AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
Kcals gaan omhoog naar 3700-3800
Eiwit: 249
Koolhydraten: 497
Vet: 87

Enige waar ik soms moeite mee heb is m'n koolhydraten halen, meestal eet ik net wat meer vetten en eiwitten
(Rond de 130 gram vet en eiwit 280 ofzo)
Waardoor ik 300-400 carbs haal
Dus ga m'n havermout intake 's Ochtends verdubbelen zoals ook aangegeven staat op het voedingsschema

Ook ga ik de one handed pushdown vervangen met een overhead extension (coach was akkoord)

Kcals gaan omhoog naar 3700-3800
Eiwit: 249
Koolhydraten: 497
Vet: 87

Enige waar ik soms moeite mee heb is m'n koolhydraten halen, meestal eet ik net wat meer vetten en eiwitten
(Rond de 130 gram vet en eiwit 280 ofzo)
Waardoor ik 300-400 carbs haal
Dus ga m'n havermout intake 's Ochtends verdubbelen zoals ook aangegeven staat op het voedingsschema

Ook ga ik de one handed pushdown vervangen met een overhead extension (coach was akkoord)
Kunt ook choco pops toevoegen bij je kwark, veel koolhydraten en goed te verteren.

Mijn volgende blast wordt waarschijnlijk ook test + deca + primo.

Ik dacht aan 400 + 400 + 200 wat doseringen betreft.
Denk je wat te merken van een "milde" primo op maar 200mg naast een 19 nor

Mijn volgende blast wil ik ook primo gaan doen maar ik neig meer richting

500 test 500 primo 300 deca

Zou denk ik eerder kiezen voor 400 test 400 primo 200 deca

@Bokito
1638806502233.png

Weet natuurlijk niet hoe accuraat het allemaal is, maar zit wel een trend in vet droppen en massa gainen
Maar zoals je ziet is hun totale gewicht gain (niet vvm) ook een stuk lager dan dat van mij op het moment
Weet dan ook niet hoe groot overschot zij hanteerde t.o.v mij, of dat het gewoon lichamelijke respons verschil is
Welke post is die waar je dit screenshot uit hebt gehaald? Ben benieuwd namelijk naar de verschillende uitslagen

Welke post is die waar je dit screenshot uit hebt gehaald? Ben benieuwd namelijk naar de verschillende uitslagen

Deze

Denk je wat te merken van een "milde" primo op maar 200mg naast een 19 nor

Mijn volgende blast wil ik ook primo gaan doen maar ik neig meer richting

500 test 500 primo 300 deca

Zou denk ik eerder kiezen voor 400 test 400 primo 200 deca
Hetzelfde als wat 200mg masteron zou doen, maar dan nog iets anaboler

Dat zou normaliter ook zo zijn, alleen sommige AAS hebben weer een andere werking op het lichaam waardoor deze regel niet helemaal 100% meer klopt.
Nee de regel klopt nogsteeds 100% lol. Je eet meer maar je verbruikt meer door de extra spier. Dus eigenlijk zit je in een kleinere overschot waardoor je minder vet wordt

Hetzelfde als wat 200mg masteron zou doen, maar dan nog iets anaboler

Methenolone is een heel ander middel dan drostanolone. Maar 200mg elke week is prima vind ik zelf, die belachelijke doseringen die soms worden aangeraden voor methenolone slaan helemaal nergens op.

Methenolone is een heel ander middel dan drostanolone. Maar 200mg elke week is prima vind ik zelf, die belachelijke doseringen die soms worden aangeraden voor methenolone slaan helemaal nergens op.
Uberhaupt wat mensen wegzetten of aanraden mbt de meeste middelen, of het nou primo, test, bold of tren is.

Dat mag jij vinden maar ik kan me er zeker wel in vinden. 200mg primo is gewoon niet zo sterk, en dan kun jij dat wel belachelijk vinden maar ik vindt het nergens op slaan om 200mg primo in een cycle te zetten. Persoonlijk vindt ik dat primo dan niet echt tot zijn recht komt qua shape, looks en progress. Waarvoor kuur je uberhuapt op die 200mg primo ? Om een kilootje te winnen ofwat?

Kan je wel stellen ja, internet staat vol met 1000mg primo etc
Wordt ook wel een duur grapje op die manier
1000mg primo is dan weer overdreven maar 4-500 is toch zeker wel een lekkere sweetspot. En die gasten die 1000 primo zetten die zien er wel iets anders uit dan de gemiddelde dbb’er hier.

Kan de kop van deze gast echt niet uitstaan maar heeft wel goede video's

Terug
Naar boven