Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
Ik begin zoals ik gehoopt had ook baard gains te krijgen van de test, nice

Kan de kop van deze gast echt niet uitstaan maar heeft wel goede video's

Ja hij heeft veel verstand dat ga ik niet ontkennen . Maar hij is natuurlijk ook onderdeel van de crew (Greg douchebak) die iedereen wijsmaakt dat je pro kan worden op 250 test en 250 primo. Verder noemt hij 150 test 150 primo een cycle….

Dat is die mong**l die meent dat je de biologische beschikbaarheid van orals kan verbeteren door het samen met grapefruit te nuttigen.
Filmpje niet gezien maar er zit wat in:

The first pass effect is a phenomenon in which a drug gets metabolized at a specific location in the body that results in a reduced concentration of the active drug upon reaching its site of action or the systemic circulation. The first pass effect is often associated with the liver, as this is a major site of drug metabolism. However, the first pass effect can also occur in the lungs, vasculature, gastrointestinal tract, and other metabolically active tissues in the body. This effect can become augmented by various factors such as plasma protein concentrations, enzymatic activity, and gastrointestinal motility. The extent to which a patient may experience the first pass effect varies from patient to patient, and this must also be taken into consideration when determining appropriate dosing. If the first-pass effect is exceptionally prominent in a patient, the drug may require administration via a different route to bypass the first-pass effect.

tl;dr voor iedereen die geen zin heeft om bovenstaande artikelen te lezen:

In je maagdarmkanaal moeten medicijnen (of orale AAS) de darmwand passeren en worden vervolgens nog door de lever verwerkt. Daarbij wordt een deel van het medicijn of AAS afgebroken door enzymen. Dat heet het first pass effect. De doses van een medicijn is daarop afgesteld. Grapefruit maakt deze enzymen kapot, waardoor een hogere concentratie van het medicijn in de bloedbaan komt. Daarom mag je vrijwel alle medcijnen niet met grapefruitsap innemen. De concentratie van dat medicijn in je bloed kan gevaarlijk hoog worden -> intoxicatie. Dat datzelfde geldt voor orals klinkt dus wel aannemelijk.

Filmpje niet gezien maar er zit wat in:

The first pass effect is a phenomenon in which a drug gets metabolized at a specific location in the body that results in a reduced concentration of the active drug upon reaching its site of action or the systemic circulation. The first pass effect is often associated with the liver, as this is a major site of drug metabolism. However, the first pass effect can also occur in the lungs, vasculature, gastrointestinal tract, and other metabolically active tissues in the body. This effect can become augmented by various factors such as plasma protein concentrations, enzymatic activity, and gastrointestinal motility. The extent to which a patient may experience the first pass effect varies from patient to patient, and this must also be taken into consideration when determining appropriate dosing. If the first-pass effect is exceptionally prominent in a patient, the drug may require administration via a different route to bypass the first-pass effect.

In je maagdarmkanaal moeten medicijnen (of orale AAS) de darmwand passeren en worden vervolgens nog door de lever verwerkt. Daarbij wordt een deel van het medicijn of AAS afgebroken door enzymen. Dat heet het first pass effect. De doses van een medicijn is daarop afgesteld. Grapefruit maakt deze enzymen kapot, waardoor een hogere concentratie van het medicijn in de bloedbaan komt. Daarom mag je vrijwel alle medcijnen niet met grapefruitsap innemen. De concentratie van dat medicijn in je bloed kan gevaarlijk hoog worden -> intoxicatie. Dat datzelfde geldt voor orals klinkt dus wel aannemelijk.

Grapefruit, of beter gezegd het naringine in oa grapefruit, remt voornamelijk de activiteit van het enzym CYP3A4 en CYP1A2, welke niet betrokken zijn bij de metabolisatie van orale steroiden.

dus grapefruit voor een xtc pil zou ook de werking beïnvloeden?

Dat mag jij vinden maar ik kan me er zeker wel in vinden. 200mg primo is gewoon niet zo sterk, en dan kun jij dat wel belachelijk vinden maar ik vindt het nergens op slaan om 200mg primo in een cycle te zetten. Persoonlijk vindt ik dat primo dan niet echt tot zijn recht komt qua shape, looks en progress. Waarvoor kuur je uberhuapt op die 200mg primo ? Om een kilootje te winnen ofwat?

