- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Bedoelde meer dat die broccoli op jouw hoofd gewoon erg aanstootgevend is
Jelly omdat de mast mijn brocolli nog niet aan heeft gepakt 👀Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedoelde meer dat die broccoli op jouw hoofd gewoon erg aanstootgevend is
Jelly omdat de mast mijn brocolli nog niet aan heeft gepakt 👀Oh haha ik zie nu dat er twee zijn vanavond.Deze is in de Ziggo Dome man
Nog nooit geweest ook dus ben benieuwd
Maarja de afsluiter is iig top
Ja echt kneiter verwarrendOh haha ik zie nu dat er twee zijn vanavond.
Die lineup is best prima man.

Ja ze redden het niet meer op een locatie. Wordt veel te groot. De sfeer wordt er ook niet beter op met al die buitenlanders en mensen die eigenlijk niet van techno houden maar toch eens naar awakenings gaan.Ja echt kneiter verwarrend
Had met iemand afgesproken om te meeten gaat diegene naar de andere![]()
Bull Shark je wordt gewoon Ouwe genoemd maatWij gebruiken chef op een andere manier, mocht je dat natuurlijk nog niet begrijpen… maar je bent ookal 52 dus ik zou het je ook niet te zwaar aanrekenen.

Die buitenlanders kennen hun eigen grenzen ook niet en liggen of nokkie of zijn gewoon ronduit engJa ze redden het niet meer op een locatie. Wordt veel te groot. De sfeer wordt er ook niet beter op met al die buitenlanders en mensen die eigenlijk niet van techno houden maar toch eens naar awakenings gaan.
Was afgelopen week in Gent bij de closing party van Kompass Klub en dat was god***domme wel even een sfeertje.
En ja in Gent was ik de buitenlander😅
Kompass Klub is dikke locatie. Eerste locatie was nog het vetst. Om 7u30 buitenkomen en op weg naar de parking iedereen zien inbadgen op het werk, mensen zullen ook gelachen hebben telkensJa ze redden het niet meer op een locatie. Wordt veel te groot. De sfeer wordt er ook niet beter op met al die buitenlanders en mensen die eigenlijk niet van techno houden maar toch eens naar awakenings gaan.
Was afgelopen week in Gent bij de closing party van Kompass Klub en dat was god***domme wel even een sfeertje.
En ja in Gent was ik de buitenlander😅

Vind het wat spijtig dat techno meer mainstream aan het worden is. Word steeds meer en meer een ding van zien en gezien worden. Vroeger boeide het niet hoe je eruit zag, je kwam voor de muziek (en drugs). Maar nu vaak enkel voor drugs, muziek hun smaak niet en dan maar ruzie maken. Valt me wel steeds meer op.Die buitenlanders kennen hun eigen grenzen ook niet en liggen of nokkie of zijn gewoon ronduit eng
Maar ADE is sowieso hartstikke commercieel dusja
Ja was wel tof

I hate models is wel knallen!Ja was wel tof
Vond de locatie ook erg chill
Had liever I hate models nog een stuk langer zien draaien maar goed
Ja de rest was echt te zweverig voor mijn doen
Achja je kan niet alles hebbenJa de rest was echt te zweverig voor mijn doen
Gisteren verknipt was helemaal dik, 6ejou en raxeller
Had liever daar gestaan

Verrot man .. je kan er op 2 manieren naar kijken. 2 maanden op een mensenleven is heel nihil, we hebben allemaal wel eens wat gedaan wat we echt zwaar verrot vinden. Als je die twee maanden je focust legt op dingen buiten je stage die jouw leven wel positief beïnvloeden ga je er wel doorheen komen. Als jij het niet erg vind om een tussenjaar te nemen en een goed plan klaar hebt liggen wat je in dat jaar gaat doen (en nadenken hoe jij je stage volgend jaar voor je ziet) dan kan je dat overwegen.Zit echt in een harde struggle
Mn stage duurt 4 maanden
Heb er nu 2 gehad
Maar ik wordt er echt dood ongelukkig van
Ik wil echt heel graag kappen want heb het absoluut niet naar mn zin en heb dit ook aangegeven
Ik dacht dat het sales zou zijn maar het is bijna alleen maar recruitment en ik vind het zo kut
Als ik nu kap moet ik dus wel een volledig jaar tussenjaar nemen, maar ik ga elke dag met zulke harde tegenzin er naar toe dat het mij echt mentaal hard aantast ook
Denk dat ik nog nooit zo iets oninteressants heb gedaan in mn leven
Heb nu maar gesprek ingepland met paar begeleiders van school want ben een beetje radeloos
Ja ik vind een heel jaar wel echt lang namelijkVerrot man .. je kan er op 2 manieren naar kijken. 2 maanden op een mensenleven is heel nihil, we hebben allemaal wel eens wat gedaan wat we echt zwaar verrot vinden. Als je die twee maanden je focust legt op dingen buiten je stage die jouw leven wel positief beïnvloeden ga je er wel doorheen komen. Als jij het niet erg vind om een tussenjaar te nemen en een goed plan klaar hebt liggen wat je in dat jaar gaat doen (en nadenken hoe jij je stage volgend jaar voor je ziet) dan kan je dat overwegen.
Hahaha nee ik heb genoeg stages gedaan waar ik daadwerkelijk iets leerdeOch Meeuwke toch. Het is zo voorbij en het zijn maar 2 maandjes![]()
Sucks d*ck, snap ik wel. Zat maar een beetje te verrekken.Hahaha nee ik heb genoeg stages gedaan waar ik daadwerkelijk iets leerde
Maar dit is iets waar ik 0,0 affiniteit mee heb
ik dacht ook dat ik in meeuw zijn topic zat.Och Meeuwke toch. Het is zo voorbij en het zijn maar 2 maandjes![]()