AndroidHealthClinic

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with dianabol!!!

je bent al ****ing buff man :) ik zou gewoon 2 per jaar pakken ofzo, alhoewel tijd on blijven ook wel lekker is hahaha

je bent al ****ing buff man :) ik zou gewoon 2 per jaar pakken ofzo, alhoewel tijd on blijven ook wel lekker is hahaha

Wil niet te groot wil nog wel passen in mooie kleren, anders hele klerenkast weg
Met dat geld had ik een dikke bak kunnen halen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
ben ik t niet mee eens. tren A = frequenter prikken -> stabielere bloedwaardes dan tren E.
dat zou eigenlijk juist minder sides moeten opleveren, en inderdaad het voordeel dat je er snel 'uit' kan mocht het uit de hand lopen,.

@trunks, zit nu op 600mg tren p/w, ga het ophogen naar 800 om te kijken wat t doet :D
wel een aanrader, maar alleen als je niet veel last heb van tren sides

Sheikh op hoeveel mg test zit je dan of pak je geen test erbij?
800mg heb ik al gedaan van de chineeze tren en die was toen wel hevig op 4ml haha:D
By the way tren-A is zeker waar wat je zegt dat je stabielere bloedwaarden hebt.
Ken een kerel die zet test-E samen met Tren-E 1ML van ieder EOD en hij heeft van bijna niks last van sides buiten dat hij iedereen voorbij steekt in de gym en meer kracht heeft haha :p

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 21:04 ----------

absurde doseringen .roflol. alles onder de 3 gram AAS per week zijn beginnerskuurtjes :D

Jij bedoeld het op een sarcastishe manier, maar probeer enkel gewoon eens Test-E op 1gram per week en zie eens hoe je eruit ziet op 4weken tijd al ;) (Try it and you'll by it) Mensen die echt goed groeien pakken gewoon stiekem meer zonder de waarheid te zeggen, aangezien AAS niet meer zo effectief is als vroeger in de jaren denk ik dat hoog doseren niet zo'n gek idee is... is mijn mening gewoon...

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 21:07 ----------

Ben benieuwd man :d na mn deca ga ik ook azn de tren denk ik :d

1ste keer tren Em87? Als je goed kan pinnen pak de A versie maar als je niet goed kan pinnen begin dan eens tren op 400mg per week en wacht 4weken af en als het dan goed gaat eventueel verhogen... Ik verhoog liever in een kuur vanaf week 6 omdat ik weet dat de gains beginnen te hangen. mijn eerste kuur was test/tren wat verwachten ze hier dan voor doseringen haha:D

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 21:10 ----------

Ik blijf wel on ja.. Ff groot worden:d
In t verleden slecht gekuurd, vanaf nu goed doen :cool:

Ik dacht dat je Natty was :p LOL

Pasop er zijn kerels op 75 kg die er veel zwaarder uitzien dan je denkt. Iemand bij ons in de gym weegt ocharme nog maar 67kg maar is een ****ing tank. Zou niet te snel op iemand zijn gewicht afgaan :)

Ja man, 1.50 bij 75 kg @ 3 % zal idd wel een tank zijn maar nog altijd een midget.

zijn niet absurde doseringen waar we het hier over hebben hoor.

Ga weg, de 1e 6 weken zit ie op 4.4 gram AAS per week, als dat niet absurd is op 75 kg weet ik 't niet meer.

En trunks, mijn hoogste kuur so far was idd iets meer dan 1 gram per week en daar gainde ik top op. Ben ook niet van plan om binnen afzienbare tijd 4+ gram te gaan zetten dus tja.

Aanpassing : overigens wel eens met je opmerking dat 1 gram test per week echt heerlijk is, die ga ik binnenkort ook weer doen, mss tussentijds nog wat verhogen hehe.

Wil niet te groot wil nog wel passen in mooie kleren, anders hele klerenkast weg
Met dat geld had ik een dikke bak kunnen halen :roflol:

6maanden ONN 6maanden OFF is mijn stijl de laatste tijd maar soms kan mijn hand uitschieten en kom ik toch in aanraking met de lades van mijn kast en kuur ik na 3maand al terug

gram per week stelt niets voor man :roflol:

Ja man, 1.50 bij 75 kg @ 3 % zal idd wel een tank zijn maar nog altijd een midget.

Ga weg, de 1e 6 weken zit ie op 4.4 gram AAS per week, als dat niet absurd is op 75 kg weet ik 't niet meer.

En trunks, mijn hoogste kuur so far was idd iets meer dan 1 gram per week en daar gainde ik top op. Ben ook niet van plan om binnen afzienbare tijd 4+ gram te gaan zetten dus tja.

Aanpassing : overigens wel eens met je opmerking dat 1 gram test per week echt heerlijk is, die ga ik binnenkort ook weer doen, mss tussentijds nog wat verhogen hehe.

In Amerika pakken ze enkel test in hoge doseringen als ze echt grote massa willen aanzetten... Ik weet in ieder geval hoe ik het zou doen moest ik nog hard willen bulken!!! Enkel test op zeer hoge doseringen en van laag naar hoog opbouwend werken en enkel met test-P ;)

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 21:20 ----------

MikieB als jij je lekker voeld op 1gram test ga er dan voor, ik dwing je echt niet om meer te pakken is jouw eigen keuze, maar laat mij het AUB op mijn manier doen ik ken mijn lichaam en ik kan meer aan dan een normale mens. Ik heb vroeger alle soorten drugs genomen waar anderen van platliggen zat ik nog op te dansen ;)

ik ga voor een fysiek wat je met 1-2x per jaar kuren kunt behouden, pff moet me niet voorstellen om heel me leven te gaan spuiten alleen om er groot uit te zien

if you wanna get big you gotta dose big and long:D

Dose dan wel van laag naar hoog bro goeie gouden raad, echt waar je gaat mij bedanken... injecteer enanthaat esters hetzelfde als korte esters EOD en om de 4-6weken verhogen die dossis dus laag genoeg beginnen of je eindigt met een overdosis haha... Lekker toch:D

Dose dan wel van laag naar hoog bro goeie gouden raad, echt waar je gaat mij bedanken... injecteer enanthaat esters hetzelfde als korte esters EOD en om de 4-6weken verhogen die dossis dus laag genoeg beginnen of je eindigt met een overdosis haha... Lekker toch:D

ik verhoog ja, voor het eerst even proberen.

Ik heb vorige week 250 test 200 deca gezet, deze week ook hetzelfde daarna ga ik verhogen :D

Gram was zeker lekker, mss dat ik 't dit keer wel een tijdje langer blijf zetten, test only en uppen van 500 naar 1000 naar 1500 ofzo hehe.

ik ga voor een fysiek wat je met 1-2x per jaar kuren kunt behouden, pff moet me niet voorstellen om heel me leven te gaan spuiten alleen om er groot uit te zien

Ik doe dit ook wat jij doet maat... Alleen doe ik een basic kuur van 12weken en bride ik 6weken en dan nog eens 10 tot 12weken kuur en dan meestal stop ik... o,ja op't einde als ik niet tevreden ben bij de laatste 3weken goei ik er nog korte esters in om toch nog tevreden uit mijn kuur te stappen

Terug
Naar boven