Fitness Seller

Onderbuik -en zijvet

Wat een onzin zeg, C.L.A. (geconjugeerd linolzuur) is een belangrijke omega6 die zeker het afvallen kan ondersteunen...maar vet rond je middel verbranden door dit in combi met calcium??? En plaatselijk vetverbranden is sowieso niet mogelijk.

Mozzarella...ook :meal: but to fat ;) -> huttenkase is dan beter :p (kun je OOK lekkere salades mee maken, jum :meal:)

Jawel,alleen je hebt er zelf geen invloed op.

Kreeg je van CLA geen vergrote lever ofzo?:eek:

Ik zou als ik u was echt voor het keto dieet gaan zoals nog vermeld, ben hier zelf mee bezig en zie het vet echt goe weg burnen. Ik heb wel iets meer vet als jij aan me buik maar dan nog het zal u ook wel helpen en zeker naar uw voeding toe. Ik zou om eerlijk te zijn zo goed als alle boterhamme weg hale en iets anders in de plaats, nl havermout, zilvervliesrijst en bruine pasta, banaan, (brocolli zou ik er ook ergens tussen zetten). Eet 3x per dag koolhydraten en 6x MINSTENS 30gr pure goeie eiwitten(whey, kip, tonijn, zalm, steak). Doe dit 4 dagen, dan 1 dag uw koolhydraten omhoog halen en terug 4 dagen laag in koolhydraten gaan. Doe dit 2 weken om te zien of het werkt, desnoods nog meer cardio doen, bvb 3 x week KT en erna nog rustig cardio sessie doen van 30 minuten. En 3x week HIIT lopen doen(als je fit genoeg bent, anders 45 minute cardio). Van supplementen zou ik aanraden, glutamine , vitamine eventueel extra aminozuren, geen creatine nemen, eventueel mss wel een fatburner, maar zou eerst op dit schema een week of 2-4 doen zonder fatburner en dan pas er een in smijten voor een aantal weken. Maar denk dat je uw resultaten dan wel zal hebben als het alleen het onderste van je buik is. Ben met dit allemaal zelf bezig, kom van 22% en doel is 8% omdat ik nu al 8 jaar boven de 20% zit en nu echt eens laag wil gaan. Dus ik wens u succes als je het ook ga doen, zou het echt proberen :D

Aan de Huttencase(kaas) en de melk.

Ik denk dat je gewoon nog meer moet trainen. Ik heb lang 4 blokken gehad(8maanden). Nu kom ik al langzaam op 6 blokken, de 5de en 6de zijn nog pas 70% zichtbaar. (zonder aanspannen)

Maar je onderkant buik spieren zijn dan denk ik niet dik genoeg.

Dus ik stel voor dat je je buik 4x p. week traint. Spieren kweken en hetzelfde eten + gezonde dingen. Meer spiermassa en beweging staat ook gelijk aan het verliezen van gewicht en vet.

Voor de zijkanten moet je denk ik het beste side crunches doen.
Dumbbell push Crunch, voor de massa. Natuurlijk nog wat hangende leg raises.

Eens met je post maar toch op 1 puntje niet.

** Plaatselijk vetverbranden is wel mogelijk. Het is bijna nutteloos, maar het KAN wel.

Alleen jammer dat je niet weet hoe je plaatselijk spiermassa kan opbouwen.

Goed dat ik geen buikvet heb. Anders zou ik liposuctie moeten doen of estrogeen spuiten, want diëten werkt niet voor mij.

Aan de Huttencase(kaas) en de melk.

Ik denk dat je gewoon nog meer moet trainen. Ik heb lang 4 blokken gehad(8maanden). Nu kom ik al langzaam op 6 blokken, de 5de en 6de zijn nog pas 70% zichtbaar. (zonder aanspannen)

Maar je onderkant buik spieren zijn dan denk ik niet dik genoeg.

Dus ik stel voor dat je je buik 4x p. week traint. Spieren kweken en hetzelfde eten + gezonde dingen. Meer spiermassa en beweging staat ook gelijk aan het verliezen van gewicht en vet.

Voor de zijkanten moet je denk ik het beste side crunches doen.
Dumbbell push Crunch, voor de massa. Natuurlijk nog wat hangende leg raises.

Je buik 4x goed trainen per week is ook weer overrated... het is net als andere spieren ook een spiergroep en heeft ook zo zijn rust nodig. Sommige trainen helemaal geen buik en toch in de cut bijv. verliezen ze vetmassa waardoor hun blokjes zichtbaar worden. Volgens mij heeft het gewoon te maken met je vet%. Rondom je buik is meestal ook stressvet.

Alleen jammer dat je niet weet hoe je plaatselijk spiermassa kan opbouwen.

Goed dat ik geen buikvet heb. Anders zou ik liposuctie moeten doen of estrogeen spuiten, want diëten werkt niet voor mij.

Ahh :aai:, nou ja mazzel voor je dan dat je weinig buikvet hebt. ;)

Ja Sniper reageert niet meer??? Wil nou wel eens weten hoe dat kan..."plaatselijk vetverbranden", misschien is "plaatselijk spieropbouwen" dan ook wel mogelijk. :roflol:

Je buik 4x goed trainen per week is ook weer overrated... het is net als andere spieren ook een spiergroep en heeft ook zo zijn rust nodig. Sommige trainen helemaal geen buik en toch in de cut bijv. verliezen ze vetmassa waardoor hun blokjes zichtbaar worden. Volgens mij heeft het gewoon te maken met je vet%. Rondom je buik is meestal ook stressvet.

Volledig mee eens, mijn moeder is 45 jaar en die heeft zelfs buikspieren , nie super maar wel zichtbaar, gewoon door jaren lang gezond te eten en 3x de week te sporten. Alles draait gewoon rond uw voeding. Alles "perfect" doen en 1 maaltijd cheaten per week en je komt er wel. Gewoon volhouden en doorbijten. En zeker om de 2 weken alles meten en opschrijven ook wat je doet en eet zodat je kan zien waar je iets moete veranderen, want elke persoon is anders en reageert anders op iets.

je kunt beter wat testosteron zetten en dan cutten, verminderd het vet rond je middel wel degelijk...ik bedoel als je liposuctie al hebt overwogen, dan zou ik toch eerst gewoon 250mg test per week proberen, stukje gezonder

Terug
Naar boven