MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Ik heb een vriend die 5 ongelukken per jaar veroorzaakt waarvan die examinator later in de stad ooit tegen hem zei

“Ik had je nooit mogen laten slagen maar vond je wel een grappig ventje”

Dus dat maakt me wel behoorlijk tilted ja 🥲
Wat @Spambod ook zegt. CBR is één grote scam. Het is toch ook van de zotte dat je afhankelijk bent van één persoon. Zeker als je die gare verhalen hoort van anderen. Die ik tevens zelf ook heb meegemaakt, want de eerste keer werd ik genaaid
door zo'n zure mong**l die ook helemaal niet niet wilde praten/heel kortaf deed en mij liet zakken op iets heels klein wat dus gewoon fucking bullshit was. En de laatste keer had ik een vriendelijke vrouw die mij zelf liet slagen terwijl ik door rood reed, dusja.

Ik heb een vriend die 5 ongelukken per jaar veroorzaakt waarvan die examinator later in de stad ooit tegen hem zei

“Ik had je nooit mogen laten slagen maar vond je wel een grappig ventje”

Dus dat maakt me wel behoorlijk tilted ja 🥲
Genoeg mensen op de weg die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben ontvangen. Als ik zie wat er op de ring bij verschillende grote steden gebeurt of hoe er af en toe gereageerd wordt door sommige bestuurders dan mag ik toch hopen dat die nooit meer achter het stuur kruipen. Dan vraag je je toch af hoe dat gegaan is met afrijden. Ik ben twee jaar terug ook de eerste keer gezakt zonder goede reden (geen reden die in ieder geval valide te onderbouwen was) waar mijn rij-instructeur het ook niet mee eens was. Maar goed, kan je veel van vinden maar je mag weer opnieuw inplannen, wachten, wat lessen nemen, betalen én hopen dat de volgende die naast je komt zitten wel zijn/haar dag heeft.

Het is in ieder geval zonde nu te kappen, dus dan maar even tanden op elkaar. Zolang de lesauto aan het eind van elke les nog vier banden telt en een stuur komt dat echt wel goed (en vooral niet bij die 'vriend' in de auto gaan zitten).

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.528
Genoeg mensen op de weg die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben ontvangen. Als ik zie wat er op de ring bij verschillende grote steden gebeurt of hoe er af en toe gereageerd wordt door sommige bestuurders dan mag ik toch hopen dat die nooit meer achter het stuur kruipen. Dan vraag je je toch af hoe dat gegaan is met afrijden. Ik ben twee jaar terug ook de eerste keer gezakt zonder goede reden (geen reden die in ieder geval valide te onderbouwen was) waar mijn rij-instructeur het ook niet mee eens was. Maar goed, kan je veel van vinden maar je mag weer opnieuw inplannen, wachten, wat lessen nemen, betalen én hopen dat de volgende die naast je komt zitten wel zijn/haar dag heeft.

Het is in ieder geval zonde nu te kappen, dus dan maar even tanden op elkaar. Zolang de lesauto aan het eind van elke les nog vier banden telt en een stuur komt dat echt wel goed (en vooral niet bij die 'vriend' in de auto gaan zitten).
Stoppen ga ik sowieso niet
Ben door corona al bijna 2 jaar bezig
Hoeveel geld me het onderhand heeft gekost is ook helemaal belachelijk

Stoppen ga ik sowieso niet
Ben door corona al bijna 2 jaar bezig
Hoeveel geld me het onderhand heeft gekost is ook helemaal belachelijk
Zou een week vantevoren dan die ritalin al starten.
Zo zijn de startbijwerkingen verdwenen en na een week profiteer je pas een beetje van de werking.

Heb jaren dexamfetamine gehad, maar stopte dat altijd in het verkeerde gat(lees: neus)

Ben trouwens toendertijd voor mn C rijbewijs geslaagd na een nachtje doorhalen op de Pep.
Eigenlijk dacht ik dat ik zoiezo ging zakken gezien mn geestestoestand , maar niemand merkte iets en ging echt fokking goed. Bizar.

