XXL Nutrition

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Oh, je bent er zo eentje die traint met een petje op. :o

j/k, ziet er goed uit bro. Succes nog!

Bedankt Milton ;) Nee ik ben niet zo eentje dat met een petje op traint maar op mijn werk gaat mijn haar helemaal naar de vaantjes en ik vertrek rechtstreeks na mijn werk naar de training en dan doe ik snel een petje op om geen tijd te verliezen

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 18:57 ----------

ik zou n buffel als jou ook wel is op oxy willen zien gaan :)

Oke aangezien de meesten zeggen dat ik de 2de kuurvoorstel zou moeten doen dan ga ik daarvoor:D

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 18:58 ----------

ik zou die laatste kuurvoorstel doen maar dan tren naar 14 weken ofzo :D
en eventueel op 600mg, en dan de test iets lager (als je gevoelig bent voor tren sides, heb zelf weinig gemerkt)

Maat Kix je hebt gewoon ****ING gelijk man!!! zo gaan we het doen BELOOFD!!! En denk je dat de oxy op 100mg zoden aan de dijk zal halen of beter op 150mg doseren? :D

• #1.102
Kan er iemand hier op't board mij vertellen hoe sommige mensen op 3maand zo abnormaal groot kunnen worden? Ik weet ook als je deca of oxy of dianabol hoog dosseerd dat je heel snel groot kan worden maar ik vraag mij gewoon af hoe ze zo uitgelijnd blijven aangezien die massakuren gepaard gaan met kilo's vocht???
Als je nu iets pakt waar je veel vocht van vasthoud en erg van groeid kan je het dan met een andere middel als winstrol of trenbolone ofzo omtoveren naar uitgelijnd? Er moet een manier zijn guys want ik heb het zelf gezien bij iemand die ik ken, dus vertel op:p

^^ Vraag het hem eens? :o

Maar hier in de gym zie ik het ook. De tip van die gasten is om niet met testosteron te kuren. Hier op DBB zullen ze je er gek voor verklaren, maar die gasten gaan daar echt lekker op.

Parabolan + primo + masteron is hier de vaak gebruikte kuur. Lijkt goed te werken voor de meesten.

En misschien, belangrijkste van al: genetics (jammer genoeg :().

• #1.104
^^ Vraag het hem eens? :o

Maar hier in de gym zie ik het ook. De tip van die gasten is om niet met testosteron te kuren. Hier op DBB zullen ze je er gek voor verklaren, maar die gasten gaan daar echt lekker op.

Parabolan + primo + masteron is hier de vaak gebruikte kuur. Lijkt goed te werken voor de meesten.

En misschien, belangrijkste van al: genetics (jammer genoeg :().

sorry bro maar ik geloof niet op die niveau dat wij trainen dat genetics een rol spelen:D
Om zo te worden als die mannen moet mogelijk zijn voor iedereen:)
Is raar wat je zegt bro... want ookal pak je oxy only ofzo dan blijf je alsnog vocht vasthouden. En met die bovenstaande vermelde kuur van je gain je maar een paar kilo vrees ik omdat het een meer van een cutcycle is.
Ik spreek niet over 6 of 7kilo maar ik spreek over mannen die op 3maand van 40cm naar 48cm armen gaan zo ineens alsof ze een wondermiddel gevonden hebben... :D

Veel hgh en tren etc bro. Doseringen zijn alles..
Doseringen en genen.

Als je oxy neemt probeer oxy van Iran Hormone te vinden.
Beste oxy die er ooit gemaakt is.

Maat Kix je hebt gewoon ****ING gelijk man!!! zo gaan we het doen BELOOFD!!! En denk je dat de oxy op 100mg zoden aan de dijk zal halen of beter op 150mg doseren? :D

mg per mg is oxy wat zwakker dan bijvoorbeeld dbol, dus doseringen van 50 tot 150mg zijn niet zo gek. maar ik denk dat je zat hebt aan 100mg man :)

• #1.107
Veel hgh en tren etc bro. Doseringen zijn alles..
Doseringen en genen.

Als je oxy neemt probeer oxy van Iran Hormone te vinden.
Beste oxy die er ooit gemaakt is.

Hgh moet je al voor lang nemen en is een dure grap en het gaat samen gepaard met insuline en IGF + Testosteron als stack! pffff:o
Ik geloof ergens gelezen te hebben dat je HGH minstens voor 1jaar moet nemen wil je er iets van merken klopt deze verhaal bro?
Bedankt voor de tip van Oxy ;)
Zou jij ook liever kuurvoorstel 2 dan 1 nemen? Zie vorige pagina:D

---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 19:41 ----------

mg per mg is oxy wat zwakker dan bijvoorbeeld dbol, dus doseringen van 50 tot 150mg zijn niet zo gek. maar ik denk dat je zat hebt aan 100mg man :)

Oke bro thanx allot:p
Je hebt gelijk wat betreft die dianabol maar oxy is wel kwa resultaat wat ik ervan hoor vele malen sterker maar sides ook naar't schijnt

update?
hoe gaat het nu?
en al een beslissing gemaakt?

Ga eens off man gek.

denk dat dat niet voor heeel lang zal zijn :D

Trunks is 11 cm langer geworden gehehehe :rolleyes:
Kan dat ook met deca? Ik wil ook graag wat langer worden.

Fesse, open t liefst je eigen topic in de AAS sectie. Uit je verhaal komt duidelijk naar voren dat je er geen hol van snapt, beter afblijven van t spul als je zelf niet de moeite heb gedaan om wt kennis op te doen omtrent aas. We kunnen alles wel gaan voorkauwen, maar daar helpen we je niet echt verder mee.

• #1.115
update?
hoe gaat het nu?
en al een beslissing gemaakt?

alles gaat goed bro ;)
Ik ga voor de oxy/tren/test/bold volgende jaar:D

---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 17:44 ----------

Lees verder dan dat je neus lang is GEK;)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 17:47 ----------

Trunks is 11 cm langer geworden gehehehe :rolleyes:
Kan dat ook met deca? Ik wil ook graag wat langer worden.

ik heb deca ooit lang geleden genomen maar in geen van al mijn pagina's staat dat ik aan de deca heb gezeten

als trunks off is is het zo dood hier:(

• #1.119
goed om te horen! je zou dit keer wel je waardes laten checken he!
wanneer krijgen we daar resultaten van te zien?

Terug
Naar boven