Sheikh
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 200
hadi lan
eerlijke antwoord nuVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eerlijke antwoord nu
je bent al ****ing buff manik zou gewoon 2 per jaar pakken ofzo, alhoewel tijd on blijven ook wel lekker is hahaha

ben ik t niet mee eens. tren A = frequenter prikken -> stabielere bloedwaardes dan tren E.
dat zou eigenlijk juist minder sides moeten opleveren, en inderdaad het voordeel dat je er snel 'uit' kan mocht het uit de hand lopen,.
@trunks, zit nu op 600mg tren p/w, ga het ophogen naar 800 om te kijken wat t doet
wel een aanrader, maar alleen als je niet veel last heb van tren sides

absurde doseringen .roflol. alles onder de 3 gram AAS per week zijn beginnerskuurtjes![]()
(Try it and you'll by it) Mensen die echt goed groeien pakken gewoon stiekem meer zonder de waarheid te zeggen, aangezien AAS niet meer zo effectief is als vroeger in de jaren denk ik dat hoog doseren niet zo'n gek idee is... is mijn mening gewoon...Ben benieuwd man :d na mn deca ga ik ook azn de tren denk ik :d

Ik blijf wel on ja.. Ff groot worden:d
In t verleden slecht gekuurd, vanaf nu goed doen![]()
LOLPasop er zijn kerels op 75 kg die er veel zwaarder uitzien dan je denkt. Iemand bij ons in de gym weegt ocharme nog maar 67kg maar is een ****ing tank. Zou niet te snel op iemand zijn gewicht afgaan![]()
zijn niet absurde doseringen waar we het hier over hebben hoor.
Wil niet te groot wil nog wel passen in mooie kleren, anders hele klerenkast weg
Met dat geld had ik een dikke bak kunnen halen![]()
Ja man, 1.50 bij 75 kg @ 3 % zal idd wel een tank zijn maar nog altijd een midget.
Ga weg, de 1e 6 weken zit ie op 4.4 gram AAS per week, als dat niet absurd is op 75 kg weet ik 't niet meer.
En trunks, mijn hoogste kuur so far was idd iets meer dan 1 gram per week en daar gainde ik top op. Ben ook niet van plan om binnen afzienbare tijd 4+ gram te gaan zetten dus tja.
Aanpassing : overigens wel eens met je opmerking dat 1 gram test per week echt heerlijk is, die ga ik binnenkort ook weer doen, mss tussentijds nog wat verhogen hehe.

Ja man, 1.50 bij 75 kg @ 3 % zal idd wel een tank zijn maar nog altijd een midget.
Ga weg, de 1e 6 weken zit ie op 4.4 gram AAS per week, als dat niet absurd is op 75 kg weet ik 't niet meer.
En trunks, mijn hoogste kuur so far was idd iets meer dan 1 gram per week en daar gainde ik top op. Ben ook niet van plan om binnen afzienbare tijd 4+ gram te gaan zetten dus tja.
Aanpassing : overigens wel eens met je opmerking dat 1 gram test per week echt heerlijk is, die ga ik binnenkort ook weer doen, mss tussentijds nog wat verhogen hehe.

was je niet 24 ofzo? dik trt heel je leven dan maar kardesIk blijf wel on ja.. Ff groot worden:d
In t verleden slecht gekuurd, vanaf nu goed doen![]()

was je niet 24 ofzo? dik trt heel je leven dan maar kardes![]()
Dan raad ik je aan niet ONN te blijven maar toch nog respecteer ik je welke beslissing maar ook dat je neemt... De gevolgen zijn toch voor jou en niet voor ons
was je niet 24 ofzo? dik trt heel je leven dan maar kardes![]()

wat voor een fysiekik ga voor een fysiek wat je met 1-2x per jaar kuren kunt behouden, pff moet me niet voorstellen om heel me leven te gaan spuiten alleen om er groot uit te zien

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dose dan wel van laag naar hoog bro goeie gouden raad, echt waar je gaat mij bedanken... injecteer enanthaat esters hetzelfde als korte esters EOD en om de 4-6weken verhogen die dossis dus laag genoeg beginnen of je eindigt met een overdosis haha... Lekker toch![]()

ik ga voor een fysiek wat je met 1-2x per jaar kuren kunt behouden, pff moet me niet voorstellen om heel me leven te gaan spuiten alleen om er groot uit te zien