MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Afwachten zoals in de zin of je jezelf wel aan je dieet kan houden? Wat een onzin klets dat andere compounds je maar moet “afwachten” of het überhaupt iets doet. Kunt op 250mg test e pw al behoorlijke gains maken, maar meeste verzieken het doordat ze hun voeding echt totaal niet goed bijhouden of onlogisch trainen en dan word vaak de schuld gewezen naar de gear is nep / kuur slaat niet aan.

Ik heb op 300 test only en op sick lage calories een heel goede transformatie gedaan vorig jaar, dus zeker eens.

MAAR op dat soort kutdoseringen ga je nooit die eckte massa pakken. Dus als TS of wie dan ook wedstrijdambities heeft zou ik me tijd daar niet aan verspillen en gewoon fatsoenlijk kuren met meerdere compounds.

Ik denk oprecht dat test only of test primo laag inzetten en langzaam omhoog titreren je beste keuze is.

Doe deze run zelf tot nu toe:
1-8: 200 test 150 primo
9-?: 200 test 200 primo

Op deze manier kun je lachend een half jaar door. Echt blasten begin ik zelf niet meer aan.
Titreren is leuk maar 50mg primo extra in de week zet geen zoden aan de dijk.

Wat is de hoogste dosis testosteron dat je al gedraaid hebt?

Test only (of met gh) is toch steeds m’n favoriete blast geweest. Feel good, sterk, heel goeie gains, minimale sides, minimale impact op bloedwaarden. In een bulkfase heb ik geen betere blasts gehad tbh.

Ik zie dat @vntl er ook lekker op gaat.
Eensch.

Andere compounds zijn geen must, als je geen e2 problemen hebt op test zou ik toch echt alleen test only adviseren tijdens bulk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.024
MAAR op dat soort kutdoseringen ga je nooit die eckte massa pakken. Dus als TS of wie dan ook wedstrijdambities heeft zou ik me tijd daar niet aan verspillen en gewoon fatsoenlijk kuren met meerdere compounds.
Ja hier ben ik het dus wel echt 100% mee eens
Ik zit in een discord met best wel biggie guys die 100% eerlijk zijn over wat ze weg zetten en dat zijn wel echt behoorlijke stacks :')
Zo'n low dose blast is leuk voor de langere termijn maar ik ben gewoon erg benieuwd hoeveel een hoge dosis blast in de bulk mij gaat opleveren
Mocht het helemaal kut zijn weet ik dat ook weer, maar gezien m'n gezondheid gewoon toelaat zie ik eigenlijk niet in waarom ik het niet zou doen

• #4.025
Cycle design waar ik zelf aan zat te denken zou in ieder geval zijn:
500mg sust 1-12
400mg mast E 1-12
150mg npp 1-3 opbouwend naar 200mg npp 3-5 opbouwend naar 300mg npp 5-12

Ik hou deze log sowieso wel lekker controversieel met de keuzes die ik maak :p

Ik zit in een discord met best wel biggie guys die 100% eerlijk zijn over wat ze weg zetten en dat zijn wel echt behoorlijke stacks :')
Zo'n low dose blast is leuk voor de langere termijn maar ik ben gewoon erg benieuwd hoeveel een hoge dosis blast in de bulk mij gaat opleveren
Mocht het helemaal kut zijn weet ik dat ook weer, maar gezien m'n gezondheid gewoon toelaat zie ik eigenlijk niet in waarom ik het niet zou doen
Je bloedwaarden zijn weer redelijk binnen de referentiewaarden maar dat zegt eigenlijk niets over of je gezondheid het toelaat. Dat het nu bijna terug is binnen referentiewaarden, zegt imo wel dat het tijdens je blast behoorlijk slechte waardes waren.
+ de hoeveelheid en mate van side effects, zou mij er juist van weerhouden om weer andere compounds te zetten. Ik zou echt eerst je roa z'n werk laten doen voor langere tijd en vervolgens 500, of als je echt graag meer wilt 750, test zetten. Ik denk dat je nog echt veel gains kan maken op een lichtere kuur. Wel een goed fysiek btw :)

Heb je miss een dc invite link voor mij?

