AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

Ik vind het een schappelijke dose voor zijn fysiek.

Je moet er trouwens wel rekening mee houden dat Nandrolone funest is voor je hart. Veel meer dan test bijvoorbeeld. Je kunt dit wel voorkomen door bijvoorbeeld Losartan te nemen. Zijn ook studies over te vinden. Volgens mij had MPMD daar een filmpje over gemaakt.

Je moet er trouwens wel rekening mee houden dat Nandrolone funest is voor je hart. Veel meer dan test bijvoorbeeld. Je kunt dit wel voorkomen door bijvoorbeeld Losartan te nemen. Zijn ook studies over te vinden. Volgens mij had MPMD daar een filmpje over gemaakt.
Deca + coke waren geloof ik ook onderzoeken naar dat het funest voor je hart was

Deca + coke waren geloof ik ook onderzoeken naar dat het funest voor je hart was
Gelukkig doe ik geen deca
B2338D3D-08A1-43CE-9A97-452D8E61EEC5.jpeg

Waarom pak je geen dbol erbij? Als je een echte junk wilt zijn doe je dbol + masteron. Dat zijn de good feel steroids.

Eigenlijk heb ik alleen met orals het gevoel dat ik iets aan het gebruiken ben.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.047
Zou zelf alles delen door 2 en de bulk maximaal lang uittrekken 20/30/40 weken en elke 6/7 weken 50/100mg verhogen indien het allemaal “stagneert”. Met deze dosis is er weinig ruimte voor te verhogen of wil je eind blast 2g erin duwen? Meer is absoluut niet beter en let er wel op die pro”s wegen 110/120kg off season die hoge doseringen blasten…
Ik heb heel mn kuur traject geen 1 keer stagnatie gehad dus zou niet inzien waarom dit dan opeens wel zou gebeuren tbh

• #4.048

Dit is een goede om te weten, ga het zo eens checken

Waarom pak je geen dbol erbij? Als je een echte junk wilt zijn doe je dbol + masteron. Dat zijn de good feel steroids.

Eigenlijk heb ik alleen met orals het gevoel dat ik iets aan het gebruiken ben.
Dbol lijkt me heel leuk maar ik heb nu 2 keer orals gebruikt (anadrol en winny) en 2 keer maakte me het zo lethargic dat ik amper iets kon en het ook negatieve impact op mn kracht had

Dus blijf liever weg van die shit

Cycle design waar ik zelf aan zat te denken zou in ieder geval zijn:
500mg sust 1-12
400mg mast E 1-12
150mg npp 1-3 opbouwend naar 200mg npp 3-5 opbouwend naar 300mg npp 5-12

Ik hou deze log sowieso wel lekker controversieel met de keuzes die ik maak :p
Masteron doe ik ook vanaf nu in elke kuur. Deed 200 mg, weinig maar toch goed. Volgende keer wel meer om te kijken wat dat brengt.

• #4.050
Masteron doe ik ook vanaf nu in elke kuur. Deed 200 mg, weinig maar toch goed. Volgende keer wel meer om te kijken wat dat brengt.
Ja heb ook 0 last van haarverlies op mast dus ik vind het helemaal prima

Alleen op primo had ik een klein beetje haar verlies volgens mij maar weet het niet eens heel zeker

• #4.053
Vind het ook raar dat ik het bij primo wel had maar bij mast niet

Maar boeie, anders gewoon millimeteren, ook prima toch
Ja is ook. Maar on the other hand , ben al vasculair als een mofo van nature op 10/12%. Voegt het dan nog iets toe of is het daarna helemaal leip?

Hoppa 500 test 400 mast 300 npp.. :o Zou denken dat je na de drama van 2x tren b2b wel een rustige cycle wilt ondergaan. Maar alé.

500mg test en ik ben nog zo normaal als een kikker. Iets meer een geile beer met mijn deerne en een paar extra pukkeltjes, daar blijft het bij. Wel gyno helaas, maar een beetje SERM en dat is weer weg.

• #4.057
Ja is ook. Maar on the other hand , ben al vasculair als een mofo van nature op 10/12%. Voegt het dan nog iets toe of is het daarna helemaal leip?
Ja AI effecten zijn nice maar als je die niet nodig hebt is het beetje meer cosmetisch

Althans ik heb niet echt het gevoel dat primo heel veel doet voor gains, maar het geeft gewoon een mooie look

• #4.058
Hoppa 500 test 400 mast 300 npp.. :o Zou denken dat je na de drama van 2x tren b2b wel een rustige cycle wilt ondergaan. Maar alé.

500mg test en ik ben nog zo normaal als een kikker. Iets meer een geile beer met mijn deerne en een paar extra pukkeltjes, daar blijft het bij. Wel gyno helaas, maar een beetje SERM en dat is weer weg.
Rustig staat niet in mijn woordenboek hehe

Cycle design waar ik zelf aan zat te denken zou in ieder geval zijn:
500mg sust 1-12
400mg mast E 1-12
150mg npp 1-3 opbouwend naar 200mg npp 3-5 opbouwend naar 300mg npp 5-12

Ik hou deze log sowieso wel lekker controversieel met de keuzes die ik maak :p

Persoonlijk zou ik masteron max op 200 doen en puur en alleen voor estrogen control. 400mg kan funest zijn voor je haar bro. En bovendien doet het niet echt veel in terms of muscle building.

Ik zou doen:
Test 500 minimaal
Mast 200 maximaal
Npp 100 eod minimaal

En beperk je niet voorafgaand aan 12 weken… als je na 12 weken nog gewoon goed gaat, waarom dan niet 24 weken doen?

Als je serieus bent zijn dit je groeijaren en die moet je benutten.

Bovendien ben je een manlet (met liefde gezegd) en heb je veel minder massa en dus tijd nodig om huge te worden. Ik zou gewoon knallen nu.

Alle adviezen hier met de strekking “poeh nou nou deel alles maar door 2” zou ik niet serieus nemen als ik jou was. Niemand die dat zegt is huge. Feit. Klaar. Punt uit.

Persoonlijk zou ik masteron max op 200 doen en puur en alleen voor estrogen control. 400mg kan funest zijn voor je haar bro. En bovendien doet het niet echt veel in terms of muscle building.

Ik zou doen:
Test 500 minimaal
Mast 200 maximaal
Npp 100 eod minimaal

En beperk je niet voorafgaand aan 12 weken… als je na 12 weken nog gewoon goed gaat, waarom dan niet 24 weken doen?

Als je serieus bent zijn dit je groeijaren en die moet je benutten.

Bovendien ben je een manlet (met liefde gezegd) en heb je veel minder massa en dus tijd nodig om huge te worden. Ik zou gewoon knallen nu.
350mg NPP/EW om uit te proberen is teveel. is ook niet nodig, zeker niet als je langer doortrekt. hij weegt 76kg. 210npp of 250 deca komt overeen met elkaar. Het is complete onzin om dit nutteloos te noemen

Terug
Naar boven