Fake news!

car crash GIF

Zou zelf nooit meer stims nemen op een dag waar je onder druk moet presteren. Zeker als je er nog op moet wachten omdat het pas in de namiddag doorgaat oid :o

Zeker bij een rijbewijs. Traag rijden kan ik je sterk aanraden :roflol: toch zeker bij het inslaan van een straat. Mijn begeleider zei dat hij zag dat ik veel geoefend had in de twee maanden tussen m’n eerste en tweede poging terwijl ik in die twee maanden niet meer gereden had :o

Zou zelf nooit meer stims nemen op een dag waar je onder druk moet presteren. Zeker als je er nog op moet wachten omdat het pas in de namiddag doorgaat oid :o

Zeker bij een rijbewijs. Traag rijden kan ik je sterk aanraden :roflol: toch zeker bij het inslaan van een straat. Mijn begeleider zei dat hij zag dat ik veel geoefend had in de twee maanden tussen m’n eerste en tweede poging terwijl ik in die twee maanden niet meer gereden had :o
Is wel de kunst inderdaad. Je wilt proberen te rijden als een opa die je straks constant vervloekt als je erachter zit. Overdreven langzaam naderen. Twijfel? Stoppen. Slecht zicht? Stoppen.
Zou zelf ook geen stims pakken, je hele systeem giert van de adrenaline tijdens/voor zo'n examen en dan voeg je er mooi nog een beetje extra aan toe.

Die tabletten die ze mensen met faalangst voeren op zo'n examen zijn niet voor niks downers.

Ben het eens met @Spambod
1e keer afrijden was in mijn ogen vlekkeloos, Reden van gezakt toen was 'trage beslissing op 1 rotonde'
2e keer afrijden had ik 2 dingen fout waar ik best op me fl**ker voor kreeg en toen was ik wel geslaagd

Vanaf 1 September 2022
Zak je twee keer of vaker voor het praktijkexamen auto? Dan kun je op zijn vroegst na 15 weken weer afrijden:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.537

Volgende keer neem ik halotestin voor het examen 😎

Heb precies hetzelfde gehad met dat “oefenen” ja :roflol:

Je kunt ook altijd modafinil proberen. Je voelt er echter niks van. Je hebt pas door dat het t*ring goed werkt als je achteraf klaar bent met whatever je aan het doen was. Wat je het beste kunt doen is uiteraard helemaal niks nemen maar je krijgt ritalin voorgeschreven voor ADD/ADHD neem ik aan?

Verder tldr op een paar auto berichtjes na. Er zitten een paar rotte examinatoren bij die streng zijn of hun dag niet hebben. Maar gevalletje CBR die oplichters zijn is gewoon zwaar bias omdat ze waarschijnlijk zelf niet in een keer geslaagd zijn. Als je goed kan auto rijden dan slaag je gewoon, aan de gemiddelde slak op de weg te zien is ook wel duidelijk hoeveel mensen er niet kunnen rijden en alvorens ze eindelijk hun papiertje kregen vier keer hebben lopen janken dat het CBR corrupt is want ze moeten x % laten zakken (lol).

Variabelen zoals welk tijdstip, welke route maken geen f**k uit. Het gaat er om dat je kan auto rijden, als je om 11:00 je rijbewijs wel haalt maar niet om 09:00 is de conclusie toch gewoon dat je niet kan autorijden in de spits of tegen hectiek kan. :emo: Ja ik ben gezakt want ik moest langs een school rijden en daarna ook nog door de stad, echt zo oneerlijk van het CBR dat ze real-life scenario's na bootsen! Waarom laten ze me niet gewoon op een boerenweg en industrie een rondje maken, dan was ik wel geslaagd. ;s

Verder de conversatie niet gevolgd,. maar als je 40 lessen nodig hebt gehad blijkt het dus dat je gewoon niet de beste bestuurder bent en nog meer moet. Who cares, er zijn genoeg dingen waar anderen weer slecht in zijn. Rijbewijs is een van de beste investeringen die je kan doen. Kan er met m'n kop niet bij als ik hoor dat 20+ers nog geen rijbewijs hebben maar wel elk weekend stappen, zelfs als je geen auto koopt komende jaren zou het m'n prioteit hebben, al helemaal nu leasen zo toegankelijk is via werkgevers.
Ook de ketting van je hond omgedaan zo te zie, da
Ieder z'n ding maar begrijp niet wat iemand er mooi aan vindt. Ongeacht form, lengte of materiaal.
Ben het eens met @Spambod
1e keer afrijden was in mijn ogen vlekkeloos, Reden van gezakt toen was 'trage beslissing op 1 rotonde'
2e keer afrijden had ik 2 dingen fout waar ik best op me fl**ker voor kreeg en toen was ik wel geslaagd

