XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

Rdl
2x8x125
1x8x60

Llc uni
1x15x16
1x12x16

Hyper ext
2x12x10

Leg ext
2x8x77
1x8x56

Leg press
1x15x195
1x12x195

Adduct
2xfailurex56

Seated calf raise
3x15x50

Hammies beginnen te groeien voor mn gevoel
W
Jaloers op die veins

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.847
94BA639B-CC33-4842-A108-FAD39845F001.jpeg

10 maanden, changed race 😎

Laatst bewerkt:
  • #3.849
  • Like
Waarderingen: Onit
Hoe is je Roa protocol nu en hoe ervaar je het?

• #3.855
Hoe is je Roa protocol nu en hoe ervaar je het?
40mg ED best prima, geen uitdroging sides op beetje lippen en handen na
Acne droogt mooi op
Mood swings zijn wel echt heel extreem maar geen idee of dat door de gear komt of de roa
Ene moment zit ik vol zelfvertrouwen en stijgt mn ego uit het dak en andere moment voel ik me echt een angstige depressieve kleine b*ch
Heb ook wel redelijk wat stress deze tijd door aantal tegenslagen dus wellicht dat dat ook wat impact heeft

Dermatoloog zei wel dat mood swings door de roa kon komen en ik zo zsm moest bellen als het gebeurd
Maar veel te veel onzekerheid waardoor het nu komt dus ik wacht ff 1-2 weken af

40mg ED best prima, geen uitdroging sides op beetje lippen en handen na
Acne droogt mooi op
Mood swings zijn wel echt heel extreem maar geen idee of dat door de gear komt of de roa
Ene moment zit ik vol zelfvertrouwen en stijgt mn ego uit het dak en andere moment voel ik me echt een angstige depressieve kleine b*ch
Heb ook wel redelijk wat stress deze tijd door aantal tegenslagen dus wellicht dat dat ook wat impact heeft

Dermatoloog zei wel dat mood swings door de roa kon komen en ik zo zsm moest bellen als het gebeurd
Maar veel te veel onzekerheid waardoor het nu komt dus ik wacht ff 1-2 weken af
Ga je nog omhoog in de toekomst of blijf je op 40mg/dag tot je minimale effectieve cumulatieve dosis is bereikt? Mood swings van Roa nog nooit van gehoord, wellicht dat de combinatie van roids + roa de boosdoener is.

Edit: dermatoloog vroeg mij laatst wel of ik last had van psychische klachten, anders zou hij sowieso niet voorschrijven. Zou wel goed kunnen dus :roflol:

• #3.857
Ga je nog omhoog in de toekomst of blijf je op 40mg/dag tot je minimale effectieve cumulatieve dosis is bereikt? Mood swings van Roa nog nooit van gehoord, wellicht dat de combinatie van roids + roa de boosdoener is.
Ophogen is wel de insteek van de dermatoloog afhankelijk van bloedwaarden

Tot nu toe al wel tevreden met het resultaat, denk dat ik al weer kan squatten zelfs zonder pijn maar ik wacht nog even af

• #3.858
Edit: dermatoloog vroeg mij laatst wel of ik last had van psychische klachten, anders zou hij sowieso niet voorschrijven. Zou wel goed kunnen dus :roflol:
Ja het komt niet vaak voor zei ze maar als ik toch iets merkte moest ik het door geven

Volgens mij is heel m'n dopamine systeem ook helemaal fucked, voel heel soms een sprankeltje euforie/geluk maar meerendeels gewoon stress/anxiety
Alsnog geen spijt van m'n keuzes, maar godver :roflol:

moodswings komt niet van je sust cruise ;)

Ja het komt niet vaak voor zei ze maar als ik toch iets merkte moest ik het door geven

Volgens mij is heel m'n dopamine systeem ook helemaal fucked, voel heel soms een sprankeltje euforie/geluk maar meerendeels gewoon stress/anxiety
Alsnog geen spijt van m'n keuzes, maar godver :roflol:
Ja dit is gewoon de nasleep van je tren gebruik. Heb dat ook best lang gehad nadat ik laatste pin had gezet

Terug
Naar boven