Als je er nog andere middelen naast zet zoals testosteron en nandrolone, denk ik dat 200mg mast of primo prima is. Slow and steady kwaliteit gainen

Grapefruit, of beter gezegd het naringine in oa grapefruit, remt voornamelijk de activiteit van het enzym CYP3A4 en v, welke niet betrokken zijn bij de metabolisatie van orale steroiden.

Thnx voor de toevoeging, maar..

Het enzym is betrokken bij de synthese van lichaamseigen stoffen zoals steroïden en bij de omzetting van lichaamsvreemde stoffen, zoals gifstoffen en geneesmiddelen. Een geneesmiddel kan hierbij zowel onwerkzaam worden gemaakt of juist worden geactiveerd tot een werkzame stof.[1]

Hoe kan het dat dat niet geldt voor exogene steroïden?

Edit: never mind, niet goed gelezen. :o

Laatst bewerkt:
1638880989255.png

BOR
1x10x45
2x10x57

Rack Pull (schoenen met dikkere zool)
2x10x180

Shrugs
1x6x90
1x6x120
1x8x120

Close Grip Lat Pulldown
1x8x80
1x10x78,5

Low Row 2 sec hold
2x8x70

Machine Row
2x8x90

Bicep Curl
1x8x10
1x10x14
1x9x14

Hammer Curl
1x10x14
1x9x14

High Cable Curl
2x8x9

Voor pump

Rope Curl

3x10x25

Reverse EZ curl
2x25x17,5

Kwam iemand trouwens naar me toe in de gym en die zei: Sow je ziet er breder uit
Mooi meegenomen :p
Zie zelf nog niet super veel verschil (logisch) maar de pomp die ik heb van het trainen is wel echt heel lekker
Heb bij de lat pulldown ook echt het gevoel alsof ik niet diegene ben die het gewicht aan het verplaatsen is

Overigens lukt het afkicken van cafeïne nog steeds niet echt, zowel gisteren als vandaag pre genomen
Ga vanaf nu proberen gewoon monster/koffie te drinken

Vorige week een soort van verreking in m'n rechter lat gehad (tijdens pushday), en had het vandaag in m'n linker, merk er niets van bij het trainen maar toch beetje apart gevoel

Vanaf welke hoogte doe jij je rack pulls? En lukt het nog om geen alcohol te drinken en clean te eten?

Vanaf welke hoogte doe jij je rack pulls? En lukt het nog om geen alcohol te drinken en clean te eten?
Vanaf kniehoogte zodat ik geen hamstring erbij gebruik
Maar de afstand tussen de gaten van het rack zijn hiervoor te groot, dus ik ga op een 10kg plate staan om toch meeste rom eruit te halen
Geen alcohol drinken lukt prima, clean eten lukt ook easy
Crave wel echt bizar hard naar een kapsalon tho' :roflol:

Maar de afstand tussen de gaten van het rack zijn hiervoor te groot, dus ik ga op een 10kg plate staan om toch meeste rom eruit te halen
Kip kapsalon, aardappel friet, beetje sla erop wat groente en light knoflook sausje van xxl, problem solved ✌️

• Like
Waarderingen: AK
Gewoon deadlifts doen man.

Die ‘bodybuilding’ rackpulls zijn echt te homo voor woorden, 10cm rom. Je neukt toch ook geen wijf met alleen je eikel man man man

Goed bezig, ga ze binnenkort ook doen en bij mij in de gym had ik ook al gezien dat ik niet uit ging komen met de ROM. Ga dan waarschijnlijk ook maar op plates staan om er wat van te maken.

Gewoon deadlifts doen man.

Die ‘bodybuilding’ rackpulls zijn echt te homo voor woorden, 10cm rom. Je neukt toch ook geen wijf met alleen je eikel man man man
Ik volg gewoon het schema, daarbuiten zie ik de meerwaarde van een deadlift voor mijn doelen ook niet in en vind ik het een kut oefening

Goed bezig, ga ze binnenkort ook doen en bij mij in de gym had ik ook al gezien dat ik niet uit ging komen met de ROM. Ga dan waarschijnlijk ook maar op plates staan om er wat van te maken.
Ja man, als je van die crossfit plates hebt die zijn goed plat dus daar kan je wel stevig op staan

Terug
Naar boven