AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

Kan je die 6 weken echt niet pushen of is de kans dan zo groot dat je blijvend schade overhoud. De eindstreep is al in zicht!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.223
Je bent nu toch al bezig heb je straks een mooie basis om van te bouwen.
Ja denk dat ik de cut nog 4 weken door trek ofzo, ga het even overleggen met Siem

Ik zou zeggen terug naar cruise dosis en daar blijven totdat alles gefixt. Al duurt het een half jaar. En gewoon rustig verder cutten
Jep dit sowieso, ik was sowieso van plan lang te cruisen omdat mn blasts allemaal wel erg kort op elkaar waren

Kan je die 6 weken echt niet pushen of is de kans dan zo groot dat je blijvend schade overhoud. De eindstreep is al in zicht!
Denk dat ik er over 4 weken als een nog erger vulkaaneiland bij loop dus denk niet dat het verstandig is om dan mee te doen

• Sad
Waarderingen: AK
Jep dit sowieso, ik was sowieso van plan lang te cruisen omdat mn blasts allemaal wel erg kort op elkaar waren
Niet bang dat als je nu gaat cruisen je acne helemaal gaat ontploffen? Je hoort, dacht ik, vooral veel acne klachten ontstaan als mensen van blast naar cruise gaan, toch?

• #3.225
Niet bang dat als je nu gaat cruisen je acne helemaal gaat ontploffen? Je hoort, dacht ik, vooral veel acne klachten ontstaan als mensen van blast naar cruise gaan, toch?
Ik ga daarom nog 4 weken lang de kuur doortrekken denk ik
Dan begin ik het roaccutane traject tegelijk als ik ga cruisen en hoop dat het dan een beetje in elkaar overloopt

Ik ga daarom nog 4 weken lang de kuur doortrekken denk ik
Dan begin ik het roaccutane traject tegelijk als ik ga cruisen en hoop dat het dan een beetje in elkaar overloopt
Lijkt me ook een best goed plan. Wachten tot de roa loopt om je volgende enorme hormoon schommeling mee op te vangen ;)

• #3.227
Lijkt me ook een best goed plan. Wachten tot de roa loopt om je volgende enorme hormoon schommeling mee op te vangen ;)
Mevrouw zei stop de steroiden onmiddelijk
Maar precies wat jij zegt, juist die break out zonder anti biotica is echt heel fucked

Toch nog maar kijken of het verstandig is om mn show door te zetten

Ik moet 4 weken lang stoppen met anti acne biotica omdat mn hele rug ontstoken is

Daarna bloed prikken & aan de roa
Jammer man, gruwelijk lichaam dat je hebt. Gezondheid gaat sws voor

• #3.229
Jammer man, gruwelijk lichaam dat je hebt. Gezondheid gaat sws voor
Ja heb het zojuist even besproken en ik ga de show skippen

Ik kom wel kijken :D

Denk dat het plan nu wordt:
4 weken nog kuren, dan cruisen + roa traject & lean bulk

Ondertussen ga ik gewoon nog poseren oefenen, dan afhankelijk van het roa traject waar ik 3-6 maanden voor uitgerekend heb, even kijken waar ik dan sta
Dan een blast (mits bloods goed zijn), cruise en dan kijken naar een volgende show
Dan heb ik ook net wat meer massa + meer ervaring met poseren

-

Laatst bewerkt:
  • #3.232
Besproken met Siem en ik ga vanaf deze week toch weer lean bulken
Hij gaf aan dat het niet echt veel nut had om nog droger te gaan en ik dus beter de laatste 4 weken van de kuur kan benutten met lean bulk

Al met al is dit dus m'n eind shape (70kg):​

1660567016006.png

Aandachtspuntjes zijn nog steeds hamstrings, rug en ik vind zelf m'n armen t.o.v torso ook wat achterlopen (vooral zij-aanzicht)
Dus wellicht dat ik m'n routine om ga gooien en een arm day ga implementeren

Dus dan Rug/Borst dag
Bicep/tricep/Schouder (schouder dan denk ik als laatst want die lopen toch erg voor op de rest)

