MuscleMeat

Ondertiteling niet zichtbaar bij sommige films op DivX Player Revoy

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Mijn Revoy 3200 Divx/DVD player met firmware van Kiss-1000 speelt de laatste paar films die ik gedownload niet af met de ondertiteling. Da's raar want op m'n laptop doet ie het wel. Ik heb de laatste firmware upgrade geinstalleerd.

Wat kan er mis zijn? :(

De andere films speelt ie wel af en alle textfiles hebben .srt als extensie.

Dus wat oudere films doen het nog wel met subs? Normaal zou ik denken aan een codec dat niet goed wordt ondersteunt ofzo, maar je hebt de subs los.

Wat als je de subs van een andere film gebruikt, of deze subs gebruikt bij een film die wel draaide met subs? Dan weet je of het aan de film of aan de subs ligt.

Je moet de firmware van de Kiss DP-450 hebben.... niet van de 1000!!

Anders even je firmware weer downgraden..

• Topic Starter Topic Starter
K*t....even proberen dan maar. NOu niks dus! En hij BLIJFT aangeven 'Kiss-DP-1000' hoor, ongeacht de update. IK heb een eerdere firmware update erin gegooid en alles opnieuw met een totale update gedaan maar het hielp weer niet.

Edit: Oplossing gevonden! Gegoogled en bij Tweakers uitgekomen, meer mensen dus met hetzelfde probleem dat al in 2004 ontstaan zou zijn. Of het een Kiss-probleem is of een afspraak die ze maakten met derden laat ik in het midden maar het is dus wel een groot probleem voor veel mensen.

Inmiddels zitten we bij update firmware nummer 2.9.4 maar wie bij 2.8.0 blijft houdt z'n subtitles zo blijkt uit het topic!! Alleen op Tweakers zeiden ze dat iedereen die geupdate heeft vanaf 2.8.4 nóóit meer kan downgraden naar 2.8.0.

Bullshit dus want nu staat er weer 'DP-450' op m'n beeldscherm én hij speelt de subtitels af én je kunt ze aan -en uitzetten! :thumbs: Top!

Laatst bewerkt:
ok.... dus niet hoger dan de 2.8

weet ik dat ook weer, toppie! :)

heb je die link trouwens van dat topic?

Moet gaan werken kerel, zit in tijdnood, kon em zo snel niet vinden maar het is een topic op Tweakers dat gesloten is, erg veel pagina's heeft en iuets van 'Gebruikerservaringen met Kiss' heet. Zal em wel vanaaf voor je opzoeken als je dat wilt.

Kom gewoon je films bij Centaur kopen, nooit meer last van ondertitels die niet werken! :thumbup:

Ik heb indeed zelden zo'n opdringerige verkoper meegemaakt als Centaur.
Als je op maandag z'n lijstje krijgt klopt ie elke dag als een Jehova Getuige aan op je MSN om te vragen of-je-er-nou-wat-bij-zag-zitten.

Ga de Wachttoren sellen Cen, help je de Jehova's echt mee! :thumb:

DBC01 zei:
Ik heb indeed zelden zo'n opdringerige verkoper meegemaakt als Centaur.
Als je op maandag z'n lijstje krijgt klopt ie elke dag als een Jehova Getuige aan op je MSN om te vragen of-je-er-nou-wat-bij-zag-zitten.

Ga de Wachttoren sellen Cen, help je de Jehova's echt mee! :thumb:
Hey, hey... Niks "elke dag", overdrijven is ook een vak he. ;) Jij komt met een probleem hier, ik kom met de oplossing. :thumbup:

De romantiek van zelf een schijfje downen en daar de subs bijzoeken is onovertreffelijk. Bovendien heb jij niet alles wat ik zoek, jij bent de Mega Top 50 van de films terwijl ik ook veel apart spul zoek.

Terug
Naar boven