- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan de kop van deze gast echt niet uitstaan maar heeft wel goede video's
Filmpje niet gezien maar er zit wat in:Dat is die mong**l die meent dat je de biologische beschikbaarheid van orals kan verbeteren door het samen met grapefruit te nuttigen.
Filmpje niet gezien maar er zit wat in:
![]()
First-Pass Effect - PubMed
The first-pass effect is a pharmacological phenomenon in which a medication undergoes metabolism at a specific location in the body. The first-pass effect decreases the active drug's concentration upon reaching systemic circulation or its site of action. The first-pass effect is often associated...pubmed.ncbi.nlm.nih.gov
The first pass effect is a phenomenon in which a drug gets metabolized at a specific location in the body that results in a reduced concentration of the active drug upon reaching its site of action or the systemic circulation. The first pass effect is often associated with the liver, as this is a major site of drug metabolism. However, the first pass effect can also occur in the lungs, vasculature, gastrointestinal tract, and other metabolically active tissues in the body. This effect can become augmented by various factors such as plasma protein concentrations, enzymatic activity, and gastrointestinal motility. The extent to which a patient may experience the first pass effect varies from patient to patient, and this must also be taken into consideration when determining appropriate dosing. If the first-pass effect is exceptionally prominent in a patient, the drug may require administration via a different route to bypass the first-pass effect.
![]()
Intestinal first pass metabolism of midazolam in liver cirrhosis --effect of grapefruit juice - PubMed
A marked interaction between oral midazolam and grapefruit juice was found and the data are consistent with a reduced first-pass metabolism of midazolam. This is likely to occur at the intestinal wall inhibition of CYP3A4 activity by grapefruit juice. These results indicate that patients with...pubmed.ncbi.nlm.nih.gov
![]()
Grapefruit–drug interactions - Wikipedia
en.wikipedia.org
tl;dr voor iedereen die geen zin heeft om bovenstaande artikelen te lezen:
In je maagdarmkanaal moeten medicijnen (of orale AAS) de darmwand passeren en worden vervolgens nog door de lever verwerkt. Daarbij wordt een deel van het medicijn of AAS afgebroken door enzymen. Dat heet het first pass effect. De doses van een medicijn is daarop afgesteld. Grapefruit maakt deze enzymen kapot, waardoor een hogere concentratie van het medicijn in de bloedbaan komt. Daarom mag je vrijwel alle medcijnen niet met grapefruitsap innemen. De concentratie van dat medicijn in je bloed kan gevaarlijk hoog worden -> intoxicatie. Dat datzelfde geldt voor orals klinkt dus wel aannemelijk.
dus grapefruit voor een xtc pil zou ook de werking beïnvloeden?tl;dr voor iedereen die geen zin heeft om bovenstaande artikelen te lezen:
In je maagdarmkanaal moeten medicijnen (of orale AAS) de darmwand passeren en worden vervolgens nog door de lever verwerkt. Daarbij wordt een deel van het medicijn of AAS afgebroken door enzymen. Dat heet het first pass effect. De doses van een medicijn is daarop afgesteld. Grapefruit maakt deze enzymen kapot, waardoor een hogere concentratie van het medicijn in de bloedbaan komt. Daarom mag je vrijwel alle medcijnen niet met grapefruitsap innemen. De concentratie van dat medicijn in je bloed kan gevaarlijk hoog worden -> intoxicatie. Dat datzelfde geldt voor orals klinkt dus wel aannemelijk.
Dat mag jij vinden maar ik kan me er zeker wel in vinden. 200mg primo is gewoon niet zo sterk, en dan kun jij dat wel belachelijk vinden maar ik vindt het nergens op slaan om 200mg primo in een cycle te zetten. Persoonlijk vindt ik dat primo dan niet echt tot zijn recht komt qua shape, looks en progress. Waarvoor kuur je uberhuapt op die 200mg primo ? Om een kilootje te winnen ofwat?
Kort gezegd correct, amfetamines en dus ook MDMA worden onder andere door CYP1A2 en CYP3A4 gemetaboliseerd in de lever.dus grapefruit voor een xtc pil zou ook de werking beïnvloeden?
Grapefruit, of beter gezegd het naringine in oa grapefruit, remt voornamelijk de activiteit van het enzym CYP3A4 en v, welke niet betrokken zijn bij de metabolisatie van orale steroiden.

Vanaf kniehoogte zodat ik geen hamstring erbij gebruikVanaf welke hoogte doe jij je rack pulls? En lukt het nog om geen alcohol te drinken en clean te eten?

Kip kapsalon, aardappel friet, beetje sla erop wat groente en light knoflook sausje van xxl, problem solved ✌️Vanaf kniehoogte zodat ik geen hamstring erbij gebruik
Maar de afstand tussen de gaten van het rack zijn hiervoor te groot, dus ik ga op een 10kg plate staan om toch meeste rom eruit te halen
Geen alcohol drinken lukt prima, clean eten lukt ook easy
Crave wel echt bizar hard naar een kapsalon tho'![]()
Dit is idd nog best een goed idee man, binnenkort maar ff doenKip kapsalon, aardappel friet, beetje sla erop wat groente en light knoflook sausje van xxl, problem solved ✌️
Goed bezig, ga ze binnenkort ook doen en bij mij in de gym had ik ook al gezien dat ik niet uit ging komen met de ROM. Ga dan waarschijnlijk ook maar op plates staan om er wat van te maken.Vanaf kniehoogte zodat ik geen hamstring erbij gebruik
Maar de afstand tussen de gaten van het rack zijn hiervoor te groot, dus ik ga op een 10kg plate staan om toch meeste rom eruit te halen
Geen alcohol drinken lukt prima, clean eten lukt ook easy
Crave wel echt bizar hard naar een kapsalon tho'![]()
Ik volg gewoon het schema, daarbuiten zie ik de meerwaarde van een deadlift voor mijn doelen ook niet in en vind ik het een kut oefeningGewoon deadlifts doen man.
Die ‘bodybuilding’ rackpulls zijn echt te homo voor woorden, 10cm rom. Je neukt toch ook geen wijf met alleen je eikel man man man
Ja man, als je van die crossfit plates hebt die zijn goed plat dus daar kan je wel stevig op staanGoed bezig, ga ze binnenkort ook doen en bij mij in de gym had ik ook al gezien dat ik niet uit ging komen met de ROM. Ga dan waarschijnlijk ook maar op plates staan om er wat van te maken.