XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.121
Vanavond awakenings
Vandaag probeer ik gewoon zoveel mogelijk kcal te proppen ter compensatie voor morgen

Eigenlijk niet echt mijn soort techno, vind alleen I Hate Models goed en de rest beetje te zweverig

Maarja we gaan met een vriendengroep van 37 man dus gezellig wordt het sowieso wel :p

Pull up
1x13
1x9

Smith row
2x8x62,5

Sa pulldown
2x8x30

Sa row
2x8x28

Mid cable
2x12x26

Chest, bicep, tricep

Vanavond awakenings
Vandaag probeer ik gewoon zoveel mogelijk kcal te proppen ter compensatie voor morgen

Eigenlijk niet echt mijn soort techno, vind alleen I Hate Models goed en de rest beetje te zweverig

Maarja we gaan met een vriendengroep van 37 man dus gezellig wordt het sowieso wel :p

Pull up
1x13
1x9

Smith row
2x8x62,5

Sa pulldown
2x8x30

Sa row
2x8x28

Mid cable
2x12x26

Chest, bicep, tricep
veel plezier alvast bij awakenings :D

Troost je maar met de gedachte dat er meestal in de gashouder aardig doorgebeukt wordt. Geen hele spannende lineup maar zal vast wel los lopen.

• #4.128
Deze is in de Ziggo Dome man
Nog nooit geweest ook dus ben benieuwd
Maarja de afsluiter is iig top
Stond woensdag nacht in de Westerunie en weet nog dat ik verbaasd was toen iemand me vertelde dat ie naar Awakenings in Ziggo ging. Charlotte op awakefest had er ook aardig t tempo inzitten hoor.

Have fun!

• #4.130
Stond woensdag nacht in de Westerunie en weet nog dat ik verbaasd was toen iemand me vertelde dat ie naar Awakenings in Ziggo ging. Charlotte op awakefest had er ook aardig t tempo inzitten hoor.

Have fun!
Thanks!
Laten we hopen dat ze dat weer doet dan :p

Vanavond awakenings

Pull up
1x13
1x9

Smith row
2x8x62,5

Sa pulldown
2x8x30

Sa row
2x8x28

Mid cable
2x12x26

Chest, bicep, tricep
Herrie

Pas maar op dat je geen klappies krijgt daar met je kkkkkop

Best knap als je dat voor elkaar krijgt op een festival lol
Met name bij techno niet al begint de sfeer te veranderen nu het iets meer mainstream is.
Verwacht wel een aantal peppersprayende oostblokker op ADE.

Veel plezier bij Awake! Als je ergens KO ligt dan zie ik je misschien nog om 14:00 in de Ziggo Dome :D

• #4.136
Met name bij techno niet al begint de sfeer te veranderen nu het iets meer mainstream is.
Verwacht wel een aantal peppersprayende oostblokker op ADE.
Bij hardcore ook niet hoor moet ik zeggen, iedereen is gewoon chill
Vind de sfeer bij techno juist beter geworden dan een paar jaar geleden moet ik zeggen
Denk dat bij genre's je bij Urban ofzo nog het meeste gezeik op loopt
Maarja als je met de instelling naar een festival gaat om te vechten ben je sowieso pauper
Veel plezier bij Awake! Als je ergens KO ligt dan zie ik je misschien nog om 14:00 in de Ziggo Dome :D
:roflol: Wie weet

• Like
Waarderingen: 6am
Ik vond hardcore, hardstyle en techno altijd wel prima qua sfeer.

Dubstep en dat soort muziek vond ik de feestjes echt verschrikkelijk qua sfeer. Super opgefokt en agressief.

Heb op alle feestjes wel ruzie gezien, altijd onkruid ertussen.

Veel plezier man. Hoop dat er meer meiden op Awake zijn dan op Verknipt

• #4.139
Ik vond hardcore, hardstyle en techno altijd wel prima qua sfeer.

Dubstep en dat soort muziek vond ik de feestjes echt verschrikkelijk qua sfeer. Super opgefokt en agressief.
Drum & Bass en dubstep is echt niet mijn ding en de figuren die daar meestal naar toe gaan zijn ook echt niet mijn type mensen
Maar had niet verwacht dat die sfeer daar kut zou zijn, alhoewel die types meestal wel nog 10x zo vaag erbij staan als op een techno feest
Heb op alle feestjes wel ruzie gezien, altijd onkruid ertussen.

Veel plezier man. Hoop dat er meer meiden op Awake zijn dan op Verknipt
Hahaha ja was het zo een worstenfeest?
De meeste ruzie schoppers op die feesten zijn de personen die alcohol drinken, maar heb het nooit mee hoeven maken gelukkig
Totaal geen trek in ook, kom daar gewoon om de elfstedentocht te schaatsen huee

• Haha
Waarderingen: 6am
Terug
Naar boven