Bzar
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een hele mooie training!! Misschien moet je de volgende training -20kg proberen bij Chin Ups?
Aah, beter dat je 'f sorry zei man. Hij vond het namelijk echt niet grappig.Hoe gebeurde het precies?

-15kg bedoel ik, sorry.Ik legde een dumbbell op die stoel en die begon te rollen en kwam vervolgens op mijn fles terecht, daardoor spoot daar water uit, precies in zijn richting. Damn, zo'n onwaarschijnlijke actie.
Wat bedoel je met -20 proberen op de chins? Dat doe ik nu toch al?
Wie van die gasten zit eigenlijk op dbb?

Haha is goed man, ik edit die post wel ff als je wilt.
Jaa fijn, bedankt! Nee, maar dan kan maltodextrine wel helpen al moet je geen wonderen verwachten. Hoeveel kcal krijg je dagelijks ongeveer binnen of heb je dat nog niet uitgerekend?Haha is goed man, ik edit die post wel ff als je wilt.
Met een plateau bedoel ik een periode waarop je nouwelijks meer vooruitgang boekt.
Jaa fijn, bedankt! Nee, maar dan kan maltodextrine wel helpen al moet je geen wonderen verwachten. Hoeveel kcal krijg je dagelijks ongeveer binnen of heb je dat nog niet uitgerekend?

Aah, netjes!! Meestal zitten mensen ruim onder de 4000kcal. Haal je je eiwitten ook gewoon uit meerdere soorten bronnen? Dus uit vis, vlees, zuivel en plantaardige bronnen?Zozo, ik zit dus toch wel rond de 4000 kcal en 200 gram eiwit, meer dan ik had gedacht eigenlijk, mischien maar eens wat meer carbs eten.
Zeker, sinds ik rijst ben gaan eten lijkt het me wel redelijk verdeeld.Aah, netjes!! Meestal zitten mensen ruim onder de 4000kcal. Haal je je eiwitten ook gewoon uit meerdere soorten bronnen? Dus uit vis, vlees, zuivel en plantaardige bronnen?
Zoals jij daar altijd zit met een pen en papier? Niet echt zin in man.Is het niet iets beter om je resultaten op te schrijven?
Ik onthoudt het wel als ik het diezelfde avond opschrijf.
Aah okee, bedankt!

Mooie training weer gozer!Wide Grip Bench press: 12x40 10x55 3x65 -- Bij de eerste rep van de laatste set viel de stang op mijn borst, vandaar dat hij wat minder ging.
Chin Ups: -
Dumbbell shoulder press: 13x15 15x15 16x15 pr
Close grip bench press:-
Dippen: 12xbw 12xbw 15xbw-5 25xbw-10 --
Leg Curls: 18x10 12x25 8x30 pr
Calf raises: -
Dumbbell Preacher Curls: 18x9 12x13 4x15 32x8 --