XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

  • Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 354K
  • Volgers 137

Bezoekers in dit topic

  • Kunnen die seniele mongolen geen fucking permaban krijgen? Ze verkrachten elk topic met hun cringe gedoe. Hoe komen ze überhaupt bij dit forum terecht? Ze liften niet eens. Het wordt hoog tijd dat ze het internet afschaffen in het bejaardentehuis.

    Blast naar cruise is tot nu toe iedere keer drama voor acne met die hormoon fluctuaties

    Mn stack atm is:
    250mg sust 1-7
    200mg tren e 1-7
    200mg mast e 1-7
    150mg tren a 1-4

    En ben nu aan het cutten, maar omdat schouders ronder worden geeft het misschien een vertekent beeld
    Waarschijnlijk ga je het wel merken als de tren volledig aan het werk is en je de carbs reduceert. Ben je trouwens preppen voor een show? Je ziet er al goed uit, zeker voor die leeftijd. props.
     
    Kunnen die seniele mongolen geen fucking permaban krijgen? Ze verkrachten elk topic met hun cringe gedoe. Hoe komen ze überhaupt bij dit forum terecht? Ze liften niet eens. Het wordt hoog tijd dat ze het internet afschaffen in het bejaardentehuis.


    Waarschijnlijk ga je het wel merken als de tren volledig aan het werk is en je de carbs reduceert. Ben je trouwens preppen voor een show? Je ziet er al goed uit, zeker voor die leeftijd. props.
    Over seniel gesproken
     
    Ik merkte het ergste toen ik van tren afging. Wellicht door hormonale fluctuaties.


    Wat is je stack? En cut of bulk je? Schijnbaar raped tren je glycogeen. Google maar eens: tren flatness. Schouders en traps werden bij mij wel voller door tren. Wellicht door die receptoren, maar de rest zeker flatter.

    Op welke cycles ben je zelf eigenlijk het hardst vooruit gegaan qua massa?
     
    Kunnen die seniele mongolen geen fucking permaban krijgen? Ze verkrachten elk topic met hun cringe gedoe. Hoe komen ze überhaupt bij dit forum terecht? Ze liften niet eens. Het wordt hoog tijd dat ze het internet afschaffen in het bejaardentehuis.


    Waarschijnlijk ga je het wel merken als de tren volledig aan het werk is en je de carbs reduceert. Ben je trouwens preppen voor een show? Je ziet er al goed uit, zeker voor die leeftijd. props.
    Thanks bro, 14 weeks out nu als ik het goed zeg

    Denk na aankomende dinsdag de Tren A in full effect is, dan is het 7 dagen geweest

    Donderdag had ik al wel echt dikke feel good tijdens het trainen en goede pomp
     
    Op welke cycles ben je zelf eigenlijk het hardst vooruit gegaan qua massa?
    Lastig te zeggen, want zoals jij wellicht ook zelf hebt ervaren ging het best wel snel bij de eerste paar cycles. En naarmate je langer on bent, gaat het steeds stroever. Terwijl ik gewoon dezelfde shit gebruik. Alleen moet ik nu veel meer gebruiken om nog iets van verschil te zien.

    Test blijft in mijn optiek nog steeds het beste for mass. Ik heb deca/npp geprobeerd, maar die fucked te veel met mijn slaap. En tren is de slechte mass builder imo.

    Thanks bro, 14 weeks out nu als ik het goed zeg

    Denk na aankomende dinsdag de Tren A in full effect is, dan is het 7 dagen geweest

    Donderdag had ik al wel echt dikke feel good tijdens het trainen en goede pomp
    Als ik één ding kan meegeven, zeker als je serieuze podiumambities hebt: persoonlijk zou ik in het begin voornamelijk focussen op mass. Als je net begint met steroids gaan de gains best rap, maar naarmate je jaren on bent is het echt strugglen voor één paar kg lbm per jaar. Ik heb zelf echt spijt dat ik veel te veel blasts/tijd heb verspilt aan het cutten.

    Ze zeggen dat bodybuilding een marathon is en geen sprint, maar je kunt niet for life blijven blasten. Of je moet life willen speedrunnen. Persoonlijk zou ik daarom voor nu met blasts alleen focussen op mass en de cruise gebruiken voor minicuts.
     
    Ik weet niet waar die meme vandaan komt dat roa je permanent verlost van alle acne. Ik heb diverse roa kuurtjes gedaan en krijg nog steeds acne. Wellicht dat dit van toepassing is bij iemand die geen steroids gebruikt. Zeker als je van blast naar cruise gaat en tren gebruikt ga je sowieso wat acne krijgen.


