Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.721
Hoe kom je nou eigk aan die belachelijk sterke schouders? Want die staan niet in verhouding tot de rest van je lifts. Niks komt ook maar enigzins in de buurt geloof ik.

Jij bent met alles 1-2 tandjes beter dan ik, maar met die schouders is het opeens niet meer te vergelijken 🤔
Ik heb oprecht geen idee :o
Merkte het opeens in de eerste lockdown dat ik iedereen van de homegym eruit presste
Kleine armen sowieso denk ik
Jammer dat OHP geen officiele powerlift lift is anders had ik daar wel een aardig debuutje kunnen maken denk ik

Ik heb oprecht geen idee :o
Merkte het opeens in de eerste lockdown dat ik iedereen van de homegym eruit presste
Kleine armen sowieso denk ik
Jammer dat OHP geen officiele powerlift lift is anders had ik daar wel een aardig debuutje kunnen maken denk ik
Dat wordt strongman worden dus!

Hoe kom je nou eigk aan die belachelijk sterke schouders? Want die staan niet in verhouding tot de rest van je lifts. Niks komt ook maar enigzins in de buurt geloof ik.

Jij bent met alles 1-2 tandjes beter dan ik, maar met die schouders is het opeens niet meer te vergelijken 🤔
Is natuurlijk ook gewoon sterk maar als je iets kleiner bent helpt ook wel een beetje mee. Mooi klein compact mindere lange weg bij het uitdrukken. Maar goed de ene oefening ligt iemand ook gewoon beter

• #3.724

Eerste vijf sec

Begin nu elke dag snap herinneringen te krijgen van vorig jaar waar ik consequent dezelfde plekken en poses gebruik
Dus dat is wel leuk voor vergelijkingsmateriaal (oftewel be prepared voor de progress pic spam xoxo)
1663915415040.png

1 jaar verschil, 10 maanden gear
Erg benieuwd waar we eind 2023 staan, nu was het natuurlijk eerste kuur etc. dus gaat het redelijk vlot, ben benieuwd hoeveel ik nog op kan bouwen met deze lange cruise
Kracht gaat echt heel steady, plus elke training tot nu toe

Incline DB row
2x12x30
iets lichter pakken, vorm gaat beetje faya
Shrug
2xFailurex30

Lat Pulldown
2x10x67

Row
2x10x47

Machine Row
2x8x87,6

Smith
2x8x80

Flat
1x7x38
1x8x36

Flye
2x12x10

Dual Cable Pull
2x15x21

Nog 2 oefeningen 2 sets, Bicep & Tricep
De pl**ris .. ik dacht ik ga even in jouw topic kijken maar ik ben benieuwd waar dit naar toe gaat als dit in 10 maanden is ——- IN

Gain je veel kracht in een bulk?

Want ik denk niet dat je veel kracht kreeg van je compounds tren/ anadrol?
Al worden die beschreven als roids waar je gekke strength gains van kan verwachten.

Al worden die beschreven als roids waar je gekke strength gains van kan verwachten.
Kan maar hoeft niet, anadrol doet niet zoveel kwa kracht bij me maar tren wel. Wil je echt tijdelijk helemaal loco dan halotestin.

• #3.729
De pl**ris .. ik dacht ik ga even in jouw topic kijken maar ik ben benieuwd waar dit naar toe gaat als dit in 10 maanden is ——- IN
Love, in het echt merk ik het verschil niet zo maar als ik dan foto’s naast elkaar zet dan ben ik toch wel redelijk verbaasd :p

Ik presste natty 40kg 3x als ik t goed heb
Ben echt niet zo heel veel sterker geworden van de roids
Kan maar hoeft niet, anadrol doet niet zoveel kwa kracht bij me maar tren wel. Wil je echt tijdelijk helemaal loco dan halotestin.
Anadrol deed niets voor me, het maakte me juist kapot moe
Tren heeft ook niet heel veel gedaan voor mn gevoel
Alleen mn bench is opeens omhoog geschoten, en mn squat progressie ging toentertijd ook wel hard

• #3.730
Ochtendgewicht 74,3
Nu mag t wel stoppen lol

Bss
1x10x28
1x8x28
Last van schouder

Uni lp 3-4 sec N
1x12x80
1x10x80

Leg ext
2x15x56

Llc
2x8x49

Rdl 3 sec N
2x16x38

Adductor
2x15x56

Calf raise & abductor -

TrenA en NPP gaven mij echt meer kracht.

@Vypaw wat meet die wespentaille van je ?

• #3.733
Nu nog je benen op 70+ cm en dan is het echt absurd. :p Jelly op die taille
Al zou mn UB een heel jaar stil staan en ik alleen leg gains krijg ben ik meer dan tevreden :p

Ze zijn echt al een stuk gegroeid maar nog steeds niet helemaal mooi in verhouding zoals ik het wil hebben

But we working on it 🙏

• #3.734
“Je bent opeens geen eikel meer wat is er gebeurd”

Nice

Ben oprecht benieuwd hoe anders ik in gedrag ben nu gezien ik dit soort opmerkingen afgelopen week meerdere keren heb gehad

Vind je de pro's van tren het waard tov de Con's?

Zou je het ook gebruiken als je niet aan wedstrijden meedeed?

• #3.737
Vind je de pro's van tren het waard tov de Con's?

Zou je het ook gebruiken als je niet aan wedstrijden meedeed?
f**k no
Echt totaal niet waard
Vanaf het moment dat mn ex zei “het is ik of de tren” dacht ik al wtf :roflol:

Ik zou t puur alleen nog in contest prep runnen

De acne, mentale load etc is het niet waard tov de gains imo
Ik ben echt mentaal stabiel maar het weegde toch zwaarder op me dan ik had verwacht
Ik kan gewoon weer lachen sinds weken enzo

Enige wat ik soms mis is die idgaf attitude
Niets boeide mij, en dat stressloze leven was wel echt heel relaxed
Maar voor je sociale leven een no-go

Enige wat ik soms mis is die idgaf attitude
Niets boeide mij, en dat stressloze leven was wel echt heel relaxed
Dat heb ik zoiezo al standaard tov andere mensen, ASP heeft zo zn voordelen.

Zou weleens in een.gesloten setting willen proberen, maar in de vrije maatschappij een no go voor mij denk ik🤣

Je doet nu alles zelf zonder coach toch? Ga je nog wel.competen of denk je: ik doe het lekker voor mezelf?

Terug
Naar boven