XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

Ja het komt niet vaak voor zei ze maar als ik toch iets merkte moest ik het door geven

Volgens mij is heel m'n dopamine systeem ook helemaal fucked, voel heel soms een sprankeltje euforie/geluk maar meerendeels gewoon stress/anxiety
Alsnog geen spijt van m'n keuzes, maar godver :roflol:
Zelfde effect als dat je coke bijna uitgewerkt is?

Dat is idd een fucked gevoel en dat zonder drugs

Als ik al dit soort shit hoor is dat alleen maar reden voor mij om weg te blijven van gear , dan maar als skinny b*ch door het leven :roflol:

Als ik al dit soort shit hoor is dat alleen maar reden voor mij om weg te blijven van gear , dan maar als skinny b*ch door het leven :roflol:

Geen aanval op vypaw hoor want het is een van de weinige hetero’s hier maar hij is nou ook echt het schoolvoorbeeld van hoe het als beginnende AAS gebruiker NIET aan te pakken.

Daarnaast is zijn hele acnee verhaal ook gewoon een kwestie van pech en het gevolg van de gebrekkige Nederlandse gezondheidszorg lol. Als hij die shit eerder had aangepakt met goede roa was het nooit zo erg uit de hand gelopen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.867
Geen aanval op vypaw hoor want het is een van de weinige hetero’s hier maar hij is nou ook echt het schoolvoorbeeld van hoe het als beginnende AAS gebruiker NIET aan te pakken.

Daarnaast is zijn hele acnee verhaal ook gewoon een kwestie van pech en het gevolg van de gebrekkige Nederlandse gezondheidszorg lol. Als hij die shit eerder had aangepakt met goede roa was het nooit zo erg uit de hand gelopen.
Ik zeg altijd maar zo, ik maak fouten zodat andere ze niet hoeven te maken :clown:
Nee had het zeker beter aan kunnen pakken, maar midden coach switchen die beide hele andere kuurplannen hadden etc. was ook gewoon niet heel handig
Weer geleerd voor de toekomst

Het is eigenlijk wel continue het ene side effect counteren met het andere middel. Het is maar net hoeveel verstand je gebruikt, naarmate je langer gebruikt weet je ook wat wel of niet voor je werkt.

Moet wel zeggen dat AAS over het algemeen mijn levenskwaliteit aanzienlijk verbeterd heeft op alle vlakken (zolang ik maar geen tren gebruik :p )

Even terug naar je foto's.
Hoeveel kilo is verschil ?
Beide redelijk laag vet % toch.

• #3.871
Het is eigenlijk wel continue het ene side effect counteren met het andere middel. Het is maar net hoeveel verstand je gebruikt, naarmate je langer gebruikt weet je ook wat wel of niet voor je werkt.

Moet wel zeggen dat AAS over het algemeen mijn levenskwaliteit aanzienlijk verbeterd heeft op alle vlakken (zolang ik maar geen tren gebruik :p )
Ik zie het meer als een ton met gaten dicht proberen te krijgen en voor elk gat wat je dicht komen er 2 bij
AAS is alsnog een van m'n betere levenskeuzes geweest desondanks alle sides en heb ook echt 0 spijt

Ik zie het meer als een ton met gaten dicht proberen te krijgen en voor elk gat wat je dicht komen er 2 bij
AAS is alsnog een van m'n betere levenskeuzes geweest desondanks alle sides en heb ook echt 0 spijt
Als je gewoon normaal doet dan valt het echt wel mee bro. Als je bij je low dose test primo was gebleven dan was het op wat mentale struggles na vrijwel vlekkeloos verlopen.

Het is het niet waard als je tijdens je cruise nog mentaal fucked bent van je blast. Vanaf nu het roer om en alles even verstandiger aanpakken.

• #3.873
Als je gewoon normaal doet dan valt het echt wel mee bro. Als je bij je low dose test primo was gebleven dan was het op wat mentale struggles na vrijwel vlekkeloos verlopen.

