geduurt geen zin in traine nergens zin in eigenlijk ma nu wel weer veel zin enzo gaat nu wel weer goed en bij jou hoe gaat die nu verder heb in je andere pagina ook wel mee gelezen ging al weer stukke beter nu tog