Fitness Seller

Onder onderhoud gaan met voedsel of cardio?

Als je zoveel mogelijk spier wilt behouden eet op onderhoud en doe 300-500 calorien er af met cardio als je daar de tijd en zin voor hebt zo niet ga je er gewoon onder eten dan verlies je iets meer spier maar zal ook niet zo gek veel uitmaken gok ik.

Als je zoveel mogelijk spier wilt behouden eet op onderhoud en doe 300-500 calorien er af met cardio als je daar de tijd en zin voor hebt zo niet ga je er gewoon onder eten dan verlies je iets meer spier maar zal ook niet zo gek veel uitmaken gok ik.

vertel mij maar eens waarom je meer vvm vasthoud met een gelijke caloriedeficit..
waarom minder voeding zwaarder weegt dan cardio?

Gewoon 500 minder dan je onderhoud en hoog genoeg in de eiwitten blijven.
Cardio kan dan nog altijd effe na de KT.

• Topic Starter Topic Starter
Kunnen jullie mij ook zeggen waarom dan geen cardio te gaan doen i.p.v. 500 onder je onderhoud te gaan?

Bedankt

Gewoon minder eten. Cardio is saai en het bespaart je enorm veel moeite als je gewoon minder eet.
Ga hoog in eiwit zitten (2,5g/kg +), iets lager in vetten (0,9-1g/kg), rest koolhydraten. Genoeg kcal om 0,5kg per week af te vallen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik haat het gewoon om al mijn voeding te moeten afwegen en berekenen.

Gewoon minder eten. Cardio is saai en het bespaart je enorm veel moeite als je gewoon minder eet.
Ga hoog in eiwit zitten (2,5g/kg +), iets lager in vetten (0,9-1g/kg), rest koolhydraten. Genoeg kcal om 0,5kg per week af te vallen.

idd... al vind ik cardio niet saai.... ik ga gewoon een uurtje op de fiets zitten en fiets op een hartslag van max 130 bpm, ondertussen leren of tv kijken.

Ik denk niet dat ik de enige ben die zo denkt hoor

nee er zitten hier genoeg gasten die denken dat ze alles op een presenteerblaadje krijgen, die zie je komen en gaan. wegblijven doen ze helaas niet.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 19:14 ----------

idd... al vind ik cardio niet saai.... ik ga gewoon een uurtje op de fiets zitten en fiets op een hartslag van max 130 bpm, ondertussen leren of tv kijken.

leren?

Ik denk niet dat ik de enige ben die zo denkt hoor

Dat is toch bullshit, ik dacht er eerst ook zo over dat het allemaal niet zo nauw kwam.
Maar sinds ik m'n eten afweeg en dan voornamelijk m'n koolhydraten merk ik toch een enorme vooruitgang in m'n dieet..

nee er zitten hier genoeg gasten die denken dat ze alles op een presenteerblaadje krijgen, die zie je komen en gaan. wegblijven doen ze helaas niet.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 19:14 ----------

leren?

Jha... leren... ik moet voor het vak wat ik uitoefen nog steeds elke keer veel bij leren dus ik doe dat combineren op mijn cardio bike :D

En gewoon wegen! na een poos heb je die weegschaal helemaal niet meer nodig.

Lekker cardio doen wat mij betreft, kost je waarschijnlijk minder spier, houdt je spijsvertering goed op gang, verbeterd je uithoudingsvermogen, versterkt het hart, en zorgt voor beter werkende longen.
-
Topsite dit, heb er echt een hele hoop informatie afgehaald -dank daarvoor- maar ik vind dat jullie bodybuilders wel een beetje panisch doen over cardio. Saai, niet nodig enzo. Cardio hoort toch bij een sportieveling? Ik vind een gespierd lichaam echt gruwelijk, maar als je niet eens 10k kunt hardlopen is het een beetje zinloos.

Terug
Naar boven