    Tren maakt je platter. Of je moet er veel test bij gebruiken om te compenseren wellicht.
    Lastig te zeggen, want zoals jij wellicht ook zelf hebt ervaren ging het best wel snel bij de eerste paar cycles. En naarmate je langer on bent, gaat het steeds stroever. Terwijl ik gewoon dezelfde shit gebruik. Alleen moet ik nu veel meer gebruiken om nog iets van verschil te zien.

    Test blijft in mijn optiek nog steeds het beste for mass. Ik heb deca/npp geprobeerd, maar die fucked te veel met mijn slaap. En tren is de slechte mass builder imo.


    Als ik één ding kan meegeven, zeker als je serieuze podiumambities hebt: persoonlijk zou ik in het begin voornamelijk focussen op mass. Als je net begint met steroids gaan de gains best rap, maar naarmate je jaren on bent is het echt strugglen voor één paar kg lbm per jaar. Ik heb zelf echt spijt dat ik veel te veel blasts/tijd heb verspilt aan het cutten.

    Ze zeggen dat bodybuilding een marathon is en geen sprint, maar je kunt niet for life blijven blasten. Of je moet life willen speedrunnen. Persoonlijk zou ik daarom voor nu met blasts alleen focussen op mass en de cruise gebruiken voor minicuts.
    Hoe seniel ben je op mijn leeftijd ?
     
    Lastig te zeggen, want zoals jij wellicht ook zelf hebt ervaren ging het best wel snel bij de eerste paar cycles. En naarmate je langer on bent, gaat het steeds stroever. Terwijl ik gewoon dezelfde shit gebruik. Alleen moet ik nu veel meer gebruiken om nog iets van verschil te zien.

    Test blijft in mijn optiek nog steeds het beste for mass. Ik heb deca/npp geprobeerd, maar die fucked te veel met mijn slaap. En tren is de slechte mass builder imo.


    Als ik één ding kan meegeven, zeker als je serieuze podiumambities hebt: persoonlijk zou ik in het begin voornamelijk focussen op mass. Als je net begint met steroids gaan de gains best rap, maar naarmate je jaren on bent is het echt strugglen voor één paar kg lbm per jaar. Ik heb zelf echt spijt dat ik veel te veel blasts/tijd heb verspilt aan het cutten.

    Ze zeggen dat bodybuilding een marathon is en geen sprint, maar je kunt niet for life blijven blasten. Of je moet life willen speedrunnen. Persoonlijk zou ik daarom voor nu met blasts alleen focussen op mass en de cruise gebruiken voor minicuts.

    Ja ik heb ook sterk het gevoel dat test toch de beste mass builder is. Het liefst zou ik eens een keer voor een lange off season echt hoog willen gaan in test, 1000 of 1500 ofzo lol. Ik denk dat je dan echt de gains van je leven gaat maken, zeker als je het voor de eerste keer doet. Maar ik weet zeker dat ik dan na een paar maanden fucking kaal ben en wie weet wat voor andere sides. Tot nu toe is 750 test mijn max, maar ik denk dat als je echt die grote dikke motherfucker wil worden je gewoon veel hoger moet gaan met test.

    Zelf heb ik gelukkig geen last van slaapproblemen of wat dan ook op deca. Alleen word ik gewoon een fucking varken van de waterretentie. Dat is wel vervelend.

    En boldenone, heb je dat wel eens geprobeerd? Ik heb er een keer mee gebulkt en vond het wel chill. Wil het dit najaar nog een keer proberen. Je word echt heel lekker vol en rond van dat spul, ook vrij sterk. Snap niet waarom iedereen er altijd zo negatief over is op dit forum.
     
    Lastig te zeggen, want zoals jij wellicht ook zelf hebt ervaren ging het best wel snel bij de eerste paar cycles. En naarmate je langer on bent, gaat het steeds stroever. Terwijl ik gewoon dezelfde shit gebruik. Alleen moet ik nu veel meer gebruiken om nog iets van verschil te zien.

    Test blijft in mijn optiek nog steeds het beste for mass. Ik heb deca/npp geprobeerd, maar die fucked te veel met mijn slaap. En tren is de slechte mass builder imo.


