MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

dat je de meeste slagingskans op permanente weghouden van je acne je een cumulatieve (dose van gehele cycle) wilt overschrijden en dat is echt een belachelijk hoog. Wordt o.b.v bodyweight berekend en (exacte cijfers weet ik niet meer, maar moet je protocollen even opzoeken) bw * 100-150mg gedurende (kan varieren) 16-30 weken waarbij perodiek bloedtesten.
Nu je het zegt herinner ik me weer dat mijn huisarts, die me dat in mijn puberteit voorschreef, inderdaad bij elke check-up aan het rekenen ging en bij voorbaat me al wist te vertellen hoeveel gram ik ongeveer nodig ging hebben. Hij titreerde de dosis ook omhoog totdat de bijwerkingen te heftig werden, dit was bij mij al op 20mg, ook kon hij mij het gros van het traject vrij nauwkeurig vertellen hoeveel maanden we nog te gaan hadden (ongeveer). Hoeveel gram ik al op had en tot hoeveel gram ik hoogstwaarschijnlijk door zou moeten slikken. Volgens mij trok mijn puberteit acne weg na zo'n 7 gram roa, toen ik dit verhaal las was dat in ieder geval het eerste cijfer dat meteen in mijn hoofd opkwam.
Ook heb ik best regelmatig leverwaarden moeten laten prikken van hem.

Verder tldr op een paar auto berichtjes na. Er zitten een paar rotte examinatoren bij die streng zijn of hun dag niet hebben. Maar gevalletje CBR die oplichters zijn is gewoon zwaar bias omdat ze waarschijnlijk zelf niet in een keer geslaagd zijn. Als je goed kan auto rijden dan slaag je gewoon, aan de gemiddelde slak op de weg te zien is ook wel duidelijk hoeveel mensen er niet kunnen rijden en alvorens ze eindelijk hun papiertje kregen vier keer hebben lopen janken dat het CBR corrupt is want ze moeten x % laten zakken (lol).

Variabelen zoals welk tijdstip, welke route maken geen f**k uit. Het gaat er om dat je kan auto rijden, als je om 11:00 je rijbewijs wel haalt maar niet om 09:00 is de conclusie toch gewoon dat je niet kan autorijden in de spits of tegen hectiek kan. :emo: Ja ik ben gezakt want ik moest langs een school rijden en daarna ook nog door de stad, echt zo oneerlijk van het CBR dat ze real-life scenario's na bootsen! Waarom laten ze me niet gewoon op een boerenweg en industrie een rondje maken, dan was ik wel geslaagd. ;s

Verder de conversatie niet gevolgd,. maar als je 40 lessen nodig hebt gehad blijkt het dus dat je gewoon niet de beste bestuurder bent en nog meer moet. Who cares, er zijn genoeg dingen waar anderen weer slecht in zijn. Rijbewijs is een van de beste investeringen die je kan doen. Kan er met m'n kop niet bij als ik hoor dat 20+ers nog geen rijbewijs hebben maar wel elk weekend stappen, zelfs als je geen auto koopt komende jaren zou het m'n prioteit hebben, al helemaal nu leasen zo toegankelijk is via werkgevers.

Ieder z'n ding maar begrijp niet wat iemand er mooi aan vindt. Ongeacht form, lengte of materiaal.

Iedereen vindt dat hij/zij max verstappen evenaart. Weet niet of je een goede les instricteur hebt gehad. Maar als je eentje hebt die echt goed is en een hoop ervaring heeft doe je elk ritje echt tig dingen fout waar je zelf geen flauw benul van hebt. Vooruitschrijdend inzicht is bij hun echt totaal anders dan beginnende bestuurders. Papiertje halen heeft ook niet perse te maken met hoeveel fouten je maakt zoals een school examen, maar hoe je de fouten oplost of met situaties omgaat. Je kan genoeg fout doen, maar als je daarna vlot doorpakt in plaats van in paniek gaat treuzelen zit voor de examinator het verschil in.
Volledig eens.
Heb zelf alle rijbewijzen. A/B/C/E theorie en praktijk gewoon in 1 keer gehaald . Tis maar net wat je zelf laat zien en hoe je reageert op situaties en of je een zenuwlijer bent of juist kalm in moeilijke situaties.

