MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Meeuw zijn sidechick:

sc.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren avond feestje (niet gedronken) maar werd binnen gerookt
Normaal geen last van maar ben heel de dag kort ademig
Ook te weinig geslapen, voel het gelijk
Workout voelde niet echt lekker door de kortademigheid, pomp was wel goed

Maandag InBody scan
Ochtendgewicht is nu 69kg ofzo, start gewicht was 67 a 67,4
Dus 1,6-2kg zwaarder in 13 daagjes tijd

Schouderkoppen beginnen mooier rond te worden

BOR
1x10x45
1x10x57,5 -> te zwaar
1x10x55

Rack Pull
2x8x180
Volgende keer dikkere schijf pakken om op te staan voor wat meer ROM

Shrugs
1x6x90
2x6x120

Machine Row
2x8x87,5

Close Grip Lat Pulldown
2x10x77

Low Row 2 sec hold
2x8x67
RPE was lager dan vorige keer

Bicep Curl
1x8x10
2x9x14

High cable Curl
2x8x9

Hammer Curl

2x10x12

Rope curl voor pomp

Ochtendgewicht 69,6
Gaat lekker hard zo
Benen verliezen wat vascularity, ze worden wel iets dikker, vind ik er zelf beter uit zien iig

Leg Press
1x8x140
2x8x175

Squat
1x8x60
2x8x82,5

Leg Ext 2 sec hold
2x10x86

Adductor 2 sec hold
1x15x54
1x12x54

SLDL
2x12x85

LLC 1 sec hold
2x12x49
+4 reps t.o.v woensdag niceee

Unilateral Seated Calf Raise
4x12x15

Gaat van een leien dakje hier. Prima weightgain

Gaat van een leien dakje hier. Prima weightgain
Ja man :D
-/+ 2,2kg in 13 a 14 dagen nu dus redelijk netjes vind ik
Ondervind nog 0 sides tot nu toe, m'n acne is zelfs een beetje afgenomen (wellicht door het stuk cleaner eten)
Alleen libido wat soms een beetje piekt, maar dat zou ook af moeten nemen las ik dus helemaal goed

Goede weight gain ja. Ik weet nog dat ik na 2 prikjes test letterlijk 5-6 kg aan kwam in 1 week, lol.

Week 3:​

1638794678616.png

Vind mezelf t.o.v vorige week juist minder groot ogen, maar komt denk ik ook door de mindere tan en dat ik net anders van de camera af sta misschien
Vind mezelf irl wel groter ogen en pomp is goeie
Kan ook zijn dat ik wat minder lean wordt, lijk dan sowieso minder groot op foto's

Dus nu week 3, vanaf nu zou het pas echt moeten beginnen I guess?

InBody scan:
1638794915340.png

Vochtverschil is 0.3l maar tijd verschilt wel veel

Flat Dumbell Press (focus op meer ROM)
1x8x40
1x6x40

Neutral Incline Dumbell Press (lager gewicht, meer focus op techniek) 3 sec n

1x8x18
2x8x22

Low to high flyes
2x12x11

Machine Chest Press
2x8x84

Dumbell Shoulder Press 3 sec n
1x10x18
2x10x24

Side Raise 3 sec n
2x10x8
Cable 3 sec c
2x10x3,5

Front raise

2x10xStang

Reverse Pec Deck 3 sec c
2x10x60

Tricep Pushdown

1x11x35
1x8x35
5 sec n
2x8x33
Reverse
2x8x33
One Handed
2x8x10

Hey man, gaat lekker hier, lekker steady gains zo te zien , merk je al veel krachtverschil ?

Hey man, gaat lekker hier, lekker steady gains zo te zien , merk je al veel krachtverschil ?
Ongeveer 10% ofzo denk ik nu, niets geks, maarja kracht boeit me ook niet heel veel :p
Pumps zijn goeie
Maar goed, vanaf week 3 zou het pas echt moeten inkicken dus ik ga het deze week zien I guess
M'n love handles zijn wel terug aan het komen en verlies nu wat vascularity maar ik denk dat ik gewoon de bulk moet nemen voor wat het is, ookal zou primo mij redelijk steady rond het zelfde vet % moeten laten, maarja, is nu een kwestie van kijken

Ik ga denk ik ook primo proberen volgende keer. Deze keer alleen mast. Ga denk ik nooit meer wat anders runnen dan test npp mast/maybe primo
Ja kan er niet veel over zeggen gezien ik nog niets anders heb gerund natuurlijk, hoop dat de resultaten voor zichzelf zullen gaan spreken

Hoezo zou primo je rond hetzelfde vet% laten? Als je meer eet dan je verbuikt word je dikker, met primo tren gh whatever

Hoezo zou primo je rond hetzelfde vet% laten? Als je meer eet dan je verbuikt word je dikker, met primo tren gh whatever
Had in meerdere bulk logs (van dat topic van Cools) gelezen dat ze tijdens het bulken zelfs net iets lager in vet % uitkwamen of hetzelfde vet % bleven terwijl ze aan de primo zaten terwijl ze wel massa gainde, alhoewel zij dan over 8 weken tijd maar 3 a 4 kg hebben gegained in totaal gewicht (en dat is nog zonder de afname van de PCT)
Dat heb ik nu al wel bijna in 2 weken al :o, heb iig coach gemailed wat hij denkt wat verstandig is

Dat zou normaliter ook zo zijn, alleen sommige AAS hebben weer een andere werking op het lichaam waardoor deze regel niet helemaal 100% meer klopt.

@Bokito
1638806502233.png

Weet natuurlijk niet hoe accuraat het allemaal is, maar zit wel een trend in vet droppen en massa gainen
Maar zoals je ziet is hun totale gewicht gain (niet vvm) ook een stuk lager dan dat van mij op het moment
Weet dan ook niet hoe groot overschot zij hanteerde t.o.v mij, of dat het gewoon lichamelijke respons verschil is

Ik denk dat we wel kunnen stellen dat wanneer er allerlei shit in de mix is zoals tren en hgh het allemaal niet meer zo zwart-wit is.

@Bokito
1638806502233.png

Weet natuurlijk niet hoe accuraat het allemaal is, maar zit wel een trend in vet droppen en massa gainen
Maar zoals je ziet is hun totale gewicht gain (niet vvm) ook een stuk lager dan dat van mij op het moment
Weet dan ook niet hoe groot overschot zij hanteerde t.o.v mij, of dat het gewoon lichamelijke respons verschil is
Week 10 momenteel, ruim 5kg+ aangekomen en aanzienlijk leaner als je week 1 vs week 10 vergelijkt.

250 test / 400 primo ew

Week 10 momenteel, ruim 5kg+ aangekomen en aanzienlijk leaner als je week 1 vs week 10 vergelijkt.

250 test / 400 primo ew
Denk dat ik misschien gewoon wat geduld moet hebben voor het vergelijken met de foto's i.p.v 15 dagen verschil naast elkaar te zetten :p

Terug
Naar boven