- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Ja de 2 set methodiek heeft wel zn vruchten afgeworpen cant lieis wel netjes man in een jaar. Toch geen slecht werk bij Jeff![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja de 2 set methodiek heeft wel zn vruchten afgeworpen cant lieis wel netjes man in een jaar. Toch geen slecht werk bij Jeff![]()
Niet de tren ofzo.Ja de 2 set methodiek heeft wel zn vruchten afgeworpen cant lie

Nja als je manier van trainen kut is gaat het alsnog vrij weinig doen
Juist zat gasten gezien waarvoor aas weinig tot niets deden, door meerdere factoren vaak.Nja als je manier van trainen kut is gaat het alsnog vrij weinig doen
Tis geen wondermiddel ofzo
Dat weet ik natuurlijk ook wel, intensity is sowieso beter dan volume. (Voor mij)Nja als je manier van trainen kut is gaat het alsnog vrij weinig doen
Tis geen wondermiddel ofzo
Ik kan volume nu niet eens meer aan lolDat weet ik natuurlijk ook wel, intensity is sowieso beter dan volume. (Voor mij)

Als 't 3 sets tot falen zijn dan ben je wel kapot ja.Ik kan volume nu niet eens meer aan lol
Als ik 3 sets moet doen ga ik helemaal kapot![]()
Kassa 🤣Binnen eigen risico ~15,00. als je ER op is kost het je niks.
(excl afleveringskosten)
Oprecht geen idee, heb echt al een jaar geen pull-ups meer gedaanKan je veel pull ups doen?
Anders zou ik 1 van de 2 pulldown oefeningen vervangen door chins / pull ups.
Mooi aantal toch, lekker af en toe mee pakken dan idd 💪🏻Oprecht geen idee, heb echt al een jaar geen pull-ups meer gedaan
Binnenkort misschien maar eens testen ipv wide grip pulldown
Denk dat rond de 12 sowieso wel moet lukken
Maak wel een video van je pull upsOprecht geen idee, heb echt al een jaar geen pull-ups meer gedaan
Binnenkort misschien maar eens testen ipv wide grip pulldown
Denk dat rond de 12 sowieso wel moet lukken
Ben benieuwd.Liever 6x goed dan 12x halve reps 😇
Ben het helemaal met je eensMijn ervaring is dat je aan zo’n pulldown machine kan hengsten wat je wil, maar niks geeft zo’n goede pomp en feeling als good old pull ups. Als je er 12 kan doen zou ik ze sowieso introduceren. Wellicht ook beetje gewicht steeds toevoegen. Al is het maar 2,5kg ofzo.

Komt goed ✌🏻
Mee eens. Sinds ik weer pull ups ben gaan doen en dan voorname weighted pull ups, is me rug aanzienlijk gegroeid.Mijn ervaring is dat je aan zo’n pulldown machine kan hengsten wat je wil, maar niks geeft zo’n goede pomp en feeling als good old pull ups. Als je er 12 kan doen zou ik ze sowieso introduceren. Wellicht ook beetje gewicht steeds toevoegen. Al is het maar 2,5kg ofzo.
Ik kan nu volgende aantal pull ups doen:Mee eens. Sinds ik weer pull ups ben gaan doen en dan voorname weighted pull ups, is me rug aanzienlijk gegroeid.
Gewoon beide doen.Ik kan nu volgende aantal pull ups doen:
Eerste set: 10 reps
Tweede set: 6 reps
Derde en vierde set: 4 reps
Had dit laatst gedaan als eerste oefening voor rug. Is het alsnog waard om pull ups te doen ipv bijv lat pulldown? Ik weeg 70kg en ik kan bij lat pulldown 60~ trekken.