- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Ben ik nog te verlegen voor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik nog te verlegen voor
p*ssy.
Teach me master
Ik stuur je een tutorial.
Je log mag wel geupdate worden vind ik.
Jaloers op die veinsRdl
2x8x125
1x8x60
Llc uni
1x15x16
1x12x16
Hyper ext
2x12x10
Leg ext
2x8x77
1x8x56
Leg press
1x15x195
1x12x195
Adduct
2xfailurex56
Seated calf raise
3x15x50
Hammies beginnen te groeien voor mn gevoel
W
Goede progressie als natty. Wat is het geheim? Welk dieet volg je?
BCAA & Creatine only dieetGoede progressie als natty. Wat is het geheim? Welk dieet volg je?
Vergeet de ashwaganda niet he. Dat is een MUST als natty zijnde. Anders krijg je negatieve gains, zo is het eenmaal om natty te zijnBCAA & Creatine only dieet
Als natty kan je eigenlijk geen spiergroei krijgen maar BCAA's fixen dat
Als acne gefixt is ga ik dat eens proberen
Dat moet je idd niet doen tijdens een uitbraak
40mg ED best prima, geen uitdroging sides op beetje lippen en handen na
Ga je nog omhoog in de toekomst of blijf je op 40mg/dag tot je minimale effectieve cumulatieve dosis is bereikt? Mood swings van Roa nog nooit van gehoord, wellicht dat de combinatie van roids + roa de boosdoener is.40mg ED best prima, geen uitdroging sides op beetje lippen en handen na
Acne droogt mooi op
Mood swings zijn wel echt heel extreem maar geen idee of dat door de gear komt of de roa
Ene moment zit ik vol zelfvertrouwen en stijgt mn ego uit het dak en andere moment voel ik me echt een angstige depressieve kleine b*ch
Heb ook wel redelijk wat stress deze tijd door aantal tegenslagen dus wellicht dat dat ook wat impact heeft
Dermatoloog zei wel dat mood swings door de roa kon komen en ik zo zsm moest bellen als het gebeurd
Maar veel te veel onzekerheid waardoor het nu komt dus ik wacht ff 1-2 weken af

Ophogen is wel de insteek van de dermatoloog afhankelijk van bloedwaardenGa je nog omhoog in de toekomst of blijf je op 40mg/dag tot je minimale effectieve cumulatieve dosis is bereikt? Mood swings van Roa nog nooit van gehoord, wellicht dat de combinatie van roids + roa de boosdoener is.
Ja het komt niet vaak voor zei ze maar als ik toch iets merkte moest ik het door gevenEdit: dermatoloog vroeg mij laatst wel of ik last had van psychische klachten, anders zou hij sowieso niet voorschrijven. Zou wel goed kunnen dus![]()

Ja dit is gewoon de nasleep van je tren gebruik. Heb dat ook best lang gehad nadat ik laatste pin had gezetJa het komt niet vaak voor zei ze maar als ik toch iets merkte moest ik het door geven
Volgens mij is heel m'n dopamine systeem ook helemaal fucked, voel heel soms een sprankeltje euforie/geluk maar meerendeels gewoon stress/anxiety
Alsnog geen spijt van m'n keuzes, maar godver![]()