- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Ik moet je toch iets vertellen bro…

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet je toch iets vertellen bro…

Dat is al standaard 😎😎
Ja heb ook nergens spijt van ofzoBijna iedereen zei het al van tevoren, maar je moet het toch zelf even ervaren voordat je kiest om geen tren meer te runnen..Herkenbare punten.

In de bulk heb ik toen Tren Hex gerunned, stuk minder mentale sides en was ook minder een eikelVind de sides wel sterk verschillen tussen een cut of bulk.
In een diepe cut wordt je op den duur wel wat chagrijnig, met of zonder tren. Met gewoon net iets meer ontvlambaar.
In een bulk werd ik voornamelijk meer autist met een lager libido. Ging toen ook over 400mg![]()
Graad 2 strain in 2 weken hersteld? Eerder 6 weken als het een graad 2 strain is...maar de vraag is meer of je die hebt. Is er een duidelijke bloeduitstorting en kun je een deuk oid voelen?Overigens volgens mij een Grade 2 Deltoid Strain opgelopen, dus duurt 1-2 weken voor het hersteld is als het goed is.
Denk zelf dat het wel korter duurt gezien ik meestal wel snel recover
Morgen even kijken of ik pijnloos armen kan trainen, schouders skip ik
Maandag rust en vanaf dan even kijken
Dan heb ik verkeerd gegoogledGraad 2 strain in 2 weken hersteld? Eerder 6 weken als het een graad 2 strain is...maar de vraag is meer of je die hebt. Is er een duidelijke bloeduitstorting en kun je een deuk oid voelen?

Ja dat sowieso, slapen was gisteren ook echt kut, in geen enkele slaap positie ligt hij echt comfortabelDoet me denken aan het geen ik had..
Doet op je arm/schouder liggen ook pijn? Bv als je zijwaarts ligt om te slapen
Traumatisch ontstaan na een rep? Of meer langzaam verergerd?Dan heb ik verkeerd gegoogled
Dikke zwelling, geen bloeduitstorting, ik kan wel een push-up maar dat doet bijvoorbeeld heel veel zeer
En überhaupt iets met die arm in een zijwaartse beweging doen doet zeer
Endorotatie prima
Ja heb het niet zo heftig als jij, maar het blijft wel kutIk ben er net van hersteld..
Slapen was echt fucked up je hoort op je rug te slapen maar zelf dan doet het zeer. Ook op de andere schouder..
Eerste 3-4 dagen icing (ijszak erop) 2 keer 10 min niet dan 10 wel 1 tot 4 keer per dag kan helpen + ontstekingsremmers voor de eerste dagen enkel daarna ga je t gewoon rust of actieve rust moeten geven.
eerste 4 weken geen training laatste 5 weken rotator cuff met bands getraind.
dead hangs
.achterkant schouder = face pulls
Full front raises en full side raises
Me tekst is fucking onduidelijk ik zoek je een filmpje
1rm probeersel dus na 1 repTraumatisch ontstaan na een rep? Of meer langzaam verergerd?
Niet een idee om meer high-rep werk te doen en sowieso alles <5 te laten staan? En niet al te vaak een RPE van 10, hoe goed dat ook voelt.
Ik doe dit normaal ook nooit, was gewoon ff een YOLO ingaveNiet een idee om meer high-rep werk te doen en sowieso alles <5 te laten staan? En niet al te vaak een RPE van 10, hoe goed dat ook voelt.

Ga er maar vanuit dat het een rotator cuff gerelateerd probleem is(werd vroeger impingement genoemd maar die term is erg achterhaald). Idd niet slim om een 1 rm te doe wanneer je er nooit specifiek op traintIk doe dit normaal ook nooit, was gewoon ff een YOLO ingave![]()

Komt me bekend voor. Ik wilde ook even snel kijken of m'n 1RM bench dichter tegen de 100kg aan zou zitten. 1 rep met 95kg gedaan.Ik doe dit normaal ook nooit, was gewoon ff een YOLO ingave![]()