XXL Nutrition

onderhoudskuurtjes

D77

Hoofdtrainer / coach team Delight
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
450
He jongens,

Even jullie mening voor onderstaande vraag;
Met regelmaat lees ik wel eens dat ze tussen de kuren door een
"onderhoudskuurtje" invoeren, om zo hun gains/progressies vast te houden.
Meestal zijn dit milde kuurtjes.
Even los van het feit dat dit natuurlijk ook wat schadelijker is voor je organen, omdat je veel langer doorkuurt en wij over het algemeen de mening delen dat je off-time minimaal je on-time zou moeten zijn en niet te vergeten een goede nakuur, zou ik toch willen weten hoe jullie hier tegenover staan.
Met name de wedstrijd jongens.
Iemand ervaring hiermee en zoja wat is in jouw ogen dan een goede "onderhoudskuur".

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Ik kan niet geloven dat de eventuele voordelen hiervan kunnen optreden tegen de gevolgen die het met zich mee kunnen brengen. Door onderhoudskuurtjes belast je je lichaam non-stop. Dat zou toch permanente schade kunnen richten aan je lichaam lijkt me.

Persoonlijk vind ik de overweging tot non-stop kuren al te ver gaan. Magoed, je hebt niets aan mijn post maar wilde graag ff mn mening kwijt.

je kuurt of je kuurt niet...ga er niet tusse inzitte

het schijnt zo dat een lage dosis primo het zaakje wel vast doet houden. of het zo is , is een andere vraag maar ik ken toch iemand die tss zen kuren 200mg primo/week zet een maand of 2-3 lang samen met provirons en dat doet zen werk echt wel top. zeer zeker behoud van massa en hardheid.

• Topic Starter Topic Starter
we weten allemaal wel non-stop kuren voor je kan doen en wat wel niet de bijwerkingen zouden kunnen zijn.
Zou graag willen weten als je tussen de kuren door een onderhoudskuurtje inpland, wat dan in jouw ogen het beste, milde, etc.. kuur is.
En of iemand hier ervaring mee heeft of dat je iemand kent die hier ervaring mee heeft.

Beast jij geeft aan dat je iemand kent die 200mg primo p/wk en proviron gebruikt.begint hij hiermee naar zijn nakuur? en waarom primo en proviron.

hitman zei:
Zou graag willen weten als je tussen de kuren door een onderhoudskuurtje inpland, wat dan in jouw ogen het beste, milde, etc.. kuur is.

Ik ben zelf nu net gestopt met mn kuur en ga 3 maanden off maar heb wel nog een igf cycle ingepland in de hoop alles wat beter vast te houden.

Áls je voor een onderhoudskuur kiest,ga dan voor iets wat NIET je axis onderdrukt want anders kan je net zo goed doorkuren imo.

Dus ook geen primo of anavar....

Testo zei:
Ik ben zelf nu net gestopt met mn kuur en ga 3 maanden off maar heb wel nog een igf cycle ingepland in de hoop alles wat beter vast te houden.
Áls je voor een onderhoudskuur kiest,ga dan voor iets wat NIET je axis onderdrukt want anders kan je net zo goed doorkuren imo.

Yo testo,

Heb je toch naar mij geluisterd om even off te gaan :p , is goede beslissing hoor.
Ben nu ook al 2mnd off maar gebruik wel veel supplementen zoals creatine, glutamine, vitargo en natuurlijk whey prot en moet zeggen dat ik alles redelijk goed vast hou.

En wat die onderhoudskuur betreft, heb ik ook vaak gedaan met 200mg Deca per week, ging best goed maar zoals je ook zegt kun je dan net zo goed door kuren want je blijft je axis onderdrukken met een nakuur.

grtz

Testo zei:
ga je ook stoppen met gh? schijnt wel goeie shit te zijn voor oa ook offcycle...

Effe offtopic dan(sorry topicstarter).

@Cobra

Ik luister altijd naar je adviezen bro....jij gaf het goede voorbeeld en je weet;goed voorbeeld doet volgen.:D

@Klaas

Ik had er over zitten denken idd om gewoon met hgh door te gaan maar ik ben er al een jaar mee bezig en vind dat wel ff mooi.
In januari ga ik weer een klapkuur in elkaar zetten en dan ga ik ook weer een beste tijd aan de slag en om nou 2 jaar continu aan de hgh te zitten lijkt me wat teveel van het goede.

Daarom doe ik nog ff een cycle igf tussendoor...

Testo zei:
Effe offtopic dan(sorry topicstarter).
@Cobra
Ik luister altijd naar je adviezen bro....jij gaf het goede voorbeeld en je weet;goed voorbeeld doet volgen.:D
@Klaas
Ik had er over zitten denken idd om gewoon met hgh door te gaan maar ik ben er al een jaar mee bezig en vind dat wel ff mooi.
In januari ga ik weer een klapkuur in elkaar zetten en dan ga ik ook weer een beste tijd aan de slag en om nou 2 jaar continu aan de hgh te zitten lijkt me wat teveel van het goede.

als we toch ff oftopic aan het lullen zijn...

hoe gaat die igf cycle eruit zien?

Mijn nakuur start vandaag en over 2 weken ga ik 4/6 weken igf doen op 120mcg per dag.

Lekka lekka!;)

Testo zei:
:p :hornyna: :woot: ARIE rules!!:D
:dance: :dance: :dance: :dance: :hornyna:

@testo : wordt idaad vaak aangeraden om niet continu hgh te nemen...wordt vaak 9 maanden gebruikt en dan 3 maanden niet...

En gaat je klapkuur slin bevatten:D...schijnt toch goede combi te zijn slin+test+hgh

kevinlorenzin zei:

Mijn grootste fan.....karma voor jou,lekker ding!:D

@Klaas

Ik loop er al een tijd lang over te mauwen en te prakizeren en het moet er misschien toch maar eens eindelijk van komen want ik ben wel verdomd nieuwsgierig naar de supercombi van hgh/igf/slin plus een megalading testo natuurlijk.:woot:

Lekka lekka!!!!:D

Testo zei:
Mijn grootste fan.....karma voor jou,lekker ding!:D
@Klaas
Ik loop er al een tijd lang over te mauwen en te prakizeren en het moet er misschien toch maar eens eindelijk van komen want ik ben wel verdomd nieuwsgierig naar de supercombi van hgh/igf/slin plus een megalading testo natuurlijk.:woot:
Lekka lekka!!!!:D

Ik ga je voorbeeld volgen testo ;) jij hebt mijn voorbeeld ook gevolgd :D
Eerst de 4 maanden off volmaken en dan vlammen.

Terug
Naar boven