Kan je die puisten niet gewoon proberen uit te drukken?
Wat een opmerking, jij hebt duidelijk geen idee waar die jongen last van heeft. Zoals hij zelf al zegt is slechts een deel bovenhuids. Zelfs zonder uitknijpen zijn littekens al niet te vermijden, laat staan wanneer je dat wel doet.
Maar met een beetje gear related acne kan je heel wat indimmen met low dose, maar als je prone voor acne bent wss niet permanent. Iedereen die ik ken die zware (post puberale) acne heeft gehad en die 15-30 weken living hell heeft doorstaan zijn allemaal echt verschrikkelijk blij dat ze eindelijk van.
Met zulke bijwerkingen bedenk je wel 10x voordat je weer on gaat. Zelf heb ik gemerkt dat low dose en het juist selecteren van gear (als je perse ermee door wilt) met minimale hormoon schommelingen de beste optie is.

Wat een opmerking, jij hebt duidelijk geen idee waar die jongen last van heeft. Zoals hij zelf al zegt is slechts een deel bovenhuids. Zelfs zonder uitknijpen zijn littekens al niet te vermijden, laat staan wanneer je dat wel doet.

Met zulke bijwerkingen bedenk je wel 10x voordat je weer on gaat. Zelf heb ik gemerkt dat low dose en het juist selecteren van gear (als je perse ermee door wilt) met minimale hormoon schommelingen de beste optie is.
Sorry hoor bedoelde het niet gemeen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.545
Bloed gedoneerd, niet precies 24 uur gewacht, training voelde hierdoor wat zwakjes aan
Dus beetje rustig aan gedaan

Over 2 weken posing lessons bij Siem, ook ff gemeet vandaag, hele chille gast

1 jaar progressie:
1654869948065.png

Iets van 15kg verschil ofzo
Benieuwd hoe we er volgend jaar voorstaan

Shoulder Press
2x6x42

Flat TuT
2x8x42

Training van gisteren
Smith BOR
2x12x77,5

Lat Pulldown Close
2x8x77

Lat Pulldown Wide
2x12x67

Low Row
2x8x90

Lat Prayer
2x15x38
Laatste reps wel beetje cheat

Bicep
3x15x12

Hammer Rope Curl
3x-x26

Wide EZ bar TuT
3x12x32,5
Wijde grip geen last van polsen

Bloed gedoneerd, niet precies 24 uur gewacht, training voelde hierdoor wat zwakjes aan

