AndroidHealthClinic

Onderbroken slaap

Ano_ 280223

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
51
Hey iedereen,

De laatste maanden wordt ik heel vaak snachts enkele keren wakker. Toch zo'n 2x gemiddeld elke nacht denk ik. Ik lig dan niet echt lang wakker, enkele minuten en dan val ik terug van zelf in slaap. Nu vroeg ik me af hoe "slecht" dit is voor me ivm herstel/verbranding?

Hoe dieper de slaap hoe beter het herstel wordt altijd beweerd ...

Offtopic: Heb de laatste tijd ook zoiets vreemds: sinds ik begin januari ben beginnen cleanbulken word ik 'snachts wakker met een vaag hongergevoel, wat ik ervoor tijdens mijn cut niet had ... (Meestal val ik we vlug terug in slaap) Nochthans is er een verschil van 1000kCal tussen mijn bulk en cut ...
Zou dus wel degelijk iets te maken kunnen hebben met een sneller metabolisme

Voor topicstarter: Ik slaap altijd zo, al jaren....wellicht dat ik harder groei met een goede nachtrust maar het is niet in ieder geval niet dat je niet of nauwelijks groeit door een slechte nachtrust.

Voor poster boven mij: mss te weinig verzadigde vetten? Als ik die onbewust te weinig eet heb ik het zelfde.

slaap ook al jaren heel slecht hoor en lig soms een halve nacht wakker, heeft gelukkig maar weinig invloed op mijn groei.

Ik heb dit soms ook periodes. Ik heb dan altijd van die kleine "droompjes" Echt heel vaag en dan om het half uur wordt ik wakker en begint er weer een irritant "droompje"

Kheb t ook weleens. Aangezien ik snachts werk, en alsk op me vrijedagen weer me ritme omdraai word ik altijd rond uur of 6/7 wakker. Ik gebruik deze momenten dan om een extra maaltijd in te nemen. :)

Terug
Naar boven