Fitness Seller

onderarmen

Lumey zei:
Hoeveel onderarm oefeningen doen jullie? Ik doe er altijd 2 na mijn biceps oefeningen moet zeggen dat ik wel altijd een beste pomp voel in mn onderarmen.

Eigenlijk te weinig, moet daar wat meer aandacht aan besteden.

ik doe:
Reverse curl 3x
Wrist curl 3x
Reverse wrist curl 3x

Will Smith zei:
Onderarmen hoef je niet persé te trainen. Als je neck pull doet train je je onderarmen ook. Ik doe 2 oefeningen voor mij onderarmen.

dat is imo niet de bedoeling, bij de neck pull moe je je handen als een soort haak gebruiken en niet als een idioot in de stang gaan knijpen waardoor je je onderarmen voelt...

ik doe nooit een oefening voor mijn onderarmen.. wat eigenlijk een schande is vind ik van mijn eigen!! ik ga er nu werk van maken en 2 oefeningen in mijn schematje verwerken :)
goed topic dankzij dit ga ik nu mijn onderarmen beginnen trainen :cool:

Die op dat filmpje doe ik ook regelmatig.

Met het juiste gewicht staan je onderarmen echt in de fik.

Starter20 zei:
dat is imo niet de bedoeling, bij de neck pull moe je je handen als een soort haak gebruiken en niet als een idioot in de stang gaan knijpen waardoor je je onderarmen voelt...

Hoef ook helemaal niet. Je traint ze gewoon mee. Maar je voelt het niet zo erg dan als je ze apart traint. Weet niet of je ze voelt als je als een idioot in de stang gaat knijpen. Denk eerder dat je last van hand krijg.

Starter20 zei:
idd:)

Will Smith zei:
Hoef ook helemaal niet. Je traint ze gewoon mee. Maar je voelt het niet zo erg dan als je ze apart traint. Weet niet of je ze voelt als je als een idioot in de stang gaat knijpen. Denk eerder dat je last van hand krijg.

oke, maar dan blijft het op zich nog een vreemd voorbeeld, der zijn oefeningen waar ze je veel heftiger mee pakt

wrist curl
reverse wrist curl
Wrist roller

ook nog oefeningen meer voor hand, vinger en grip, maar je voelt je onderarmen toch ook hard en je traint ze er ook mee:

finger push-ups
plate pinch
plate seesaws
finger curl
gripper
one hand plate curl
Iron cross plates
Towel pull-ups
Towel seesaw pull-ups

En dan nog 3 keer per week train ik met sledgehammer.

Vanaf augustus ga ik er nog nieuwe bijdoen.

Vind stevige onderarmen mooi, tegenover kleine, magere onderarmpjes.
En ik wil niet dat mijn grip me zo beperken in oefeningen als deadlift.

kleine 4de training met onderarmen en grip training zou eigelijk (voor mij) ideaal zijn.

btw, heeft nog iemand bij towel pull-ups dat je vingers echt pijn doen na enkele setjes ?

BoTo zei:
kleine 4de training met onderarmen en grip training zou eigelijk (voor mij) ideaal zijn.

btw, heeft nog iemand bij towel pull-ups dat je vingers echt pijn doen na enkele setjes ?

Ja, heb dit bij veel oefeningen voor vingers/grip, maar na enkele minuten gaat dit over. heb wel een keer beetje overdreven met oefeningen en sets en heb ik wel enkele dagen enorm veel pijn en last van mijn vingers gehad.

wrist curl 3x10
reverse wrist curl 3x10

die doe 'k 1 keer per week

Terug
Naar boven