MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Bezoekers in dit topic

Die horrorverhalen over tren cough waren een van de voornaamste redenen voor mij om geen tren te gebruiken :hahaha:

Ik heb 3 vials ace staan, ongeopend. Geloof zelfs dat ze al bijna “over de datum” zijn, lol.

Binnenkort toch maar eindelijk eens opmaken…
Tren cough eigenlijk alleen last van als ik een bloedvat raak . Mogelijk is opletten met prikken een optie. Ace! Heftig
 

Week 8 (laatste week)​

1653317077398.png

Begin kuur vs nu

Als ik het op deze manier vergelijk vind ik de gains wel tegen vallen, had eigenlijk wel gehoopt de 85kg aan te tikken

Aan de andere kant vind ik de proporties er wel een stuk beter uit zien, schouderbreedte lijkt wel echt goed toegenomen terwijl waist redelijk gelijk is gebleven

Benen gains zijn opzich wel prima



Flat
1x10x46
1x8x46
 
Als ik het op deze manier vergelijk vind ik de gains wel tegen vallen, had eigenlijk wel gehoopt de 85kg aan te tikken
Ewa niet liegen jij. Als je het echt vond tegenvallen had je die pic ook niet gepost. Ik dacht dat voornamelijk vrouwen die downplay tactiek toepaste.

Maar goed, het is altijd sowieso beter om van niks of niemand wat te verwachten, dan kan het namelijk nooit tegenvallen. En plus ga je visueel in zo'n korte tijd nooit drastische veranderingen zien op pics. Daar gaan echt jaren overheen. Of je moet al die tijd poep hebben getraind/gegeten en elite response hebben op gear etc.

En als je dit al (echt) vindt tegenvallen dan gaat het alleen nog maar erger worden, want des te langer je aan de gear etc zit, des te trager de ECHTE gains(dus geen vocht, glycogeen, vet) gaan. Ik denk dat meeste die hier al jarenlang aan de gear zitten blij mogen zijn met 2-3kg LBM per jaar.
 
Ewa niet liegen jij. Als je het echt vond tegenvallen had je die pic ook niet gepost. Ik dacht dat voornamelijk vrouwen die downplay tactiek toepaste.

Maar goed, het is altijd sowieso beter om van niks of niemand wat te verwachten, dan kan het namelijk nooit tegenvallen. En plus ga je visueel in zo'n korte tijd nooit drastische veranderingen zien op pics. Daar gaan echt jaren overheen. Of je moet al die tijd poep hebben getraind/gegeten en elite response hebben op gear etc.

En als je dit al (echt) vindt tegenvallen dan gaat het alleen nog maar erger worden, want des te langer je aan de gear etc zit, des te trager de ECHTE gains(dus geen vocht, glycogeen, vet) gaan. Ik denk dat meeste die hier al jarenlang aan de gear zitten blij mogen zijn met 2-3kg LBM per jaar.
Laat ik het anders verwoorden dan :p

Ik vind de gains tegen vallen voor een kuur waar tren in zat (naar eigen verwachtingen)
Vorige kuur had ik 0 verwachtingen, maar deze kuur had ik wel een stuk hogere verwachtingen door alle stories waar je eigenlijk niet aan ontkomt m.b.t tren
Gezien het zo erg als de "nectar of the gods" wordt gezien, ik wilde geen verwachtingen op doen want had dat vorige kuur ook niet gedaan, maar kon het toch niet laten

Heb zelf het gevoel dat ik er meer uit had kunnen halen door wellicht kcal wat eerder te verhogen en geen anadrol ernaast te doen
Maar aan de andere kant had ik dat van te voren ook niet echt goed kunnen inschatten
En ik weet dat verschillende gasten het hebben gezegd, maarja voor het zelfde geld had ik wel goed op anadrol gereageerd en er helemaal geen last van gehad
 
Laat ik het anders verwoorden dan :p

Ik vind de gains tegen vallen voor een kuur waar tren in zat (naar eigen verwachtingen)
Vorige kuur had ik 0 verwachtingen, maar deze kuur had ik wel een stuk hogere verwachtingen door alle stories waar je eigenlijk niet aan ontkomt m.b.t tren
Gezien het zo erg als de "nectar of the gods" wordt gezien, ik wilde geen verwachtingen op doen want had dat vorige kuur ook niet gedaan, maar kon het toch niet laten

Heb zelf het gevoel dat ik er meer uit had kunnen halen door wellicht kcal wat eerder te verhogen en geen anadrol ernaast te doen
Maar aan de andere kant had ik dat van te voren ook niet echt goed kunnen inschatten
En ik weet dat verschillende gasten het hebben gezegd, maarja voor het zelfde geld had ik wel goed op anadrol gereageerd en er helemaal geen last van gehad
Tren is sowieso niet optimaal voor gains imo, zeker niet als je last krijgt van maag- en slaapproblemen die meestal gepaard gaan met tren. Enige voordeel dat ik destijds met tren in de bulk ervaarde was dat ik minder snel dik werd. Maar goed, als je jezelf niet helemaal volvreet tijdens de bulk en genoeg test gebruikt komt dit meestal ook wel goed.

Tren is in mijn optiek wel handig voor een diepe cut, gezien het volgens mij betere anti-katabolische effecten heeft dan andere compounds. En voor de looks natuurlijk. Er is geen compound die de echte tren look kan evenaren imo.
 
Mooie droge gains met Tren, als je Deca had gepakt had je misschien meer gains behaald, maar waarschijnlijk natter.
 
