Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.821
Acne begint wel uit te drogen en heb amper sides tot nu toe

Smith Row
2x12x55

SA pulldown
2x12x26

SA row
2x12x26

2ADAAD7D-24B6-4E82-81B1-4E7BD2BD6629.jpeg
B69F4734-6C92-4D4F-A2CD-8FFFBDDEF3EA.jpeg

Laatst bewerkt:
Gelukkig is die roodheid eindelijk weg.
Hopelijk gaat het nu gewoon zga weg bro.
Hierna gewoon slow PED escalation.

• #3.823
Gelukkig is die roodheid eindelijk weg.
Hopelijk gaat het nu gewoon zga weg bro.
Ja scheelt al een hoop moet ik zeggen, nu idd hopen dat het snel wegtrekt
Hierna gewoon slow PED escalation.
Eerst ff mentaal stabiel worden maar dan zeker :p
Afgelopen week heb ik shit gezegd tegen mensen waar ik dan achteraf dik spijt van krijg
Heb een beetje het gevoel alsof ik tegen een soort tweede persoonlijkheid zit te vechten deze week die ik totaal niet ben
Klinkt wellicht overdreven voor sommige maar het is echt heel hinderlijk

Ga ook vragen of ze m'n E2 kunnen checken deze maand, ik was gisteren in een normaal gesprek en wilde gewoon weer bijna janken uit het niets
Echt heel vaag allemaal

Het is en blijft spelen met hormonen, hoort er bij helaas.

• #3.825
Ja scheelt al een hoop moet ik zeggen, nu idd hopen dat het snel wegtrekt

Eerst ff mentaal stabiel worden maar dan zeker :p
Afgelopen week heb ik shit gezegd tegen mensen waar ik dan achteraf dik spijt van krijg
Heb een beetje het gevoel alsof ik tegen een soort tweede persoonlijkheid zit te vechten deze week die ik totaal niet ben
Klinkt wellicht overdreven voor sommige maar het is echt heel hinderlijk

Ga ook vragen of ze m'n E2 kunnen checken deze maand, ik was gisteren in een normaal gesprek en wilde gewoon weer bijna janken uit het niets
Echt heel vaag allemaal
Je kunt behoorlijk impulsief worden en even te snel wat zeggen ja. Ik begrijp precies wat je bedoelt.

Ik had een aantal weken terug ook een paar keer tijdens een gesprek dat het voelde alsof ik vol schoot😂 Aromasin maar even iets verlaagd.

Die shit heb ik pas door einde kuur
Maar meestal is het helaas al zo van halverwege kuur en ben ik ervan overtuigd dat andere mensen overdrijven maar mijn vriendin heeft me gedrag eens op camera gezet.. daar ga je van verschieten

• #3.828
Maar meestal is het helaas al zo van halverwege kuur en ben ik ervan overtuigd dat andere mensen overdrijven maar mijn vriendin heeft me gedrag eens op camera gezet.. daar ga je van verschieten
Ja heb dat nu ook, ben blij dat m'n omgeving nog enigzins vergevend is :roflol:
Kan me niet voorstellen dat ik me zo de afgelopen maanden heb gedragen
Aan de andere kant was ik toch een kluizenaar

Als dit echt zo is dan zou ik je keuze om te kuren toch eens heroverwegen.

Als dit echt zo is dan zou ik je keuze om te kuren toch eens heroverwegen.

Ik beschreef het mss wat extreem 😅
Bedoel dat ik van nature heel rationeel en rustig ben en als ik dan kuur en mij iets enige tijd tegen zit ik in plaats van communiceren eens iets geïrriteerd zeg.

Vaker mijn stem verhef en minder interesse toon. Daar verschiet ik al van maar denk dat het vooral in combinatie is met de stress die ik toen had vanwege privé zaken..

Ik beschreef het mss wat extreem 😅
Bedoel dat ik van nature heel rationeel en rustig ben en als ik dan kuur en mij iets enige tijd tegen zit ik in plaats van communiceren eens iets geïrriteerd zeg.

Vaker mijn stem verhef en minder interesse toon. Daar verschiet ik al van maar denk dat het vooral in combinatie is met de stress die ik toen had vanwege privé zaken..
Haha als je vriendin genoeg tijd heeft om de telefoon te pakken en te gaan filmen dan ben je wel aardig aan het flippen maat.

We hebben cameras voor de kleine.
Heeft ze gewoon 1 van nuttelooste discussies bovengehaald en toen dacht ik wtf natuurlijk was t beetje van beide kanten maar oke. Normaal ga ik niet zo discussiëren voor saus

• #3.834
Rdl
2x8x125
1x8x60

Llc uni
1x15x16
1x12x16

Hyper ext
2x12x10

Leg ext
2x8x77
1x8x56

Leg press
1x15x195
1x12x195

Adduct
2xfailurex56

Seated calf raise
3x15x50

Hammies beginnen te groeien voor mn gevoel
W

Laatst bewerkt:
Rdl
2x8x130
1x8x60

Llc uni
1x15x16
1x12x16

Hyper ext
2x12x10

Leg ext
2x8x77
1x8x56

Leg press
1x15x195
1x12x195

Adduct
2xfailurex56

Seated calf raise
3x15x50

Hammies beginnen te groeien voor mn gevoel
W
Met zo'n rdl heb je zeker goede glutes of niet?

Benen zijn goed gegroeid hoor en nog lekker droog en veiny.

Terug
Naar boven