AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

Je hebt dit weekend je neurotransmitters door de war gegooid op Awakenings.
Je neemt roaccutane wat ook kan drukken op je mentale gesteldheid.
Dit is dus de perfecte tijd om te gaan piekeren.
Neem even rustig de tijd om erover na te denken. Het leven bestaat nu eenmaal uit tegenslagen en soms moet je een tijdje iets doen waar je geen f**k zin in hebt.

Beetje 5-htp doet wonderen tegen een serotonine MDMA crash. Geen idee of je M gedaan hebt overigens.

Zit echt in een harde struggle
Mn stage duurt 4 maanden
Heb er nu 2 gehad
Maar ik wordt er echt dood ongelukkig van

Ik wil echt heel graag kappen want heb het absoluut niet naar mn zin en heb dit ook aangegeven

Ik dacht dat het sales zou zijn maar het is bijna alleen maar recruitment en ik vind het zo kut

Als ik nu kap moet ik dus wel een volledig jaar tussenjaar nemen, maar ik ga elke dag met zulke harde tegenzin er naar toe dat het mij echt mentaal hard aantast ook

Denk dat ik nog nooit zo iets oninteressants heb gedaan in mn leven

Heb nu maar gesprek ingepland met paar begeleiders van school want ben een beetje radeloos
Het is maar twee maandjes vriendin, dikke kut natuurlijk dat je 't helemaal niets vindt maar na 2 maanden ben je er van af en kan je je binnenkort bezighouden met je eigen onderneming.
Beste lijkt mij om even door de zure appel te bijten en je te focussen op de leuke dingen buiten werk, als je nu een tussenjaar neemt zit je er over een jaar misschien weer mee.

Je hebt dit weekend je neurotransmitters door de war gegooid op Awakenings.
Je neemt roaccutane wat ook kan drukken op je mentale gesteldheid.
Dit is dus de perfecte tijd om te gaan piekeren.
Neem even rustig de tijd om erover na te denken. Het leven bestaat nu eenmaal uit tegenslagen en soms moet je een tijdje iets doen waar je geen f**k zin in hebt.
En niet te vergeten net een beetje mentaal bijgekomen na b2b tren. Inderdaad een goed moment voor een rustige reflectie en even afwachten met radicale keuzes.

Als je nou 2 jaar had gezegd snap ik de struggle maar 2 maanden :o
Even doorzetten.. die 2 maanden zijn echt zo voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.167
  • Like
Waarderingen: AK
Mn stage duurt 4 maanden
Heb er nu 2 gehad

Ik wil echt heel graag kappen want heb het absoluut niet naar mn zin en heb dit ook aangegeven

Ik dacht dat het sales zou zijn maar het is bijna alleen maar recruitment en ik vind het zo kut

Als ik nu kap moet ik dus wel een volledig jaar tussenjaar nemen, maar ik ga elke dag met zulke harde tegenzin er naar toe dat het mij echt mentaal hard aantast ook

Heb nu maar gesprek ingepland met paar begeleiders van school want ben een beetje radeloos
Geen mogelijkheid voor onderhandelingen om uren af te tekenen zonder op te dagen? Zo had ik mijn stages overleeft. Of dat je misschien andere taken doet, desnoods logistiek werk of dergelijke

• Like
Waarderingen: 6am
Mn stage duurt 4 maanden
Heb er nu 2 gehad

Dat is klote. Hoor dat ook van twee van mijn kids dat hun stage niet is wat ze verwachten eo bij de opleiding hoort.
Merk ook dat er vanuit school weinig inzet is om te helpen, en ze lijken eerder bang om de stageplek kwijt te raken. Hoop dat jij een goede stagebegeleiding hebt,die je begrijpt en goed advies kan geven

Zegt wie? De drugsdealer van het kamp?

Als je ergens fucked up van wordt moet je er mee kappen en skitta hebben
Zo werkt het niet in Nederland, je hebt een inkomen nodig om te (over)leven en geen een werk is 24/7 leuk. Ups en downs heb je in elke branche.

Welke kans heb je dat het volgend jaar beter is?
Als dit het allerlaatste is zou ik gewoon nog alles geven
Schijt hebben heeft me nergens na toe geholpen.

Is het een volledige meewerkstage? Hoe is je stagebeleider?
Met een beetje geluk kan je bij een meewerkstage gewoon uit je neus peuteren en het alsnog met een 5,5 halen naar mijn ervaring.

Ik ga niets met deze studie doen :roflol:
Tis dat ik in mn laatste jaar zit anders was ik allang loesoe
Hoeft ook niet, maar een basis papier is altijd mooi meegenomen. Of je vervolgens compleet iets anders gaat doen, dat is volledig aan jou natuurlijk. Genoeg mensen die afgestudeerd zijn in een totaal andere richting als waar ze momenteel werkzaam in zijn.

Terug
Naar boven