XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 4 topsets is idd bullshit, dat kan ook helemaal niet.

    Maar ik tel dan meestal de laatste 3 sets wel als zijnde werksets.

    Dus bijvoorbeeld in een squat:
    WU: 60x8 / 80x8 / 100x8
    WS: 120x8 / 130x8 / 140x8

    Hoewel die 120 en 130 geen topsets zijn, vind ik ze wel tellen als worksets.
    Hoe kun je de eerste 2 werksetjes als werksets zien dan? Dat doe je dan op een minimale rpe van? Max 8? Is toch eerder een te uitgebreide warming up? Zelf doe ik bijna het zelfde als jou maar dan alles op 5 reps t/m 130kg en vervolgens beginnen mijn werk sets 10x140 8×140 en met geluk nog een keer 8x140? Of knal je ze allemaal achterelkaar zonder rust? Als ik dit allemaal zo lees ga ik eens beginnen met wat minder setjes squaten :o
     
    Is afhankelijk van frequentie, doelen, welke spiergroep etc etc. Veel mensen hebben in elk geval veel minder setjes nodig dan ze denken. En dan kun je er beter 8 per week doen die er echt toe doen dan 20 die allemaal maar half werk zijn.
    Dit dus, ik deed eerst letterlijk 20 sets want meer is beter!! Nu zit ik op 12-13 sets met goede intensiteit en borst groeit maar ben ook sterker.
     
    Hoe kun je de eerste 2 werksetjes als werksets zien dan? Dat doe je dan op een minimale rpe van? Max 8? Is toch eerder een te uitgebreide warming up? Zelf doe ik bijna het zelfde als jou maar dan alles op 5 reps t/m 130kg en vervolgens beginnen mijn werk sets 10x140 8×140 en met geluk nog een keer 8x140? Of knal je ze allemaal achterelkaar zonder rust? Als ik dit allemaal zo lees ga ik eens beginnen met wat minder setjes squaten :o

    Doe meestal 3 min rust tussen die werksets.

    Ik zou zeggen dat de set met 120 een RPE heeft van 8, die van 130 een RPE van 9 en die met 140 een RPE van 10.
     
    Ik doe 6 werksets totaal voor quads in de week :')
     
    Maakt het dan nog verschil of je natty bent of niet?
     
    Nee zelfde principes gelden. De naturel zal alleen zijn herstel capaciteit nog beter moeten monitoren.
    Hoe monitor je precies je herstel?

    Dingen als vermoeidheid vind ik vaak wat abstract en kijk je dan naar of overload nog plaats kan vinden ja of nee?
     
    Hoe monitor je precies je herstel?

    Dingen als vermoeidheid vind ik vaak wat abstract en kijk je dan naar of overload nog plaats kan vinden ja of nee?
    Vermoeidheid, progressive overload, hartslag bij opstaan, honger, slaap kwaliteit, zin in trainen etc
     
    Ochtendgewicht: 82,5kg
    Vanmiddag voor 't eerst Tren Cough achtig iets
    Na inject leek t echt alsof ik door n rietje ademde, heel vaag

    Overigens buiten dat nog 0 last van progresterone of prolactine sides, neem helemaal niks qua AI, heel relaxed

    Shoulder Press
    1x10x40
    1x6x40

    Flat
    1x8x46
    1x5x46

    Neutral Incline
    2x10x20
    Wat meer focus op vorm
     
    Ff wat meer rust gehouden deze week i.v.m rear delt die beetje raar aanvoelde
    Beetje lopen foam rollen enzo en is nu gefixt
    Was ook wel chill om even net iets minder te eten door de rustdagen

    1653044976580.png


    Natty (67kg) vs eind 1e kuur (77kg) vs eind 2e kuur (82,5kg)

    Vanavond pull bij andere gym, dus gewoon pomp werk
     
    4 topsets is idd bullshit, dat kan ook helemaal niet.

    Maar ik tel dan meestal de laatste 3 sets wel als zijnde werksets.

    Dus bijvoorbeeld in een squat:
    WU: 60x8 / 80x8 / 100x8
    WS: 120x8 / 130x8 / 140x8

    Hoewel die 120 en 130 geen topsets zijn, vind ik ze wel tellen als worksets.
    Werksets zijn gewoon al je sets na opwarmen vind ik. Die 100x8 gaat ook al meetellen voor volume denk ik. Zou ik minder vaak herhalen: max 5 keer. Maar je moet natuurlijk doen waar je zelf zin in hebt :). Dit is dan ook gebaseerd op mn gevoel en niet op theorie ofzo...
     
    Ff wat meer rust gehouden deze week i.v.m rear delt die beetje raar aanvoelde
    Beetje lopen foam rollen enzo en is nu gefixt
    Was ook wel chill om even net iets minder te eten door de rustdagen

    Bekijk bijlage 556303

    Natty (67kg) vs eind 1e kuur (77kg) vs eind 2e kuur (82,5kg)

    Vanavond pull bij andere gym, dus gewoon pomp werk
    Zat jij niet in EOTB?
     
