XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

Wat heb je voor de rest anders gedaan?

Meer beweging?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.262
In 1e instantie 16 tot 24 weken.4 ~6mnd. de dosis hoeveelheid is een cumulatieve hoeveelheid

@Vypaw Heeft ze/hij het niet over een Vitamine B supplement gehad. B5 pantotheenzuur helpt ook tegen acne, en ook pantotheenzuur zalf van buitenaf. Tegen droge lippen en huid helpt vaseline. (in de zin van ondersteuning)
Toevallig onlangs besteld die vitamine B5 maar heeft ze niets over gezegd

Vandaag weer eens getrained na werk ipv ervoor en jezus dat ging kut :roflol:

Targets van 8 reps waar ik op de 3e al faalde :o

Maar goed, zal wel weer even wennen zijn I guess
Wil ook geen cafeïne gebruiken ivm slaap

Overigens mag ik nu 3K kcal eten maar mijn eetlust is nog nooit zo groot geweest

Ik ben misschien nog wel harder aan het lijden dan vorige week voor de een of andere reden
Is normaal, de tijd na prep is moeilijker dan de prep zelf.

• #3.264
  • #3.265
Bah vakkenvullen ik zou na een kwartier al gek worden en alles omver fl*kkeren.

Ja beter lekker op kantoor is veel fijner koffie wanneer je wil eten wanneer je wil.

No critism
Gewoon benieuwd waarom je na een contest niet even gek mag gaan?

• #3.268
  • #3.269
Bah vakkenvullen ik zou na een kwartier al gek worden en alles omver fl*kkeren.

Ja beter lekker op kantoor is veel fijner koffie wanneer je wil eten wanneer je wil.
Toevallig vanaf vandaag mn eigen coaching website opgezet

Ook al wat potentiele klanten
Hoop dat ik daar straks verder mee vooruit kan

Gewoon proberen nee heb je ja kun je krijgen.
Wordt het niks dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Zorg wel dat je je netjes kleedt mooi trainingspak en goede schoenen eronder. ( geen nike air max]

No critism
Mag wel ....
Maar je wilt je shape ook nog een beetje bewaren. Je hebt dan al zoveel geïnvesteerd, daar wil je op verder bouwen. En als je alles weer mag eten... hecht je minder waarde aan het eten.

Kan me niet voorstellen wat voor zelfbeheersing je echt na een contest moet hebben om niet gek te gaan en alles te eten
Preppen en ook die periode erna worden steeds makkelijker tho als je het vaker doet dus dat scheelt. Tegen die tijd weet je wel waarmee je weg komt en met wat niet :roflol:

Gevaar ligt hem meer in het doorslaan denk ik
Omdat je jezelf dingen “verbied” en daarna alles weer “mag”
Je 'doel' is ook per direct na de je wedstrijd weg. Je hebt x weken geprept, bent gefocust geweest op 1 doel en dat is ook de reden waarvoor je al dat eten liet.

No critism
Kan gerust op showday en de dag erna maar daarna zou ik toch wel terug op dieet gaan.

Sowieso geen lijstjes maken met wat je allemaal gaat eten direct na prep, je ogen zijn in dit geval groter dan je maag. Of je gaat weken van te voren al eten horden.

Chocolate brownie van myproteïn? Ik zoek nog steeds een chocolade whey die naar choco smaakt en niet naar een vaag aftreksel daarvan. Vind MP wel een beetje een irritant bedrijf zonder ziel, dus als xxl ook zoiets heeft dan liever die... Maar smaakt die echt naar chocolade?
Ik heb de chocolate nut van MP en vind hem de vieste whey die ik ook heb geproefd. Daarentegen vind ik ghost fruity cereal milk en chocolate chip cookies wel echt lekker

Welk publiek mik je op?

Gewoon genieten af en toe.

Ronnie coleman scheen zich offseason ook helemaal vol te vreten met allerlei junk food.
Een oud member van hier heeft toen weleens met hem getraind in Amerika. Precontest zijn die jongens wel strak maar offseason valt het wel mee. Je leeft maar 1 keer als je morgen dood neervalt wat eet je dan liever vandaag?

• #3.280
Lol. Iedereen is tegenwoordig ook gelijk coach
Dat is precies wat ik ook altijd zeg :o

Maar ik weet dat ik het beter kan doen dan 95% van de mensen hier in mijn omgeving

Ik heb een lange tijd gewacht omdat ik eerst voldoende kennis wilde hebben, maar ja dan kan je nooit beginnen

Terug
Naar boven