Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

350mg NPP/EW om uit te proberen is teveel. is ook niet nodig, zeker niet als je langer doortrekt. hij weegt 76kg. 210npp of 250 deca komt overeen met elkaar. Het is complete onzin om dit nutteloos te noemen

We hebben het over npp he, niet over fucking heroïne. Die gast heeft al aan de tren gezeten en npp/deca is gewoon een relatief milde anabolic die zelfs door vrouwelijke competitors doorgaans goed verdragen wordt.

We hebben het over npp he, niet over fucking heroïne. Die gast heeft al aan de tren gezeten en npp/deca is gewoon een relatief milde anabolic die zelfs door vrouwelijke competitors doorgaans goed verdragen wordt.
Maakt toch geen f**k uit, je hebt op 76kg niet zoveel nodig.
Je kunt bij lange bulk na week of 14-16 wel uppen, dan is de rek er wel uit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.063
Persoonlijk zou ik masteron max op 200 doen en puur en alleen voor estrogen control. 400mg kan funest zijn voor je haar bro. En bovendien doet het niet echt veel in terms of muscle building.

Ik zou doen:
Test 500 minimaal
Mast 200 maximaal
Npp 100 eod minimaal

En beperk je niet voorafgaand aan 12 weken… als je na 12 weken nog gewoon goed gaat, waarom dan niet 24 weken doen?

Als je serieus bent zijn dit je groeijaren en die moet je benutten.

Bovendien ben je een manlet (met liefde gezegd) en heb je veel minder massa en dus tijd nodig om huge te worden. Ik zou gewoon knallen nu.

Alle adviezen hier met de strekking “poeh nou nou deel alles maar door 2” zou ik niet serieus nemen als ik jou was. Niemand die dat zegt is huge. Feit. Klaar. Punt uit.
Wilde juist de npp laag houden en langzaam omhoog gooien ook door de sides

12 weken is gewoon om een idee te geven, als progressie nog goed gaat was ik wel van plan om hem langer door te trekken sowieso

Wat betreft mast heb je wel een punt ja, heb sowieso niet veel last van E2 sides dus denk dat 200mg wel volstaat

Wilde juist de npp laag houden en langzaam omhoog gooien ook door de sides

12 weken is gewoon om een idee te geven, als progressie nog goed gaat was ik wel van plan om hem langer door te trekken sowieso

Wat betreft mast heb je wel een punt ja, heb sowieso niet veel last van E2 sides dus denk dat 200mg wel volstaat
Acne is ook E2 gerelateerd hè :p

Je hebt toch estro laten meten, dat weet je hoe hoog je zit.

Ik hield men hart vast acne en haaruitval op 800mg mast maat verassend genoeg van beide geen last gehad. Moet wel zeggen dat fina + ketanozole erg goed werkt.

Los daarvan ben ik toch iets meer fan van primo dus zou dan eerder primo ipv mast doen al is dat meer voorkeur.

Toen ik Npp deed in bulk deed ik 4 weken 225 mg per week toen 300 4 weken en toen 375. Meest lekkere bulk die ik heb gedraaid. Test was 450 tot 575 ofzo oplopend.

• #4.069
Ik hield men hart vast acne en haaruitval op 800mg mast maat verassend genoeg van beide geen last gehad. Moet wel zeggen dat fina + ketanozole erg goed werkt.

Los daarvan ben ik toch iets meer fan van primo dus zou dan eerder primo ipv mast doen al is dat meer voorkeur.

Toen ik Npp deed in bulk deed ik 4 weken 225 mg per week toen 300 4 weken en toen 375. Meest lekkere bulk die ik heb gedraaid. Test was 450 tot 575 ofzo oplopend.
Ik merkte cosmetisch wel iets meer van primo dan van mast voor m’n gevoel, maar dat was het dan ook :p

• #4.075
1665827984056.png

Gewicht
Massa
Vet

Cable Curl
2x12x29

Tricep Pushdown
2x12x28

Rope Curl
1x12x28
1x8x28

BB curl
1x8x15pk
1x5x15pk

Tricep Overhead Ext
2x8x12,5

Schouder zooi, bicep, tricep, 2 sets upperback

• Like
Waarderingen: vntl
  • #4.077
Moet overigens wel zeggen dat ik op deze cruise echt heel lekker ga

Geen idee waaraan het ligt maar ik boek echt heel veel progressie op het moment voor m’n gevoel

Zowel kracht als fysiek
Maar goed na awakenings ben ik weer ultra ecto mode wss 🤓

Nee met 250 mg test en 225 mg npp wordt je dat wel...
Daar gaat @Bullshark hele punt niet over, het gaat er om dat die nog helemaal geen grammen aan gear nodig heeft.

En als die een mister O fysiek wilt en er daadwerkelijk de genen voor heeft kan die er nog wel 5 tot 8 jaar voor uitrekken voordat die daadwerkelijk daar in de buurt komt.

• #4.079
Moet overigens wel zeggen dat ik op deze cruise echt heel lekker ga

Geen idee waaraan het ligt maar ik boek echt heel veel progressie op het moment voor m’n gevoel

Zowel kracht als fysiek
Maar goed na awakenings ben ik weer ultra ecto mode wss 🤓
je bent toch pas twee/drie weken gestopt met je blast?

Terug
Naar boven