1 jaar progressie:
1654869948065.png

Shoulder Press
2x6x42

Flat TuT
2x8x42

Training van gisteren
Smith BOR
2x12x77,5

Lat Pulldown Close
2x8x77

Lat Pulldown Wide
2x12x67

Low Row
2x8x90

Lat Prayer
2x15x38

Bicep
3x15x12

Hammer Rope Curl
3x-x26

Wide EZ bar TuT
3x12x32,5
Ziet er super uit

• #2.547
Je kunt ook altijd modafinil proberen. Je voelt er echter niks van. Je hebt pas door dat het t*ring goed werkt als je achteraf klaar bent met whatever je aan het doen was. Wat je het beste kunt doen is uiteraard helemaal niks nemen maar je krijgt ritalin voorgeschreven voor ADD/ADHD neem ik aan?
Ja ik heb om ritalin gevraagd zelf, ik krijg het niet voorgeschreven omdat ik er niet echt meer last van heb
W.b.t roa, sure kan je zelf beginnen maar als je ernstige acne hebt dan ga je bij een dermataloog echt een heel traject in wat je niet in je eentje wilt bewandelen omdat HG roa stervens duur is en je ook medische checks mist. Bij een beetje acne volstaat 10-20mg prima maar bij zware acne zijn de protcollen wel anders. Lang gele den dat ik de informatie opgezocht hebt maar uit literatuur is gebleken dat je de meeste slagingskans op permanente weghouden van je acne je een cumulatieve (dose van gehele cycle) wilt overschrijden en dat is echt een belachelijk hoog. Wordt o.b.v bodyweight berekend en (exacte cijfers weet ik niet meer, maar moet je protocollen even opzoeken) bw * 100-150mg gedurende (kan varieren) 16-30 weken waarbij perodiek bloedtesten. Weeg je 80kg dan moet je dus intotaal zo'n 8000mg - 12000mg overschrijden voor permaente bestrijding. Vaal start je op 20-30mg (30mg begint al echt side heavy te worden) en verhoog je wekelijks ofzo tot waar de side effects te zwaar worden om normaal te leven. Wil je dus op 80kg binnen 20 weken klaar zijn met roa ga je gemiddeld dus 100mg (20wk = 120 dagen. 12k / 120mg) moeten draaien.

Nu gok ik dat jouw acne lang niet erg genoeg is voor een cummulatieve dose van bw * 150, maar al laten de doc de lower end van 100 aanhouden dan moet je alsnog absurd veel roactuane wegwerken. Op 75-100+mg per dag ben je echt totaal aan gort aan het gaan. Schijten doet pijn door je droge anus. 24/7 lippenbalsem bij je hebben, om het uur je ogen druppelen, squats en presses die je wss niet kan uitvoeren door de pijnlijke gewrichten, niet buiten kunnen komen doordat je levend verbrandt en zo zijn er nog genoeg sides. Orals kan je ook zeker op je buik schrijven want met perodieke bloedtests gok ik dat je doc direct je roa cycle afkapt als je al zwaar verhoogde waardes door de roa hebbt en daar bovenop nog orals draait.

Maar met een beetje gear related acne kan je heel wat indimmen met low dose, maar als je prone voor acne bent wss niet permanent. Iedereen die ik ken die zware (post puberale) acne heeft gehad en die 15-30 weken living hell heeft doorstaan zijn allemaal echt verschrikkelijk blij dat ze eindelijk van.

En wat betreft functionele stims. Ritalin is een bagger middel met vel anxiety. 2,5-5mg dexamfetamine is veel smoother maar duur en moeilijk te regelen. 10-15, MAX 20mg 2-FMA werkt stukje langer, veeeel smoother en minder side effects. IPPH (isopropylphenidate) is nog veel milder, maar compleet side free en werkt wel echt goed functioneel. Modafinil ofzo is daar nog een dikke stap onder qua werking (te slap imo), die twee zijn de goat voor functioneel side free stims. Verder zijn er nog wel paar die dan weer stukje sterker zijn en je echt uren lang geobsedeerd kan worden doordat je een blogje leest over hoe elastiekjes gemaaakt worden envervolgens 8 uur lang aan zulke onzin hebt gespendeerd, maar deze spreekbeurt was lang genoeg (ik heb geen stims op :clown:) dat wanneer er nog vragen zijn daar een mogelijkheid voor is. Ik heb vrijwel elke functionele stim wel gehad en ken de algemen consensus van andere gebruikrs ook wel.
Hahaha thanks voor de ted talk :p
Ik heb veel acne, maar het is geen erge acne, er zitten geen cysten of echt dikke puisten, denk dat echt maar 1% van alle puisten ook echt een wit puntje krijgt (misschien 1 in 1 maand tijd ofzo)

Nu ben ik idd 80kg, maar gezien ik ga cutten loopt mn lichaamsgewicht af en dus hoop ik ook de roa dosering

Ik ben een stim junkie maar ik blijf voorlopig gewoon van die zooi af voor toets momenten :p

1 jaar progressie:
1654869948065.png

Shoulder Press
2x6x42

Flat TuT
2x8x42

Training van gisteren
Smith BOR
2x12x77,5

Lat Pulldown Close
2x8x77

Lat Pulldown Wide
2x12x67

Low Row
2x8x90

Lat Prayer
2x15x38

Bicep
3x15x12

Hammer Rope Curl
3x-x26

Wide EZ bar TuT
3x12x32,5
Lekker bezig pik. Lekker wat bij de schouders gepakt ook!