    Als ik één ding kan meegeven, zeker als je serieuze podiumambities hebt: persoonlijk zou ik in het begin voornamelijk focussen op mass. Als je net begint met steroids gaan de gains best rap, maar naarmate je jaren on bent is het echt strugglen voor één paar kg lbm per jaar. Ik heb zelf echt spijt dat ik veel te veel blasts/tijd heb verspilt aan het cutten.

    Ze zeggen dat bodybuilding een marathon is en geen sprint, maar je kunt niet for life blijven blasten. Of je moet life willen speedrunnen. Persoonlijk zou ik daarom voor nu met blasts alleen focussen op mass en de cruise gebruiken voor minicuts.
    Dit is ook de enige cycle tot zo ver die ik ga verspillen aan cutten

    Ik wil 1 wedstrijd doen voor de ervaring, leuk doel om naar toe te werken ook
    En daarna was ik wel van plan om ff een paar jaar massa te pakken

    Dan weet ik ook echt goed wat m’n weakpoints zijn

    Hoe ik het nu inzie ga ik echt anorexia op dat podium staan maar wil gewoon even heel de mikmak omtrent een show meemaken

    En dan gewoon blasting to the moon
     
    Ja ik heb ook sterk het gevoel dat test toch de beste mass builder is. Het liefst zou ik eens een keer voor een lange off season echt hoog willen gaan in test, 1000 of 1500 ofzo lol. Ik denk dat je dan echt de gains van je leven gaat maken, zeker als je het voor de eerste keer doet. Maar ik weet zeker dat ik dan na een paar maanden fucking kaal ben en wie weet wat voor andere sides. Tot nu toe is 750 test mijn max, maar ik denk dat als je echt die grote dikke motherfucker wil worden je gewoon veel hoger moet gaan met test.

    Zelf heb ik gelukkig geen last van slaapproblemen of wat dan ook op deca. Alleen word ik gewoon een fucking varken van de waterretentie. Dat is wel vervelend.

    En boldenone, heb je dat wel eens geprobeerd? Ik heb er een keer mee gebulkt en vond het wel chill. Wil het dit najaar nog een keer proberen. Je word echt heel lekker vol en rond van dat spul, ook vrij sterk. Snap niet waarom iedereen er altijd zo negatief over is op dit forum.
    Ben zelf oprecht heel benieuwd naar high dose test
    Ik heb nooit meer dan 350 gerunned maar een maatje van me runde voor z'n 2e kuur 800 en die is echt massief geworden
    Is natuurlijk ook gewoon z'n aanleg enzo maar als je dat ziet gaat het toch kriebelen om te kijken of het bij jezelf ook zo werkt
     
    Je gaat niet anorexia staan denk ik, vind je er voor je gewicht echt goed uitzien hoor.
    Benen bijtrekken zou wel mijn advies zijn.

    Zal mijn best doen wat minder offtopic te gaan maar probeer wel altijd enigszins serieus te blijven qua adviezen.
     
    Ben zelf oprecht heel benieuwd naar high dose test
    Ik heb nooit meer dan 350 gerunned maar een maatje van me runde voor z'n 2e kuur 800 en die is echt massief geworden
    Is natuurlijk ook gewoon z'n aanleg enzo maar als je dat ziet gaat het toch kriebelen om te kijken of het bij jezelf ook zo werkt
    Ja en ik ken ze die ook zo dachten en snel veel kuurden en nadien mentaal en / of lichamelijk zwaar in de knoei raakten.
    Nu zie je niet meer dat ze ooit uberhaupt getraind hebben.
    Dus doe beter rustig en wat langer over de weg ernaartoe dan behoudt je het over het algemeen ook beter.
     
    800 test met een paar eenheden groeihormoon was m’n beste mass blast. Voelde mij ook echt top. Moest nauwelijks moeite doen voor progress.

    Nadeel is wel slaap apneu. Die maakt je helemaal kapot imo. Zou om die reden niet meer 100kg+ meer willen wegen.

    1g - 1,5g met wat gh. Kan serieus buff mee worden
     
    Slaapapneu 🤣 maat van mij heeft aan zo'n test ding gelegen.

    Screenshot_20220624-201658_One UI Home.jpg


    Die heeft dit al jaren trouwens ook een kilo of 60 te zwaar.
     
    Ja ik heb ook sterk het gevoel dat test toch de beste mass builder is. Het liefst zou ik eens een keer voor een lange off season echt hoog willen gaan in test, 1000 of 1500 ofzo lol. Ik denk dat je dan echt de gains van je leven gaat maken, zeker als je het voor de eerste keer doet. Maar ik weet zeker dat ik dan na een paar maanden fucking kaal ben en wie weet wat voor andere sides. Tot nu toe is 750 test mijn max, maar ik denk dat als je echt die grote dikke motherfucker wil worden je gewoon veel hoger moet gaan met test.

