- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Player? Deze mofo is enige ekte P.I.M.PHeb je nu een vriendin + chickie on the side?
Player hoor.
Ja man
Denk dat de steady weight gain voornamelijk te danken is aan de primo ookGoede weight gain ja. Ik weet nog dat ik na 2 prikjes test letterlijk 5-6 kg aan kwam in 1 week, lol.
Ik ga denk ik ook primo proberen volgende keer. Deze keer alleen mast. Ga denk ik nooit meer wat anders runnen dan test npp mast/maybe primoDenk dat de steady weight gain voornamelijk te danken is aan de primo ook
Ik ga denk ik ook primo proberen volgende keer. Deze keer alleen mast. Ga denk ik nooit meer wat anders runnen dan test npp mast/maybe primo
Ongeveer 10% ofzo denk ik nu, niets geks, maarja kracht boeit me ook niet heel veelHey man, gaat lekker hier, lekker steady gains zo te zien , merk je al veel krachtverschil ?

Ja kan er niet veel over zeggen gezien ik nog niets anders heb gerund natuurlijk, hoop dat de resultaten voor zichzelf zullen gaan sprekenIk ga denk ik ook primo proberen volgende keer. Deze keer alleen mast. Ga denk ik nooit meer wat anders runnen dan test npp mast/maybe primo
Had in meerdere bulk logs (van dat topic van Cools) gelezen dat ze tijdens het bulken zelfs net iets lager in vet % uitkwamen of hetzelfde vet % bleven terwijl ze aan de primo zaten terwijl ze wel massa gainde, alhoewel zij dan over 8 weken tijd maar 3 a 4 kg hebben gegained in totaal gewicht (en dat is nog zonder de afname van de PCT)Hoezo zou primo je rond hetzelfde vet% laten? Als je meer eet dan je verbuikt word je dikker, met primo tren gh whatever
, heb iig coach gemailed wat hij denkt wat verstandig isDat zou normaliter ook zo zijn, alleen sommige AAS hebben weer een andere werking op het lichaam waardoor deze regel niet helemaal 100% meer klopt.Hoezo zou primo je rond hetzelfde vet% laten? Als je meer eet dan je verbuikt word je dikker, met primo tren gh whatever
Hoezo zou primo je rond hetzelfde vet% laten? Als je meer eet dan je verbuikt word je dikker, met primo tren gh whatever
Week 10 momenteel, ruim 5kg+ aangekomen en aanzienlijk leaner als je week 1 vs week 10 vergelijkt.@Bokito
![]()
Weet natuurlijk niet hoe accuraat het allemaal is, maar zit wel een trend in vet droppen en massa gainen
Maar zoals je ziet is hun totale gewicht gain (niet vvm) ook een stuk lager dan dat van mij op het moment
Weet dan ook niet hoe groot overschot zij hanteerde t.o.v mij, of dat het gewoon lichamelijke respons verschil is
Denk dat ik misschien gewoon wat geduld moet hebben voor het vergelijken met de foto's i.p.v 15 dagen verschil naast elkaar te zettenWeek 10 momenteel, ruim 5kg+ aangekomen en aanzienlijk leaner als je week 1 vs week 10 vergelijkt.
250 test / 400 primo ew