Ik ben echt geen guru hierin maar heel lang geleden ja geloof het of niet ik was groter dan nu op mijn 19e, shit happens. Ik had het erger dan de op. Maar goed een gym budy die toen meer (soorten gear) gebruikte en hogere doseringen had een babyhuid. Ligt dus ook enorm aan de genen lijkt mij? Tieners kunnen het nog veel erger hebben en dat nog wel op hun gezicht. Er was zo'n jongen waar ik altijd zo enorm veel medelijden mee had, kon zijn pijn van een afstand al voelen maar dat was echt enorm extreem. Volgens mij ook een andere form van cyste puistjes.

Ik krijg nu wel meer puistjes door ingegroeide haren. Fucking aapje

Ik ben echt geen guru hierin maar heel lang geleden ja geloof het of niet ik was groter dan nu op mijn 19e, shit happens. Ik had het erger dan de op. Maar goed een gym budy die toen meer (soorten gear) gebruikte en hogere doseringen had een babyhuid. Ligt dus ook enorm aan de genen lijkt mij? Tieners kunnen het nog veel erger hebben en dat nog wel op hun gezicht. Er was zo'n jongen waar ik altijd zo enorm veel medelijden mee had, kon zijn pijn van een afstand al voelen maar dat was echt enorm extreem. Volgens mij ook een andere form van cyste puistjes.

Ik krijg nu wel meer puistjes door ingegroeide haren. Fucking aapje
Heftig ja, uiteraard maakt genen hierin een groot verschil.

Mooie vooruitgang @Vypaw 💪🏻

• #2.552
Ik deed overigens altijd volledige ROM bij RDL's ipv active ROM
Oftewel na dat m'n heup flexion klaar is nog doorzetten waardoor het meer uit m'n onderrug kwam
Heb dit de afgelopen workout niet gedaan en merkte eigenlijk nog betere spanning
Hoop dat ik nu met de aanpassingen in de hamstring oefeningen wat mooi massa kan gaan bouwen

Zonde zo een goed fysiek met acne.
Zou zelf liever wat kleiner zijn maar zonder acne.
Roa zeker doen. Gaat je helpen. En als je door gaat met a.s. is je voordeel dat je elke maand je bloed laat controleren. Weet je gelijk hoe je ervoor staat. Zou alcohol gebruik wel minimaliseren.

• #2.554
RDL dumbells
1x16x42
2x15x42

Good morning smiths
3x12x45
Ik weet het niet nog helemaal met deze oefening
Nog beetje aankloten met voetpositie enzo

Uni llc
1x15x14
2x13x14

Adductor
2x12x67
Schijf aan machine pin werkt beetje kut bij deze

Leg Press 4 sec N
3x15x165

Leg Ext
3x12x92

Calf raise TuT
3x15x27,5

• #2.555
Zonde zo een goed fysiek met acne.
Zou zelf liever wat kleiner zijn maar zonder acne.
Roa zeker doen. Gaat je helpen. En als je door gaat met a.s. is je voordeel dat je elke maand je bloed laat controleren. Weet je gelijk hoe je ervoor staat. Zou alcohol gebruik wel minimaliseren.
Ja ik drink sowieso geen alcohol meer sinds ik kuur dus dat is geen probleem

1 jaar progressie:
1654869948065.png

Shoulder Press
2x6x42

Flat TuT
2x8x42

Training van gisteren
Smith BOR