Je hebt wel echt van die 3D tren schouders nu
Hoop dat ik daar nog iets van ga vasthouden straks

Tren is sowieso niet optimaal voor gains imo, zeker niet als je last krijgt van maag- en slaapproblemen die meestal gepaard gaan met tren. Enige voordeel dat ik destijds met tren in de bulk ervaarde was dat ik minder snel dik werd. Maar goed, als je jezelf niet helemaal volvreet tijdens de bulk en genoeg test gebruikt komt dit meestal ook wel goed.

Tren is in mijn optiek wel handig voor een diepe cut, gezien het volgens mij betere anti-katabolische effecten heeft dan andere compounds. En voor de looks natuurlijk. Er is geen compound die de echte tren look kan evenaren imo.
Tren lijkt me na deze ervaring gehad te hebben inderdaad ook veel beter tijdens het cutten (dat vond ik in de theorie sowieso al)

Maar nu weet ik wel hoe ik er op reageer dus dat is ook wel weer wat waard

Mocht het in mn prep cycle zitten kom ik nu iig niet voor verrassingen te staan
 
Hoop dat ik daar nog iets van ga vasthouden straks


Tren lijkt me na deze ervaring gehad te hebben inderdaad ook veel beter tijdens het cutten (dat vond ik in de theorie sowieso al)

Maar nu weet ik wel hoe ik er op reageer dus dat is ook wel weer wat waard

Mocht het in mn prep cycle zitten kom ik nu iig niet voor verrassingen te staan
Wanneer beging je daarmee. 25sept ben je dacht ik van plan toch ?
 
Wanneer beging je daarmee. 25sept ben je dacht ik van plan toch ?
Yess, 25 sept is de wedstrijd
Zal eens polsen wanneer we definitief gaan preppen, heb er nog niet echt duidelijk contact over gehad om eerlijk te zijn

Eerlijk wat verwacht je ook in 8 weken? Best wel dikke gains imo hoor

Ja heb je ook wel een punt idd
Had zelf veel meer/dikkere vascularity verwacht, het is zeker wel toegenomen maar ik had het wat extremer voor ogen

Maar ben ook niet heel erg lean dus wellicht dat het daardoor ook niet echt zn kans in krijgt om te shinen

Had ook iets meer weight gain verwacht
 

Week 8 (laatste week)​

Bekijk bijlage 556675
Begin kuur vs nu

Als ik het op deze manier vergelijk vind ik de gains wel tegen vallen, had eigenlijk wel gehoopt de 85kg aan te tikken

Aan de andere kant vind ik de proporties er wel een stuk beter uit zien, schouderbreedte lijkt wel echt goed toegenomen terwijl waist redelijk gelijk is gebleven

Benen gains zijn opzich wel prima



Flat
1x10x46
1x8x46
Hoeveel van die 3,2 kg is lean mass denk je? En denk je dat meer eten had kunnen helpen?

Enorm verschil in de foto's trouwens. Indrukwekkend.
 
Hoeveel van die 3,2 kg is lean mass denk je? En denk je dat meer eten had kunnen helpen?

Enorm verschil in de foto's trouwens. Indrukwekkend.
Ik zou het echt niet durven zeggen, heb niet eens een idee, ik hoop alles :p
Meer eten had sowieso kunnen helpen, maarja eetlust was best wel een poosje opgefockt dus had er wss niet in gezeten
 
Yess, 25 sept is de wedstrijd
Zal eens polsen wanneer we definitief gaan preppen, heb er nog niet echt duidelijk contact over gehad om eerlijk te zijn
Hoelang denk je dat je gaat preppen dan? Want nu ongeveer 16 weken tot KFCup toch? Dus of een hele korte prep of heel weinig rust voor je lichaam. Hoeveel tijd zat er tussen je eerste en 2e kuur?
 
Ik zou het echt niet durven zeggen, heb niet eens een idee, ik hoop alles :p
Meer eten had sowieso kunnen helpen, maarja eetlust was best wel een poosje opgefockt dus had er wss niet in gezeten
Weinig eetlust.. Check ff het YouTube kanaal van Josh Cortis (Meal Prep Manual) best wel clean en mega lekkere recepten. Ik vervang zijn suiker door canderel, doe er meer proteïne in en boter vervangen voor kokosolie. Misschien dat je daar wel honger van krijgt :).
 
Ewa niet liegen jij. Als je het echt vond tegenvallen had je die pic ook niet gepost. Ik dacht dat voornamelijk vrouwen die downplay tactiek toepaste.

Maar goed, het is altijd sowieso beter om van niks of niemand wat te verwachten, dan kan het namelijk nooit tegenvallen. En plus ga je visueel in zo'n korte tijd nooit drastische veranderingen zien op pics. Daar gaan echt jaren overheen. Of je moet al die tijd poep hebben getraind/gegeten en elite response hebben op gear etc.

En als je dit al (echt) vindt tegenvallen dan gaat het alleen nog maar erger worden, want des te langer je aan de gear etc zit, des te trager de ECHTE gains(dus geen vocht, glycogeen, vet) gaan. Ik denk dat meeste die hier al jarenlang aan de gear zitten blij mogen zijn met 2-3kg LBM per jaar.
8 kg in 3,5 jaar tijd met die corona bullshit erdoorheen dus kilo of 3 per jaar is wel te doen.
En dan zat ik gewoon low dose. Ga nu mijn volgende push fase voor het eerst boven een gram totaal zetten ben benieuwd wat dat gaat opleveren.
 
Over 16 weken al die wedstrijd? Jeff kennende wikt die meestal wel 16 weeks out starten haha.
Dus mag wel snel beginnen te overleggen dan,met Jeff.
 
Over 16 weken al die wedstrijd? Jeff kennende wikt die meestal wel 16 weeks out starten haha.
Dus mag wel snel beginnen te overleggen dan,met Jeff.
Beter gewoon zestien weken cruisen en volgend jaar een wedstrijd pakken 🤔
 
Back
Naar boven