    Zelf heb ik gelukkig geen last van slaapproblemen of wat dan ook op deca. Alleen word ik gewoon een fucking varken van de waterretentie. Dat is wel vervelend.

    En boldenone, heb je dat wel eens geprobeerd? Ik heb er een keer mee gebulkt en vond het wel chill. Wil het dit najaar nog een keer proberen. Je word echt heel lekker vol en rond van dat spul, ook vrij sterk. Snap niet waarom iedereen er altijd zo negatief over is op dit forum.
    Ikzelf heb een paar keer op 1000-1200mg test-e gezeten, maar vond de sides(vooral mentaal) een beetje te, en fuckte daarom te veel met mijn gains. Persoonlijk kan ik tot 800mg test-e wel handelen. En ja, hoe meer test, hoe meer DHT. Dus als je gevoelig ervoor bent ga je inderdaad kaal af worden. Keto helpt voor mij wel daarmee. Als ik jou was zou ik het gewoon zelf proberen. Wellicht kun jij het beter handelen dan ik.

    Grappig dat je het aankaart. Toevallig ga ik over 2 weken voor het eerst EQ proberen. Ik heb wel een paar keer DHB geprobeerd, maar had mijn twijfels over de echtheid.

    Ik denk vooral omdat het een relatief slappe compound is en je er best wel veel van moet nemen om er echt van te gainen. En die aniexty dacht ik, maar dat is volgens mij ook gerelateerd aan het feit het je oestrogeen verlaagt. Te lage oestrogeen maakt je fucking bezorgd/gespannen/angstig etc.

    Was was jouw EQ dose? Ik ben benieuwd in ieder geval.
     
    Ikzelf heb een paar keer op 1000-1200mg test-e gezeten, maar vond de sides(vooral mentaal) een beetje te, en fuckte daarom te veel met mijn gains. Persoonlijk kan ik tot 800mg test-e wel handelen. En ja, hoe meer test, hoe meer DHT. Dus als je gevoelig ervoor bent ga je inderdaad kaal af worden. Keto helpt voor mij wel daarmee. Als ik jou was zou ik het gewoon zelf proberen. Wellicht kun jij het beter handelen dan ik.

    Grappig dat je het aankaart. Toevallig ga ik over 2 weken voor het eerst EQ proberen. Ik heb wel een paar keer DHB geprobeerd, maar had mijn twijfels over de echtheid.

    Ik denk vooral omdat het een relatief slappe compound is en je er best wel veel van moet nemen om er echt van te gainen. En die aniexty dacht ik, maar dat is volgens mij ook gerelateerd aan het feit het je oestrogeen verlaagt. Te lage oestrogeen maakt je fucking bezorgd/gespannen/angstig etc.

    Was was jouw EQ dose? Ik ben benieuwd in ieder geval.
    Maat van me gaat prima op tren maar equipose wordt die helemaal para van die neemt het om die reden ook niet meer en was niet eens een absurd hoge dosis :')
     
    Ik ben blij met de ladies gym als ik dit zo allemaal lees over stinkende mannen OMG

    En wat is ROA?
    ik heb nu rhodiola rosea besteld als pre workout maar dat bedoelen jullie vast niet hahaha

    en sorry dat ik zo ineens kom bemoeien, had ik zin in op deze zaterdag, moet eigenlijk mijn reiskosten indienen want net weer getankt voor 90 euro OMG
    Roa is een medicijn tegen (volwassenen) acne en werkt dus ook tegen die bijwerkingen van anabolen enzo.

    Rhodiola is een supplement wat mij veel heldere energie gaf om te kunnen trainen, denken, beter functioneren.

    Ja wees blij als je gym ietsje minder stinkt, haha. En fokkn bezine AAAH!
     
    • Like
    Waarderingen: LJ
    Ben zelf oprecht heel benieuwd naar high dose test
    Ik heb nooit meer dan 350 gerunned maar een maatje van me runde voor z'n 2e kuur 800 en die is echt massief geworden
    Is natuurlijk ook gewoon z'n aanleg enzo maar als je dat ziet gaat het toch kriebelen om te kijken of het bij jezelf ook zo werkt
    Tuurlijk werkt dat. Maar wel meer sides waarschijnlijk. Ook mentaal.
     
    Back
    Naar boven