XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

Ik vind je zelfs hier anders qua gedrag de laatste tijd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.744
Dat heb ik zoiezo al standaard tov andere mensen, ASP heeft zo zn voordelen.

Zou weleens in een.gesloten setting willen proberen, maar in de vrije maatschappij een no go voor mij denk ik🤣
Als je t ooit doet dan wil ik dat ook wel zien ja :roflol:
Je doet nu alles zelf zonder coach toch? Ga je nog wel.competen of denk je: ik doe het lekker voor mezelf?
Klopt man, ik ga nog wel competen maar wil eig gewoon goed wat massa hebben voor ik op podium ga staan
Wil wat dichterbij de weight cap sowieso komen
Ik ga wellicht dan gewoon competen zonder coach maar idk nog

Low dose = low sides of is dat maar net wat je respons is? Ik ben zelf mentaal niet geschikt ervoor, ook niet low dose
Dan lekker van weg blijven. Veel mensen doen alsof tren het ultieme elixer van de goden is. Maar het is echt geen must. Veelal is tren zelfs eerder nadelig dan voordelig.

Dan kun je er beter afblijven ja 🏋️‍♂️

Als je t ooit doet dan wil ik dat ook wel zien ja :roflol:

Klopt man, ik ga nog wel competen maar wil eig gewoon goed wat massa hebben voor ik op podium ga staan
Wil wat dichterbij de weight cap sowieso komen
Ik ga wellicht dan gewoon competen zonder coach maar idk nog
Paranoide persoonlijkheid
Antisociale persoonlijkheid
Ptss.

Lijkt me een leipe uitkomst denk ik

Ken mezelf en blijf er ver van weg maar wel interesting hoe anderen erop gaan.

• #3.747
  • #3.750
Dan lekker van weg blijven. Veel mensen doen alsof tren het ultieme elixer van de goden is. Maar het is echt geen must. Veelal is tren zelfs eerder nadelig dan voordelig.
Ja echt fucking preach
Veel te overhyped imo
En het gekke is dat ik mezelf nu 10x zoveel zelfverzekerder voel dan aan die zooi

Ja echt fucking preach
Veel te overhyped imo
En het gekke is dat ik mezelf nu 10x zoveel zelfverzekerder voel dan aan die zooi
Blijf gewoon lekker test en evt primo of iets anders milds. Beter voor mn health ook en valt genoeg mee te bereiken

• #3.752
Blijf gewoon lekker test en evt primo of iets anders milds. Beter voor mn health ook en valt genoeg mee te bereiken
Ja sowieso
Deca/npp staat alleen nog op mn lijstje
Voorderest blijf ik gewoon lekker test primo runnen
Heb alleen maar kut sides van elke andere roid die ik probeer :roflol:

Kun je ver komen in wedstrijden als je geen tren pakt? Er moeten toch alternatieve wegen zijn lijkt me?

• #3.755
Kun je ver komen in wedstrijden als je geen tren pakt? Er moeten toch alternatieve wegen zijn lijkt me?
Kan sowieso, maar het shined daar gewoon in het algemeen het beste
Maar is natuurlijk persoonsafhankelijk

Ik had bijv geen night sweats + werd maar 1-2x per nacht wakker op een gegeven moment

Andere horror stories waar mensen elke dag hun bed moeten vervangen en 6x wakker worden is toch al wel weer een stuk kutter

Ik had bijv geen night sweats + werd maar 1-2x per nacht wakker op een gegeven moment

Andere horror stories waar mensen elke dag hun bed moeten vervangen en 6x wakker worden is toch al wel weer een stuk kutter
Phoo lijkt me echt horror. Ik moet nu al minstens 3x keer per nacht van slaapplek wisselen door herbelevingen snachts, rouleer van bed, naar ene kant bank en dan nog de andere hoek vd bank een keer🤣 gelukkig Lederen bank

Van wat ik gehoord heb vind ik het ergste dat je dikke vrouwen wilt gaan nemen, nou weet ik niet op dit klopt. Maar damn, niet waard.

• #3.759
Van wat ik gehoord heb vind ik het ergste dat je dikke vrouwen wilt gaan nemen, nou weet ik niet op dit klopt. Maar damn, niet waard.
Dan heb je die urges altijd al gehad
Tren brengt het alleen maar meer naar buiten
Ik had daar 0 last van
Alleen al mn kinks gingen echt naar t plafond

Terug
Naar boven