Vanaf 1 September 2022
Zak je twee keer of vaker voor het praktijkexamen auto? Dan kun je op zijn vroegst na 15 weken weer afrijden:o
Iedereen vindt dat hij/zij max verstappen evenaart. Weet niet of je een goede les instricteur hebt gehad. Maar als je eentje hebt die echt goed is en een hoop ervaring heeft doe je elk ritje echt tig dingen fout waar je zelf geen flauw benul van hebt. Vooruitschrijdend inzicht is bij hun echt totaal anders dan beginnende bestuurders. Papiertje halen heeft ook niet perse te maken met hoeveel fouten je maakt zoals een school examen, maar hoe je de fouten oplost of met situaties omgaat. Je kan genoeg fout doen, maar als je daarna vlot doorpakt in plaats van in paniek gaat treuzelen zit voor de examinator het verschil in.

Laatst bewerkt:
W.b.t roa, sure kan je zelf beginnen maar als je ernstige acne hebt dan ga je bij een dermataloog echt een heel traject in wat je niet in je eentje wilt bewandelen omdat HG roa stervens duur is en je ook medische checks mist. Bij een beetje acne volstaat 10-20mg prima maar bij zware acne zijn de protcollen wel anders. Lang gele den dat ik de informatie opgezocht hebt maar uit literatuur is gebleken dat je de meeste slagingskans op permanente weghouden van je acne je een cumulatieve (dose van gehele cycle) wilt overschrijden en dat is echt een belachelijk hoog. Wordt o.b.v bodyweight berekend en (exacte cijfers weet ik niet meer, maar moet je protocollen even opzoeken) bw * 100-150mg gedurende (kan varieren) 16-30 weken waarbij perodiek bloedtesten. Weeg je 80kg dan moet je dus intotaal zo'n 8000mg - 12000mg overschrijden voor permaente bestrijding. Vaal start je op 20-30mg (30mg begint al echt side heavy te worden) en verhoog je wekelijks ofzo tot waar de side effects te zwaar worden om normaal te leven. Wil je dus op 80kg binnen 20 weken klaar zijn met roa ga je gemiddeld dus 100mg (20wk = 120 dagen. 12k / 120mg) moeten draaien.

Nu gok ik dat jouw acne lang niet erg genoeg is voor een cummulatieve dose van bw * 150, maar al laten de doc de lower end van 100 aanhouden dan moet je alsnog absurd veel roactuane wegwerken. Op 75-100+mg per dag ben je echt totaal aan gort aan het gaan. Schijten doet pijn door je droge anus. 24/7 lippenbalsem bij je hebben, om het uur je ogen druppelen, squats en presses die je wss niet kan uitvoeren door de pijnlijke gewrichten, niet buiten kunnen komen doordat je levend verbrandt en zo zijn er nog genoeg sides. Orals kan je ook zeker op je buik schrijven want met perodieke bloedtests gok ik dat je doc direct je roa cycle afkapt als je al zwaar verhoogde waardes door de roa hebbt en daar bovenop nog orals draait.

Maar met een beetje gear related acne kan je heel wat indimmen met low dose, maar als je prone voor acne bent wss niet permanent. Iedereen die ik ken die zware (post puberale) acne heeft gehad en die 15-30 weken living hell heeft doorstaan zijn allemaal echt verschrikkelijk blij dat ze eindelijk van.

En wat betreft functionele stims. Ritalin is een bagger middel met vel anxiety. 2,5-5mg dexamfetamine is veel smoother maar duur en moeilijk te regelen. 10-15, MAX 20mg 2-FMA werkt stukje langer, veeeel smoother en minder side effects. IPPH (isopropylphenidate) is nog veel milder, maar compleet side free en werkt wel echt goed functioneel. Modafinil ofzo is daar nog een dikke stap onder qua werking (te slap imo), die twee zijn de goat voor functioneel side free stims. Verder zijn er nog wel paar die dan weer stukje sterker zijn en je echt uren lang geobsedeerd kan worden doordat je een blogje leest over hoe elastiekjes gemaaakt worden envervolgens 8 uur lang aan zulke onzin hebt gespendeerd, maar deze spreekbeurt was lang genoeg (ik heb geen stims op :clown:) dat wanneer er nog vragen zijn daar een mogelijkheid voor is. Ik heb vrijwel elke functionele stim wel gehad en ken de algemen consensus van andere gebruikrs ook wel.

Terug
Naar boven