Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toevallig onlangs besteld die vitamine B5 maar heeft ze niets over gezegdIn 1e instantie 16 tot 24 weken.4 ~6mnd. de dosis hoeveelheid is een cumulatieve hoeveelheid
@Vypaw Heeft ze/hij het niet over een Vitamine B supplement gehad. B5 pantotheenzuur helpt ook tegen acne, en ook pantotheenzuur zalf van buitenaf. Tegen droge lippen en huid helpt vaseline. (in de zin van ondersteuning)
Is normaal, de tijd na prep is moeilijker dan de prep zelf.Vandaag weer eens getrained na werk ipv ervoor en jezus dat ging kut
Targets van 8 reps waar ik op de 3e al faalde
Maar goed, zal wel weer even wennen zijn I guess
Wil ook geen cafeïne gebruiken ivm slaap
Overigens mag ik nu 3K kcal eten maar mijn eetlust is nog nooit zo groot geweest
Ik ben misschien nog wel harder aan het lijden dan vorige week voor de een of andere reden
Normaal ga ik voor mn werkWat heb je voor de rest anders gedaan?
Meer beweging?
Kan me niet voorstellen wat voor zelfbeheersing je echt na een contest moet hebben om niet gek te gaan en alles te etenIs normaal, de tijd na prep is moeilijker dan de prep zelf.
Gevaar ligt hem meer in het doorslaan denk ikNo critism
Gewoon benieuwd waarom je na een contest niet even gek mag gaan?
Toevallig vanaf vandaag mn eigen coaching website opgezetBah vakkenvullen ik zou na een kwartier al gek worden en alles omver fl*kkeren.
Ja beter lekker op kantoor is veel fijner koffie wanneer je wil eten wanneer je wil.
Mag wel ....No critism
Preppen en ook die periode erna worden steeds makkelijker tho als je het vaker doet dus dat scheelt. Tegen die tijd weet je wel waarmee je weg komt en met wat nietKan me niet voorstellen wat voor zelfbeheersing je echt na een contest moet hebben om niet gek te gaan en alles te eten

Je 'doel' is ook per direct na de je wedstrijd weg. Je hebt x weken geprept, bent gefocust geweest op 1 doel en dat is ook de reden waarvoor je al dat eten liet.Gevaar ligt hem meer in het doorslaan denk ik
Omdat je jezelf dingen “verbied” en daarna alles weer “mag”
Kan gerust op showday en de dag erna maar daarna zou ik toch wel terug op dieet gaan.No critism
Lol. Iedereen is tegenwoordig ook gelijk coachToevallig vanaf vandaag mn eigen coaching website opgezet
Ook al wat potentiele klanten
Hoop dat ik daar straks verder mee vooruit kan
Ik heb de chocolate nut van MP en vind hem de vieste whey die ik ook heb geproefd. Daarentegen vind ik ghost fruity cereal milk en chocolate chip cookies wel echt lekkerChocolate brownie van myproteïn? Ik zoek nog steeds een chocolade whey die naar choco smaakt en niet naar een vaag aftreksel daarvan. Vind MP wel een beetje een irritant bedrijf zonder ziel, dus als xxl ook zoiets heeft dan liever die... Maar smaakt die echt naar chocolade?
Prep to coach pipeline

Dat is precies wat ik ook altijd zeg