Het is het niet waard als je tijdens je cruise nog mentaal fucked bent van je blast. Vanaf nu het roer om en alles even verstandiger aanpakken.
Ben ik ook helemaal met je eens hoor, maar zoals ik al zei, het is een wijze les geweest :p

• #3.874
Cable curl
2x12x27,5

Rope curl
1x12x27,5
1x10x27,5

Rope pushdown
1x11x28
1x9x28

Tricep single ext
1x8x15
1x6x15

Bb curl
1x8x37,5
1x7x37,5

Jm press ging niet echt met schouder, althans voelde niet helemaal 100% dus wat andere tricep gedaan

Neutral Shoulder Press ging dan weer wel
2x8x24 (6 sec n)

Side raise & rear delt ext failure
Nog 1 oefening tricep & bicep 2 sets tot failure

Geen idee of je hetzelfde met je schouder hebt als ik de laatste gehad gehad heb. Maar ik heb toen al het schouder/borst werk veranderd in armen trainen en toen werd het ook alleen maar erger, aangezien ik met mijn 1RM testje dus m'n rotator cuff maar ook de aanhechting van m'n long head biceps geïrriteerd had (volgens mijn fysio)
Beide lopen erg dicht bij elkaar.

Mocht je het idee hebben dat je schouder niet beter wordt of zelfs erger wordt, kan het zijn dat je je blessure kunt verlichten door minder biceps te trainen.
Heb nu zelf 2 weken even m'n biceps niet getraind en m'n schouderpijn verdwijnt nu heel erg snel :)

Je weet het natuurlijk altijd pas als je er een fysio naar hebt laten kijken, maar het is meer een kleine tip mocht je blessure niet beter worden.
Ik voelde overigens 0 pijn tijdens het trainen van mijn biceps.

• #3.876
Geen idee of je hetzelfde met je schouder hebt als ik de laatste gehad gehad heb. Maar ik heb toen al het schouder/borst werk veranderd in armen trainen en toen werd het ook alleen maar erger, aangezien ik met mijn 1RM testje dus m'n rotator cuff maar ook de aanhechting van m'n long head biceps geïrriteerd had (volgens mijn fysio)
Beide lopen erg dicht bij elkaar.

Mocht je het idee hebben dat je schouder niet beter wordt of zelfs erger wordt, kan het zijn dat je je blessure kunt verlichten door minder biceps te trainen.
Heb nu zelf 2 weken even m'n biceps niet getraind en m'n schouderpijn verdwijnt nu heel erg snel :)

Je weet het natuurlijk altijd pas als je er een fysio naar hebt laten kijken, maar het is meer een kleine tip mocht je blessure niet beter worden.
Ik voelde overigens 0 pijn tijdens het trainen van mijn biceps.
Ik kan alle rotaties bijna volledig pijnloos maken dus vermoed dat het wel bijna hersteld is
De JM press deed ook niet zeer maar ik voelde wel iets waarvan ik dacht als ik nu te zwaar ga dan ga ik wel iets opfocken
Dus maar even stappie terug gedaan

In wel opzicht dragen AAS bij aan de levenskwaliteit?

• #3.878
Gains :trollface:

Nee voor mij is het gewoon nog een extra reden om nog serieuzer met de sport bezig te zijn
Goede stok achter de deur om ook geen alcohol te drinken
M'n baard en gezicht is er ook echt op vooruit gegaan
Gewoon extra gedisciplineerd en gemotiveerd dan ik al was eigenlijk
Plus je straalt het zelfvertrouwen ook gewoon uit wat ook weer helpt in andere aspecten imo
Maar dit is voor iedereen anders natuurlijk

Als je van krachttraining houdt dan zijn AAS natuurlijk een geweldige katalysator voor gains. Dus als dat het doel is draagt het wellicht iets bij aan levenskwaliteit.
Aan de andere kant ben je toch forever small en is het nooit genoeg.

Ik merk iets meer drive en zelfvertrouwen.
Dit zie ik vooral ook terug in de stappen die ik maak in mijn carrière. Verder heeft het totaal geen toegevoegde waarde en maak het alles alleen maar moeilijk.

Terug
Naar boven