Ik doe nu alles met een V-bar voor rug (pulldown en row), ik ga deze nog om switchen naar 2 D-handles en hoop hiermee wat meer MMC te krijgen met mn ene kortere lat

Goed plan, succes :thumbs:

Ja heb het zojuist even besproken en ik ga de show skippen

Ik kom wel kijken :D

Denk dat het plan nu wordt:
4 weken nog kuren, dan cruisen + roa traject & lean bulk

Ondertussen ga ik gewoon nog poseren oefenen, dan afhankelijk van het roa traject waar ik 3-6 maanden voor uitgerekend heb, even kijken waar ik dan sta
Dan een blast (mits bloods goed zijn), cruise en dan kijken naar een volgende show
Dan heb ik ook net wat meer massa + meer ervaring met poseren
Dacht dat je 120-150mg/kg geslikt moet hebben van die roa voordat acne weg zou moeten zijn.
70 kg = 8400 tot 10500mg van dat spul.
Met 40mg per dag zou je 210 tot 263 dagen bezig zijn, dus 7-9 maanden.

Geen idee hoeveel mg je al binnen hebt en ook niet wat je dosering is. Maar 40mg vond ik zelf nog niet misschien vol te houden qua bijwerkingen.
Dus zou een beetje terughoudend zijn in je verwachting dat je het met 3-6 maanden wel helemaal weg hebt ;)

• #3.235
Dacht dat je 120-150mg/kg geslikt moet hebben van die roa voordat acne weg zou moeten zijn.
70 kg = 8400 tot 10500mg van dat spul.
Met 40mg per dag zou je 210 tot 263 dagen bezig zijn, dus 7-9 maanden.

Geen idee hoeveel mg je al binnen hebt en ook niet wat je dosering is. Maar 40mg vond ik zelf nog niet misschien vol te houden qua bijwerkingen.
Dus zou een beetje terughoudend zijn in je verwachting dat je het met 3-6 maanden wel helemaal weg hebt ;)
Had zelf al geëxperimenteerd met 40mg
Kapotte lippen en hele droge handen
Heel mn armen zitten vol met schrammen en wonden omdat m'n huid zo droog is (en ik werk bij de Aldi, elke doos die tegen me aan komt is een nieuwe wond)
Denk dat hoger dan 40mg geen goed plan is

Had zelf al geëxperimenteerd met 40mg
Kapotte lippen en hele droge handen
Heel mn armen zitten vol met schrammen en wonden omdat m'n huid zo droog is (en ik werk bij de Aldi, elke doos die tegen me aan komt is een nieuwe wond)
Denk dat hoger dan 40mg geen goed plan is
Valt me nog alles mee. Op 30mg had ik kunsttranen nodig iedere 30-45min om m'n lenzen in te kunnen. Kreeg constant spontane bloedneuzen en met 1x lachen scheurden m'n hele lippen naar de t*ring zelfs terwijl ik die iedere avond royaal vol smeerde met vaseline.

Maar mijn boodschap was vooral; pas op met jezelf te focussen op 3-6 maanden, aangezien de kans enorm is dat je dan nog niet klaar gaat zijn :)
Wel balen voor je kerel dat je die wedstrijd niet kunt doen man.

• #3.237
Heerlijke pomp
Heb door de winny wel het gevoel alsof ik constant met een pump loop sinds gisteren

Kcal nu even rond de 2600
Krijg vnv nieuw schema van Siem mbt eten

Morgen pull day met iemand anders, wordt gewoon even dom pompen, lang geleden dat ik uberhaupt met iemand heb getrained en gewoon een fun training heb gedaan

Heerlijke pomp
Heb door de winny wel het gevoel alsof ik constant met een pump loop sinds gisteren

Kcal nu even rond de 2600
Krijg vnv nieuw schema van Siem mbt eten

Morgen pull day met iemand anders, wordt gewoon even dom pompen, lang geleden dat ik uberhaupt met iemand heb getrained en gewoon een fun training heb gedaan

Heb je fotos van de mandatory poses?

Heb nu best wat posing filmpjes gezien met allemaal verschillende transities dus ben nu verschillende aan het uitproberen

Vooral stabiliteit tijdens quarter turns vind ik echt erg lastig
Lekker man!

Terug
Naar boven