    Squat
    1x8x142,5
    1x6x142,5
    Kreeg maar mn stance niet goed, dus best prima
    Plus deed beetje raar met waar ik naar toe keek enzo idk wat ik had vandaag

    Hoop oprecht dat er niet veel van mn benen af gaat tijdens t cutten, vascularity komt redelijk goed door dus hoop dat het straks wat meer in verhouding is als UB wat vet weg is

    Uni LP 4 sec n
    1x12x80
    1x11x80

    Leg Ext
    1x15x84
    1x13x84

    LLC
    1x12x58
    1x7x58

    Adductor
    1x15x58
    1x12+3(zonder hold)x58

    Rdl
    2x15x38
    Beetje last van onderrug, denk door denk door kutte squat

    Calf raise uni
    3x15x25
     
    Ff wat meer rust gehouden deze week i.v.m rear delt die beetje raar aanvoelde
    Beetje lopen foam rollen enzo en is nu gefixt
    Was ook wel chill om even net iets minder te eten door de rustdagen

    Bekijk bijlage 556303

    Natty (67kg) vs eind 1e kuur (77kg) vs eind 2e kuur (82,5kg)

    Vanavond pull bij andere gym, dus gewoon pomp werk
    Sterk fysiek al als natty 👍 goed bezig
     
    Ochtendgewicht: 82,5kg
    Vanmiddag voor 't eerst Tren Cough achtig iets
    Na inject leek t echt alsof ik door n rietje ademde, heel vaag

    Overigens buiten dat nog 0 last van progresterone of prolactine sides, neem helemaal niks qua AI, heel relaxed

    Shoulder Press
    1x10x40
    1x6x40

    Flat
    1x8x46
    1x5x46

    Neutral Incline
    2x10x20
    Wat meer focus op vorm
    Volgens mij is tren specifiek een fabeltje maar is het gewoon olie wat in je ader komt en vervolgens een reactie op je longen geeft. Ace wordt veelal ED gepind = meer kans op olie in je ader, vandaar de naam denk ik. Maar echte cough is wel wat erger dan door een rietje ademen. :p Soort van covid + COPD + 2 pagjes 50g vanelle in een bong in een heis naar binnen.

    Lees niet veel meer, waaruit bestond je tweede kuur ook alweer? En again (volgens mij) is prolactine sides met tren uberhaupt een fabeltje. Volgens mij vertelde Galen ooit dat er nog nooit bloedwerk was gezien waar prolactine verhoogd is tijdens tren gebruik. Als je al gyno krijgt gewoon nolvadex er tegen aan knallen en indien preventief aromasin, shit als cabergoline etc is echt vrijwel nooit nodig (ai's ook niet overigens :shrug: ). Gyno krijgen tijdens een tren cycle is niet ineens andere gyno dan wanneer je het via een andere compound krijgt. :p
     
    Tren hoest duurt maar even, vaak wat hier is beschreven en soms met metaalsmaak in de mond eo beetje druk op de borst. met prop wat je ook ed, eod zet is dit niet. Tren hoest kun je ook krijgen met lange ester.
     
    De 3 keren dat ik "trenhoest" had, was allemaal op enkel testosteronenanthaat. Het is olie wat in de bloedbaan terecht komt en vervolgens bij je longen. Dit kanhet fijne vatensysteem daar slecht passeren en resulteert in een heftige hoestprikkel. Of het nou olie is met tren A is of test U, het gaat om de olie en niet de compound.
     
    De 3 keren dat ik "trenhoest" had, was allemaal op enkel testosteronenanthaat. Het is olie wat in de bloedbaan terecht komt en vervolgens bij je longen. Dit kanhet fijne vatensysteem daar slecht passeren en resulteert in een heftige hoestprikkel. Of het nou olie is met tren A is of test U, het gaat om de olie en niet de compound.

    Die horrorverhalen over tren cough waren een van de voornaamste redenen voor mij om geen tren te gebruiken :hahaha:

    Ik heb 3 vials ace staan, ongeopend. Geloof zelfs dat ze al bijna “over de datum” zijn, lol.

    Binnenkort toch maar eindelijk eens opmaken…
     
    Volgens mij is tren specifiek een fabeltje maar is het gewoon olie wat in je ader komt en vervolgens een reactie op je longen geeft. Ace wordt veelal ED gepind = meer kans op olie in je ader, vandaar de naam denk ik. Maar echte cough is wel wat erger dan door een rietje ademen. :p Soort van covid + COPD + 2 pagjes 50g vanelle in een bong in een heis naar binnen.

    Lees niet veel meer, waaruit bestond je tweede kuur ook alweer? En again (volgens mij) is prolactine sides met tren uberhaupt een fabeltje. Volgens mij vertelde Galen ooit dat er nog nooit bloedwerk was gezien waar prolactine verhoogd is tijdens tren gebruik. Als je al gyno krijgt gewoon nolvadex er tegen aan knallen en indien preventief aromasin, shit als cabergoline etc is echt vrijwel nooit nodig (ai's ook niet overigens :shrug: ). Gyno krijgen tijdens een tren cycle is niet ineens andere gyno dan wanneer je het via een andere compound krijgt. :p
    Klinkt ook eigenlijk wel een stuk logischer wat je zegt mbt die hoest

    Kuur is 350mg Test P/267mg Tren Hex en eerste 3 weken 50mg anadrol pwo

    Dacht juist dat tren en anadrol samen nogal fucked up waren voor prolactine/progesterone

    Maar fuck anadrol sowieso, raak die troep nooit meer aan :o
     
    De 3 keren dat ik "trenhoest" had, was allemaal op enkel testosteronenanthaat. Het is olie wat in de bloedbaan terecht komt en vervolgens bij je longen. Dit kanhet fijne vatensysteem daar slecht passeren en resulteert in een heftige hoestprikkel. Of het nou olie is met tren A is of test U, het gaat om de olie en niet de compound.
    Dat is wat anders dan Tren hoest, dat is vanwege het raken van een ader dat je gear direct in je bloedbaan komt. Tren hoest komt door de reactie op antiotensine-converterende enzymremmer wat een vaatvernauwende werking heeft. (Finaplix) Trenhoest is een vorm van Anafylaxie. Waar niet iedereen last van heeft. Tren samen mengen met Test vermindert het risico ook, en rustig injecteren.
     
    Back
    Naar boven