XXL Nutrition

RAMBO 2!!! ON TRENBOLONE LIKE SILVESTER STALLONE AGAIN (first blood) with dianabol!!!

Ik doe dit ook wat jij doet maat... Alleen doe ik een basic kuur van 12weken en bride ik 6weken en dan nog eens 10 tot 12weken kuur en dan meestal stop ik... o,ja op't einde als ik niet tevreden ben bij de laatste 3weken goei ik er nog korte esters in om toch nog tevreden uit mijn kuur te stappen
de bridge snap ik niet

maar als ik zon fysiek kan krijgen ben ik blij

tumblr_mruueieBqN1rs4ej4o1_500.jpg

Heb nog lang de tijd en nog veel kuurtjes te gaan maar als ik non stop on moet blijven dan gaat mn droom helaas weg :o

• Topic Starter Topic Starter
ik verhoog ja, voor het eerst even proberen.

Ik heb vorige week 250 test 200 deca gezet, deze week ook hetzelfde daarna ga ik verhogen :D

is het de bedoeling massa te pakken maat? Verhoog dan enkel je test niet je deca... zo blijft je libido altijd perfect en sowiezo ga je blijven gainen zolang je kan blijven verhogen... Ik heb gemerkt uit mijn ervaring dat er 2manieren zijn om te kuren:

1. Weinig spuiten en je kapot eten om te gainen
2. Veel spuiten en minder eten maar toch goed gainen

Nu is mijn vraag, welke is de "easy way out" hahahaaaa... :D

ik ga ws tot 1gram test 600/800 deca
moet even kijken wat mn deca is 100mg/ml wordt veel prikken op 800mg :roflol:

de bridge snap ik niet

maar als ik zon fysiek kan krijgen ben ik blij

tumblr_mruueieBqN1rs4ej4o1_500.jpg

Heb nog lang de tijd en nog veel kuurtjes te gaan maar als ik non stop on moet blijven dan gaat mn droom helaas weg :o

bridgen bro... dus als je bijv. tren/test doet 12weken en je gaind niks meer dan bridge je even 6weken op 125mg test "alleen" per week en dan zet je je bijstof erbij na je 6weken bridge en het resultaat is dan dat je gewoon terug gaind alsof er niks aan de hand is...
Zo'n fysiek droom ik ook van maat... "hard to get" dit is meer AAS in combo met HGH en peptides!
Of je moet gestoord zijn zoals mij en gewoon hoog doseren en lange tijd... en best gewoon korte esters zolang als je kan volhouden dan zal je wel met minimaal vocht echt mooi worden maar het kost je veel duiten ;)
En je voeding moet dan "superclean" naar de einde toe zijn wil je met zo'n look eindigen. Dit is echt perfectie voor mij!!!!

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 21:41 ----------

ik ga ws tot 1gram test 600/800 deca
moet even kijken wat mn deca is 100mg/ml wordt veel prikken op 800mg :roflol:

Woow ik heb nooit Deca op 100mg/ml gedosseerd gezien. Altijd minimuum 200mg/ml:rolleyes:

bridgen bro... dus als je bijv. tren/test doet 12weken en je gaind niks meer dan bridge je even 6weken op 125mg test "alleen" per week en dan zet je je bijstof erbij na je 6weken bridge en het resultaat is dan dat je gewoon terug gaind alsof er niks aan de hand is...
Zo'n fysiek droom ik ook van maat... "hard to get" dit is meer AAS in combo met HGH en peptides!
Of je moet gestoord zijn zoals mij en gewoon hoog doseren en lange tijd... en best gewoon korte esters zolang als je kan volhouden dan zal je wel met minimaal vocht echt mooi worden maar het kost je veel duiten ;)
En je voeding moet dan "superclean" naar de einde toe zijn wil je met zo'n look eindigen. Dit is echt perfectie voor mij!!!!

Jij zet dus rustig een 3 of 4 maanden lang EOD? Ik ga binnenkort eerst 6 weken testp/tren a pakken, 100 mg tren a ED met 100 gram test p EOD, wat winny en t3 ernaast. Zie het niet echt zitten om daarna nog 8 weken EOD te zetten man :P

Waarom fix je dan geen andere deca? Klinkt wel als een lekkere kuur overigens hehe.

de doseringen en alles klinken als muziek in mijn oren maar de DECA had TREN moeten zijn:D

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 21:47 ----------

Jij zet dus rustig een 3 of 4 maanden lang EOD? Ik ga binnenkort eerst 6 weken testp/tren a pakken, 100 mg tren a ED met 100 gram test p EOD, wat winny en t3 ernaast. Zie het niet echt zitten om daarna nog 8 weken EOD te zetten man :P

Nee bro, tot nu toe meestal 1x per week of 1x om de 5dagen gezet de eerste 3maanden.
Die tren-A op 100mg=1ML en test-p hetzelfde, zet gewoon 2ML per dag bro... plaats genoeg in die spuit:D
T3 heb ik ook gedaan en slechte bijwerkingen van gehad bro en ik werd niet eens droger:o Het zorgde wel dat ik niet meer vet aanzette dan ik al had! Heb je al ooit Mast-P gehad? dan bedoel ik echt de P niet de E die is bagger as ****! mast-P heb je 3x zo harde spieren als met winstrol ;)

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 21:49 ----------

@mikieB je kan ook na 6weken korte esters een bridge overwegen met tabs... meesten doen dianabol voor 6weken en laten zo de littekenweefsels even rusten maar je kan even goed als je geen vocht wil winstrol nemen inplaats van dianabol en daarna gewoon doorknallen met andere korte esters!

