XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

  • Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 354K
  • Volgers 136

Bezoekers in dit topic

Hoelang denk je dat je gaat preppen dan? Want nu ongeveer 16 weken tot KFCup toch? Dus of een hele korte prep of heel weinig rust voor je lichaam. Hoeveel tijd zat er tussen je eerste en 2e kuur?
Volgens mij 6 weken :o

Over 16 weken al die wedstrijd? Jeff kennende wikt die meestal wel 16 weeks out starten haha.
Dus mag wel snel beginnen te overleggen dan,met Jeff.
Jep, 16 weken
Contact is echt heel slecht moet ik zeggen
Na september ga ik sowieso ff mn eigen plan trekken
 
8 kg in 3,5 jaar tijd met die corona bullshit erdoorheen dus kilo of 3 per jaar is wel te doen.
En dan zat ik gewoon low dose. Ga nu mijn volgende push fase voor het eerst boven een gram totaal zetten ben benieuwd wat dat gaat opleveren.

Dus jij hebt nooit meer dan 1000mg per week in totaal aan aas gebruikt?
 
Zat er laatste tijd sowieso over na te denken naar Siem te gaan voor coaching
Het is veel dichterbij, stuk praktischer en de begeleiding is ook goed dat ik heb gezien bij die vriend van mij
 
Ga nu mijn volgende push fase voor het eerst boven een gram totaal zetten ben benieuwd wat dat gaat opleveren.
Dus jij hebt nooit meer dan 1000mg per week in totaal aan aas gebruikt?
Dit inderdaad, the fuck. Wellicht moet ik de 500 test-e cycles van Jay cutler, cbum etc. dan wel geloven.

Wat is jouw grootste blast ooit geweest dan?
 
Vergelijken we Wengstertje nu met Jay Cutler en Cbum? :p 84 kg is toch prima haalbaar met minder dan 1000 mg? Uiteraard wel een super shape neergezet maar dat is een kwestie van wat tren en diep genoeg gaan.
Prima haalbaar? Train meer dan 10 jaar ondertussen en ben maar 176. Dus zo prima haalbaar is het ook weer niet haha. Maar moet wel meer in gaan nu wil ik 88 kg op het podium staan. Met de shape die ik nu had.
 
Prima haalbaar? Train meer dan 10 jaar ondertussen en ben maar 176. Dus zo prima haalbaar is het ook weer niet haha. Maar moet wel meer in gaan nu wil ik 88 kg op het podium staan. Met de shape die ik nu had.
Ik weetniet of je internationale doelen hebt maar dan zul je sws een stukje hoger moeten pushen. Die gasten op internationaal niveau pushen sws To the limits. Maarja dat verschil is ook prima te zien tussen de niveau’s
 
Vergelijken we Wengstertje nu met Jay Cutler en Cbum? :p 84 kg is toch prima haalbaar met minder dan 1000 mg? Uiteraard wel een super shape neergezet maar dat is een kwestie van wat tren en diep genoeg gaan.
Was sarcastisch uiteraard. Meer in de zin dat ik moeilijk te geloven vond op basis van zijn foto's waar hij er heel indrukwekkend op uitziet.
 
500 test 300 deca 300 primo is al over de gram.

En op dat soort cycles ga je nooit huge worden.
Nu is 84kg on stage ook niet bepaald huge, maar dan nog…

Ik vind het moeilijk te geloven.

Maar dat ben ik, he… een echte drug abuser.
 
500 test 300 deca 300 primo is al over de gram.

En op dat soort cycles ga je nooit huge worden.
Nu is 84kg on stage ook niet bepaald huge, maar dan nog…

Ik vind het moeilijk te geloven.

Maar dat ben ik, he… een echte drug abuser.
Denk dat jannes nog nooit zoveel heeft gedaan kwa gear.
 
Zat er laatste tijd sowieso over na te denken naar Siem te gaan voor coaching
Het is veel dichterbij, stuk praktischer en de begeleiding is ook goed dat ik heb gezien bij die vriend van mij
Meh cycles die ik hem heb horen voorschrijven waren echt bizar hoog :emo:

Verder prima gainz in acht weken. Tren is nou niet bepaald de beste massa bouwer.
 
Meh cycles die ik hem heb horen voorschrijven waren echt bizar hoog :emo:
Ja dat wel :roflol:
Vriend van me zat vgm 2e kuur al boven de gram aan gear
 
Meh cycles die ik hem heb horen voorschrijven waren echt bizar hoog :emo:

Verder prima gainz in acht weken. Tren is nou niet bepaald de beste massa bouwer.
Liever kwaliteits gain, dan veel vocht. Met Test,Tren en goed dieet kun je mooie gains maken. Kijk maar naar resultaat hier in 7 weken.

Verder ligt er veel aan op welk gewicht je begint met kuren, maar boven de gram is echt niet snel nodig. Tuurlijk kun je langere tijd kuren en meer massa aankomen.
Kijk 100mg/ed Anavar is ook 700mg per week ;)
 
500 test 300 deca 300 primo is al over de gram.

En op dat soort cycles ga je nooit huge worden.
Nu is 84kg on stage ook niet bepaald huge, maar dan nog…

Ik vind het moeilijk te geloven.

Maar dat ben ik, he… een echte drug abuser.
Meer dan 500 test 400 tren heb ik niet gezeten.
En is idd niet huge. Dus ben benieuwd als ik nu even 10/12 weken wel wat meer ga gebruiken gaat doen.

Maar genoeg over mij dit is Vypaw zijn log hahah.

Ontopic
Maar Jeff is idd als je offseason bent minder belangrijk voor hem. Ook een reden waarom ik offseason vaak zelf doe. Maar omdat ik nu echt weer super gemotiveerd ben en het wil gaan proberen om pro te worden toch maar wagen. Maar valt het tegen ga ik net als jij ook verder zoeken. Siem of Jonathan Salm vind ik interessant. Aron (Belg) ook maarja dat gaat moeilijk met check ups zijn. (Fysiek)
 
Meer dan 500 test 400 tren heb ik niet gezeten.
En is idd niet huge. Dus ben benieuwd als ik nu even 10/12 weken wel wat meer ga gebruiken gaat doen.

Maar genoeg over mij dit is Vypaw zijn log hahah.

Ontopic
Maar Jeff is idd als je offseason bent minder belangrijk voor hem. Ook een reden waarom ik offseason vaak zelf doe. Maar omdat ik nu echt weer super gemotiveerd ben en het wil gaan proberen om pro te worden toch maar wagen. Maar valt het tegen ga ik net als jij ook verder zoeken. Siem of Jonathan Salm vind ik interessant. Aron (Belg) ook maarja dat gaat moeilijk met check ups zijn. (Fysiek)

Ik volg Daan Mansens nu een tijdje op IG. Hij lijkt me ook wel een goede coach met veel kennis van zaken.
 
Back
Naar boven