MuscleMeat

Onderarmen

Peiling Peiling Hoevaak trainen jullie je onderarmen

• Nooit !

Stemmen: 50 47,6%
  • 1 keer per week

Stemmen: 46 43,8%
  • 2 keer per week

Stemmen: 3 2,9%
  • Overige

Stemmen: 6 5,7%

• Totaal stemmers
    105
1 keer 6-8 sets per week nu in dit schema. Op vrijdag na schouders en voor kuiten.

1 maal per week

Groeien gek genoeg zonder directe training. Ik denk wel dat een beetje directe training extra groei zou geven.
Maar je moet er de tijd voor hebben...

TylW zei:
Ik denk wel dat een beetje directe training extra groei zou geven.

of niet.

overtraining van de onderarmen is natuurlijk al vrij snel aan de orde, aangezien je ze ongelovelijk veel mee traint

ik train ze 1x in de week op me dag samen met de schouders.
3 oefeningen

2x sets per week en dan bij een superset. dus bijv. incline dumbbell curl direct gevolgd door oef. onderarmen (ben even de naam kwijt van de oef. :p )

ik train da ook bijna noois of tis om ne ke te lache mee wa maten want ge kunt uw onderarmen enorm doen branden, maar zonder te trainen vind ik toch wel dan ze zowiezo genoeg getraind worre bij mij toch allesinds want ze blijven groeien

KaLe zei:
of niet.

overtraining van de onderarmen is natuurlijk al vrij snel aan de orde, aangezien je ze ongelovelijk veel mee traint

Is denk ik wel per persoon verschillend, want ik train ze sinds een maandje of 1.5 mee, en ik ben er 4cm op vooruit gegaan :D

Nee, ze groeien al goed mee met de rest

ik train ze niet specifiek
ze groeien wel mee door genoeg met halters te trainen

Ik doe 1 oefening per week als ik er tijd voor heb.

Never, die dingen ontploffen tijdens wat barbell curls.

nee en ze groeien ook niet :D
bij oefeningen als (reverse) wrist curls krijg ik pijn aan mijn iele polsjes, maar ik deadlift sinds een aantal weken dus verwacht dat mijn grip(en onderarm-massa) daar spoedig op vooruit zal gaan

ik train ze nu ja

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee, maar ze groeien evengoed mee........

train ze nooit.. groeien wel gewoon mee... en daarbij heb ik zo ie zo al vaak last van mijn onderarmen... (voornamelijk aanhechtingen)...

KaLe zei:
of niet.

Jah bro, niet te veel in het geile hanenhok hangen want dat werkt die overtraining ook wel in de hand! ;)

Maaruh, ik train ze nooit apart.

Ligt vooral aan welke oefeningen je allemaal doet, ik ben bv gestopt met de deadlift (voorlopig, wegens blessure) dus ik kan maar beter wel mijn onderarmen trainen, heb echt dunnen onderarmen :(

Terug
Naar boven