Jij bedoeld het op een sarcastishe manier, maar probeer enkel gewoon eens Test-E op 1gram per week en zie eens hoe je eruit ziet op 4weken tijd al ;) (Try it and you'll by it) Mensen die echt goed groeien pakken gewoon stiekem meer zonder de waarheid te zeggen, aangezien AAS niet meer zo effectief is als vroeger in de jaren denk ik dat hoog doseren niet zo'n gek idee is... is mijn mening gewoon...

lol, ik was helemaal niet sarcastisch hoor :D, hoe hoger de dosis hoe hoger de gains, das gewoon de waarheid, al zal je wel een punt van diminishing return hebben.

@trunks: ik zet er maar 250mg test bij. dus 600mg tren en 250mg test. gain wel goed, maar ik denk dat dat nog beter zal gaan met iets meer test. imo nog altijd de beste massa bouwer.

500/600 lijkt me wel lekker combi :D

Laatst bewerkt:
de doseringen en alles klinken als muziek in mijn oren maar de DECA had TREN moeten zijn:D

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 21:47 ----------

Nee bro, tot nu toe meestal 1x per week of 1x om de 5dagen gezet de eerste 3maanden.
Die tren-A op 100mg=1ML en test-p hetzelfde, zet gewoon 2ML per dag bro... plaats genoeg in die spuit:D
T3 heb ik ook gedaan en slechte bijwerkingen van gehad bro en ik werd niet eens droger:o Het zorgde wel dat ik niet meer vet aanzette dan ik al had! Heb je al ooit Mast-P gehad? dan bedoel ik echt de P niet de E die is bagger as ****! mast-P heb je 3x zo harde spieren als met winstrol ;)

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 21:49 ----------

@mikieB je kan ook na 6weken korte esters een bridge overwegen met tabs... meesten doen dianabol voor 6weken en laten zo de littekenweefsels even rusten maar je kan even goed als je geen vocht wil winstrol nemen inplaats van dianabol en daarna gewoon doorknallen met andere korte esters!

Mijn volgende gaat bestaan uit een deel : test-p/tren-a/winny/t3 of clen, bridge van 6 tot 8 weken en dan 1000 mg test met misschien wat deca of de test opbouwen van 500 tot 1500 gedurende een week of 12. Wel gedacht aan bold maar hoor veel te vaak in m'n omgeving dat mensen er k*t op gaan. Mss eens 1000/600 test/deca, provi voor 't vocht en een clean dieet.

provi neem je niet voor de 'vocht', is t niet voor bedoeld. voor dat doel zijn andere middelen wel geschikt.

Ik neem provi tegen vocht, werkt goed :D

kan zijn dat t werk door een licht anti oestrogene effect maar dat is bijna te verwaarlozen. vind t alleen handig als shbg verlager. je kan beter een dht er bij nemen of AI.

lol, ik was helemaal niet sarcastisch hoor :D, hoe hoger de dosis hoe hoger de gains, das gewoon de waarheid, al zal je wel een punt van diminishing return hebben.

ja tuurlijk achteraf als je OFF gaat maar ja... bijna altijd of je nu hoog of laag dosseerd:p

---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 21:56 ----------

@trunks: ik zet er maar 250mg test bij. dus 600mg tren en 250mg test. gain wel goed, maar ik denk dat dat nog beter zal gaan met iets meer test. imo nog altijd de beste massa bouwer.

500/600 lijkt me wel lekker combi :D

Bro zet die test op 600mg eens en pak er direct proviron bij op 25mg per dag en je zal zeker mooi gainen zonder te vochtig te worden:D

---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 22:00 ----------

Mijn volgende gaat bestaan uit een deel : test-p/tren-a/winny/t3 of clen, bridge van 6 tot 8 weken en dan 1000 mg test met misschien wat deca of de test opbouwen van 500 tot 1500 gedurende een week of 12. Wel gedacht aan bold maar hoor veel te vaak in m'n omgeving dat mensen er k*t op gaan. Mss eens 1000/600 test/deca, provi voor 't vocht en een clean dieet.

Zou het omgekeerd doen bro dan is je bridge effectief geweest van 6 tot 8weken i.v.m de lange esters! En dan zal je ook nog eens 10x mooier uit je kuur komen dan dat je op Deca/test eindigd, en op de koop toe misschien nog eens een Limp d*ck als je pech hebt:D

---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 22:01 ----------

provi neem je niet voor de 'vocht', is t niet voor bedoeld. voor dat doel zijn andere middelen wel geschikt.

Provi voor Prolactine Gyno van Trenbolone en voor vocht tegen te gaan en voor meer vrije test in je lichaam te hebben ;)

---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 22:02 ----------

Een ai denk ik...
Provi werkt bij mij ook prima overigens ;)

And Punjab got the right answer ;)

---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 22:03 ----------

@MikieB bij Test/deca zou ik beter aromasin pakken

Terug
Naar boven