Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.241
Kcals gaan naar ~3000
Stappen elke dag 8-10K
6x20 min cardio per week

Heb zojuist bij musclemeat besteld, ben het helemaal beu constant m'n kip zelf te kruiden en te bakken

Overigens is mijn ontbijt nu:
30 gram speculoos whey
200ml amandel melk ongezoet
2 XL lotus biscuits verkruimeld (minder vetten dan de smeerbare variant en meer volume)
100mg havermout

Ik kan echt kilo's eten van dit

Kcals gaan naar ~3000
Stappen elke dag 8-10K
6x20 min cardio per week

Heb zojuist bij musclemeat besteld, ben het helemaal beu constant m'n kip zelf te kruiden en te bakken

Overigens is mijn ontbijt nu:
30 gram speculoos whey
200ml amandel melk ongezoet
2 XL lotus biscuits verkruimeld (minder vetten dan de smeerbare variant en meer volume)
100mg havermout

Ik kan echt kilo's eten van dit
Vanwaar heb je de speculoos whey? Had even opgezocht maar kon niks vinden. Wil je maaltijd ook wel proberen, ben gek op speculoos :)

• #3.244
Ik injecteer ze

Van MyProtein, smaak was eerste keer even wennen maar vind hem nu echt heel lekker

Overigens is die Chocolate Brownie smaak van MP de lekkerste whey smaak die ik tot nu toe op heb
Chocolate brownie is al 1-2 jaar mijn standaard whey🔥

• #3.248
Salted caramel, cookies 'n cream, speculoos en vanille heb ik gehad maar die Chocolade brownie maakt havermout ook echt anders qua textuur.
Ik had een sample pack apple crumble & custard die was ook echt top
Maar kan je niet meer in groot formaat kopen helaas :(
Smaakte echt naar appeltaart

Ja lekker toch lekkere eiwitpoeder doet veel.

Ben ook gek van de sausjes van xxl

Ik had een sample pack apple crumble & custard die was ook echt top
Maar kan je niet meer in groot formaat kopen helaas :(
Smaakte echt naar appeltaart
Apple, crumble & custard is echt heel erg lekker. Als je dat bij je warme oats gooide dan ruikt de keuken ook echt naar appeltaart. Ik vind het zelfs lekkerder ruiken dan dat het smaakt. Ze hebben die smaak trouwens wel vaker bij Bulkpowders.

Die chocolate brownie is dus goeie door je havermout? Ga die de volgende keer eens mee bestellen, gebruik nu voornamelijk vanille.

• #3.253
Apple, crumble & custard is echt heel erg lekker. Als je dat bij je warme oats gooide dan ruikt de keuken ook echt naar appeltaart. Ik vind het zelfs lekkerder ruiken dan dat het smaakt. Ze hebben die smaak trouwens wel vaker bij Bulkpowders.

Die chocolate brownie is dus goeie door je havermout? Ga die de volgende keer eens mee bestellen, gebruik nu voornamelijk vanille.
Zag idd dat ze m op bulk wel hadden
Volgende keer maar bestellen :p

Ja ik eet 2 bakken havermout & whey per dag zelfs omdat ik het zo lekker vind :roflol:

Zag idd dat ze m op bulk wel hadden
Volgende keer maar bestellen :p

Ja ik eet 2 bakken havermout & whey per dag zelfs omdat ik het zo lekker vind :roflol:
Je weet dat whey ook invloed kan hebben op je acne. Heb tot jaren geleden ook dagelijks 2 shakes whey genomen, maar me huid was het daar niet mee eens. Nu ik al paar jaar geen whey gebruik is me huid echt totaal vlekjes vrij, let overigens ook op zuivel gebruik etc.

Ik injecteer ze

Van MyProtein, smaak was eerste keer even wennen maar vind hem nu echt heel lekker

Overigens is die Chocolate Brownie smaak van MP de lekkerste whey smaak die ik tot nu toe op heb
Chocolate brownie is al 1-2 jaar mijn standaard whey🔥
Chocolate brownie van myproteïn? Ik zoek nog steeds een chocolade whey die naar choco smaakt en niet naar een vaag aftreksel daarvan. Vind MP wel een beetje een irritant bedrijf zonder ziel, dus als xxl ook zoiets heeft dan liever die... Maar smaakt die echt naar chocolade?

• #3.256
Je weet dat whey ook invloed kan hebben op je acne. Heb tot jaren geleden ook dagelijks 2 shakes whey genomen, maar me huid was het daar niet mee eens. Nu ik al paar jaar geen whey gebruik is me huid echt totaal vlekjes vrij, let overigens ook op zuivel gebruik etc.
Ik gebruik pas sinds 3 weken whey sinds echt een jaar
Zuivel neem ik idd niet meer

• Like
Waarderingen: AK
Dacht dat je 120-150mg/kg geslikt moet hebben van die roa voordat acne weg zou moeten zijn.
70 kg = 8400 tot 10500mg van dat spul.
Met 40mg per dag zou je 210 tot 263 dagen bezig zijn, dus 7-9 maanden.

Geen idee hoeveel mg je al binnen hebt en ook niet wat je dosering is. Maar 40mg vond ik zelf nog niet misschien vol te houden qua bijwerkingen.
Dus zou een beetje terughoudend zijn in je verwachting dat je het met 3-6 maanden wel helemaal weg hebt ;)
In 1e instantie 16 tot 24 weken.4 ~6mnd. de dosis hoeveelheid is een cumulatieve hoeveelheid

@Vypaw Heeft ze/hij het niet over een Vitamine B supplement gehad. B5 pantotheenzuur helpt ook tegen acne, en ook pantotheenzuur zalf van buitenaf. Tegen droge lippen en huid helpt vaseline. (in de zin van ondersteuning)

Had je moeite met het verkrijgen van je eiwitten? Want ik zelf eet bijna te veel eiwitten en zie dus geen reden voor whey. Wellicht dat er andere voordelen ervan zijn?

Had je moeite met het verkrijgen van je eiwitten? Want ik zelf eet bijna te veel eiwitten en zie dus geen reden voor whey. Wellicht dat er andere voordelen ervan zijn?
In een bulk kan zijn vloeibare kcal wat makkelijker en in een cut zou ik dit persoonlijk vermeiden. Voor de rest zit er geen verschil waar je jou macros uit haalt.

• #3.260
Vandaag weer eens getrained na werk ipv ervoor en jezus dat ging kut :roflol:

Targets van 8 reps waar ik op de 3e al faalde :o

Maar goed, zal wel weer even wennen zijn I guess
Wil ook geen cafeïne gebruiken ivm slaap

Overigens mag ik nu 3K kcal eten maar mijn eetlust is nog nooit zo groot geweest

Ik ben misschien nog wel harder aan het lijden dan vorige week voor de een of andere reden

Terug
Naar boven