• #4.029
Je bloedwaarden zijn weer redelijk binnen de referentiewaarden maar dat zegt eigenlijk niets over of je gezondheid het toelaat. Dat het nu bijna terug is binnen referentiewaarden, zegt imo wel dat het tijdens je blast behoorlijk slechte waardes waren.
+ de hoeveelheid en mate van side effects, zou mij er juist van weerhouden om weer andere compounds te zetten. Ik zou echt eerst je roa z'n werk laten doen voor langere tijd en vervolgens 500, of als je echt graag meer wilt 750, test zetten. Ik denk dat je nog echt veel gains kan maken op een lichtere kuur. Wel een goed fysiek btw :)
Ja ik ga sowieso eerst wachten tot alle acne weg is, dus dat duurt nog wel 6+ maanden
Wellicht dat ik nog van gedachte verander tegen die tijd :p
En thanks!

• #4.031
zegt imo wel dat het tijdens je blast behoorlijk slechte waardes waren.
Bloedprikken heb ik tijdens blast gedaan en er zat toen indirect al 30 weken tren in m'n lijf als ik het goed zeg, dus had ook niet hele goede waardes verwacht om eerlijk te zijn

500mg sust 1-12
400mg mast E 1-12

Zet je test op 400 en npp op 210,mooie dosis. Evt 200 mast of proviron
of gewoon ari

Waarom niet gewoon deca met wat test, Ik heb net 400mg test en 200mg deca gedaan, ook prima gegained naar mijn idee (zal blijken aankomende cut) 93kg -> 101kg. Qua kracht flink sterker geworden.

Alleen de laatste 2 weken (van de 12) kon ik wat merken qua sides (na een paar tabs Ari ook stukken minder last meer van).

• #4.034
Waarom niet gewoon deca met wat test, Ik heb net 400mg test en 200mg deca gedaan, ook prima gegained naar mijn idee (zal blijken aankomende cut) 93kg -> 101kg. Qua kracht flink sterker geworden.

Alleen de laatste 2 weken (van de 12) kon ik wat merken qua sides (na een paar tabs Ari ook stukken minder last meer van).
Wil juist geen deca maar dat zijn wel mooie gains man

500mg sust 1-12
400mg mast E 1-12

Zou zelf alles delen door 2 en de bulk maximaal lang uittrekken 20/30/40 weken en elke 6/7 weken 50/100mg verhogen indien het allemaal “stagneert”. Met deze dosis is er weinig ruimte voor te verhogen of wil je eind blast 2g erin duwen? Meer is absoluut niet beter en let er wel op die pro”s wegen 110/120kg off season die hoge doseringen blasten…

Bloedprikken heb ik tijdens blast gedaan en er zat toen indirect al 30 weken tren in m'n lijf als ik het goed zeg, dus had ook niet hele goede waardes verwacht om eerlijk te zijn
Hahaha ja dan kan je niet echt super waardes verwachten inderdaad, bedoelde meer in de zin van dat je lichaam waarschijnlijk pas net hersteld is. Hoor weleens gasten zeggen dat hun waardes prima zijn en vervolgens beginnen ze een nieuwe blast, terwijl hun waarden net weer een week of 2/3 weer binnen referentie waardes vallen.

Hahaha ja dan kan je niet echt super waardes verwachten inderdaad, bedoelde meer in de zin van dat je lichaam waarschijnlijk pas net hersteld is. Hoor weleens gasten zeggen dat hun waardes prima zijn en vervolgens beginnen ze een nieuwe blast, terwijl hun waarden net weer een week of 2/3 weer binnen referentie waardes vallen.
Hij zal nu ook eerst tijdje cruisen op TestE/C sust

Waarom kiest de een eigenlijk voor bijvoorbeeld 250 test, 250 mast en 250 deca en een ander juist weer voor alleen 750 test? Is het een beter dan het andere? Of is dit vooral persoonsgebonden en trial en error, hoeveel gains iemand maakt of hoeveel sides iemand ervaart?

Dat ze biggie zijn en zoveel zetten betekent niet dat ze ook daadwerkelijk zoveel nodig hebben ;-)

Terug
Naar boven