Fitness Seller

onbeperkt anabolen gebruiken?

fyko

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
93kg
Vetpercentage
6%
Wat zeg je tegen iemand die denkt dat je onbeperkt anabolen kunt gebruiken.

Mijn neef (26) traint net 2 maanden en is vanaf dag 1 aan de winstrol tabletten gegaan, met de indruk dat dit onbeperkt gebruikt kan worden.
Deze week komt er nog een Deca bij...

Wat moet ik nou tegen hem zeggen waardoor hij snapt dat een kuur niet voor niets +- 8 weken duurt?

eventjes over het gebruik:
soms 4 tabletten voor de training, voor extra kracht :S(slaat nergens op natuurlijk)
soms een dag niet..

voedings / trainingsschema nooit van gehoord.

dat als ie zo doorgaat de dertig niet haalt.

fyko zei:

Mijn neef (26) traint net 2 maanden en is vanaf dag 1 aan de winstrol tabletten gegaan, met de indruk dat dit onbeperkt gebruikt kan worden.

Wat moet ik nou tegen hem zeggen waardoor hij snapt dat een kuur niet voor niets +- 8 weken duurt?

soms 4 tabletten voor de training, voor extra kracht :S(slaat nergens op natuurlijk)
soms een dag niet..

Zeg maar dat ie moet doen wat ie wilt met ze slappe derde been ! ;)

Serieus, die gaat ie echt krijgen.

zeg maar als ie het hele jaar zo door gaat zonder pauze zonder hcg clomid enz... hij aan het eind van het jaar impotent is.

en laat em member worden op dit forum.

Je kan hem ook vertellen dat hij alle dagen friet met mayo moet eten voor extra kracht!

zo zie je maar weer dat er heel veel mensen maar raak klote met MEDICIJNEN er wordt niet voor niets op het hele web kuurschema's geplaatst als jouw neefje zo doorgaat zal dat zeker ernstige gevolgen kunnen hebben...........

laat hem eens kennis maken met dit forum

greeeeeetz BLEUSHARK

• Topic Starter Topic Starter
dat is misschien wel leuk om te zeggen...
maar daar heeft hij ook niks aan.

Ik wil graag weten wat ik tegen hem moet zeggen
waardoor hij het snapt dat dit niet goed voor z'n lichaam is!

kan iemand het misschien uitleggen ?

fyko zei:
dat is misschien wel leuk om te zeggen...
maar daar heeft hij ook niks aan.

Ik wil graag weten wat ik tegen hem moet zeggen
waardoor hij het snapt dat dit niet goed voor z'n lichaam is!

kan iemand het misschien uitleggen ?

Vertel hem gewoon dat zijn spieren heerlijk gaan groeien, elke dag weer, en dat jarenlang.
En vertel hem dan dat zijn organen dat ook doen .....
En zijn hart ook, want da's ook een spier.
Lekker groot hart en een grote lever.
En dan houdt het al heel snel op!

Als hij zelf al niet op t id kan komen dat onbeperkt middelen gebruiken niet gezond kan zijn dan praat je tegen n hopeloos geval....of verdomde eigenwijs.

De meeste (verstandige) mensen doen eerst s wat research voor ze iets gaan slikken...en op elke site staat vermeldt dat orals niet langer dan hooguit 8wkn gebruikt dienen te worden, en dat is al te lang.

Als ie nu stopt heeft zn lichaam al n lange tijd nodig om te herstellen.

fyko zei:

soms een dag niet..

Is hij ontoerekeningsvatbaar dat hij zelf niet snapt dat het totaal verkeerd is wat hij doet????

Magoed, overtuig hem maar dat zijn lichaam het niet lang redt als hij zo door gaat.

succes

geeft hem een draai rond zen oren

Vertel hem dat hij één van die personen is waardoor er over steroiden bij voorbaat een neerbuigend beeld wordt geschept.

Laat hem nog een maandje verderdoen en vertel hem dan eens bloed te laten trekken bij zijn huisarts. Vooral dan de leverwaarden vragen.

Hij zal niet lang meer verderdoen...

Gek is je neef wel, maar hoe reageert je lichaam op zo'n gebruik eigenlijk 4 tabs een dag voor trainen en een dag niet, waarvan zou je moeten herstellen als het spul nog geen eens heeft ingekickt?
Het is net of je 30 mg testo per week zou spuiten voor 2 maanden, het is geen juiste dosering om spieren op te bouwen, maar je lichaam zou er wel op reageren!
wat ik me afvraag is waarvan zou je dan moeten herstellen als er nauwelijks iets met je lichaam is gebeurt??
Wel moet die gozer kappen voordat zijn lever het doet!

louis zei:
Gek is je neef wel, maar hoe reageert je lichaam op zo'n gebruik eigenlijk 4 tabs een dag voor trainen en een dag niet, waarvan zou je moeten herstellen als het spul nog geen eens heeft ingekickt?
Het is net of je 30 mg testo per week zou spuiten voor 2 maanden, het is geen juiste dosering om spieren op te bouwen, maar je lichaam zou er wel op reageren!
wat ik me afvraag is waarvan zou je dan moeten herstellen als er nauwelijks iets met je lichaam is gebeurt??
Wel moet die gozer kappen voordat zijn lever het doet!

Ze testo word helemaal voor niks onderdrukt dus moet hij nog steeds herstellen.

Als het 17AA's zijn (zoals winstrol tabs) dan kan je binnen de 6 maanden een ersntige leverziekte krijgen (mogelijk dodelijk).

Natuurlijk na lang genoeg gebruiken onvruchtbaar worden, hart en vaat ziekten, vormen van kanker waaronder van de prostaat etc.

Als je continu kuurt verminderd ook het effect van de steroide die je neemt omdat de receptors verzadigd zijn. Maar als je dan stopt kan je wel indenken wat er gebeurd, je verliest alles omdat je in een veel te diepe put valt.

Terug
Naar boven