AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.143
Ja echt kneiter verwarrend
Had met iemand afgesproken om te meeten gaat diegene naar de andere :roflol:
Ja ze redden het niet meer op een locatie. Wordt veel te groot. De sfeer wordt er ook niet beter op met al die buitenlanders en mensen die eigenlijk niet van techno houden maar toch eens naar awakenings gaan.
Was afgelopen week in Gent bij de closing party van Kompass Klub en dat was god***domme wel even een sfeertje.
En ja in Gent was ik de buitenlander😅

• #4.146
Ja ze redden het niet meer op een locatie. Wordt veel te groot. De sfeer wordt er ook niet beter op met al die buitenlanders en mensen die eigenlijk niet van techno houden maar toch eens naar awakenings gaan.
Was afgelopen week in Gent bij de closing party van Kompass Klub en dat was god***domme wel even een sfeertje.
Die buitenlanders kennen hun eigen grenzen ook niet en liggen of nokkie of zijn gewoon ronduit eng

Maar ADE is sowieso hartstikke commercieel dusja

Kompass Klub is dikke locatie. Eerste locatie was nog het vetst. Om 7u30 buitenkomen en op weg naar de parking iedereen zien inbadgen op het werk, mensen zullen ook gelachen hebben telkens :roflol:
Die buitenlanders kennen hun eigen grenzen ook niet en liggen of nokkie of zijn gewoon ronduit eng

Maar ADE is sowieso hartstikke commercieel dusja
Vind het wat spijtig dat techno meer mainstream aan het worden is. Word steeds meer en meer een ding van zien en gezien worden. Vroeger boeide het niet hoe je eruit zag, je kwam voor de muziek (en drugs). Maar nu vaak enkel voor drugs, muziek hun smaak niet en dan maar ruzie maken. Valt me wel steeds meer op.

Genoten? Zag er dik uit

• #4.149
  • Like
Waarderingen: Onit
  • #4.150
Ben niets afgevallen, helemaal top
Geplust op bijna al m’n beenoefeningen zojuist
Voel me alleen wel zwaar ellendig dus gaat een lange dag worden :p

• #4.152
  • #4.154
Zit echt in een harde struggle
Mn stage duurt 4 maanden
Heb er nu 2 gehad
Maar ik wordt er echt dood ongelukkig van

Ik wil echt heel graag kappen want heb het absoluut niet naar mn zin en heb dit ook aangegeven

Ik dacht dat het sales zou zijn maar het is bijna alleen maar recruitment en ik vind het zo kut

Als ik nu kap moet ik dus wel een volledig jaar tussenjaar nemen, maar ik ga elke dag met zulke harde tegenzin er naar toe dat het mij echt mentaal hard aantast ook

Denk dat ik nog nooit zo iets oninteressants heb gedaan in mn leven

Heb nu maar gesprek ingepland met paar begeleiders van school want ben een beetje radeloos

Zit echt in een harde struggle
Mn stage duurt 4 maanden
Heb er nu 2 gehad
Maar ik wordt er echt dood ongelukkig van

Ik wil echt heel graag kappen want heb het absoluut niet naar mn zin en heb dit ook aangegeven

Ik dacht dat het sales zou zijn maar het is bijna alleen maar recruitment en ik vind het zo kut

Als ik nu kap moet ik dus wel een volledig jaar tussenjaar nemen, maar ik ga elke dag met zulke harde tegenzin er naar toe dat het mij echt mentaal hard aantast ook

Denk dat ik nog nooit zo iets oninteressants heb gedaan in mn leven

Heb nu maar gesprek ingepland met paar begeleiders van school want ben een beetje radeloos
Verrot man .. je kan er op 2 manieren naar kijken. 2 maanden op een mensenleven is heel nihil, we hebben allemaal wel eens wat gedaan wat we echt zwaar verrot vinden. Als je die twee maanden je focust legt op dingen buiten je stage die jouw leven wel positief beïnvloeden ga je er wel doorheen komen. Als jij het niet erg vind om een tussenjaar te nemen en een goed plan klaar hebt liggen wat je in dat jaar gaat doen (en nadenken hoe jij je stage volgend jaar voor je ziet) dan kan je dat overwegen.

• #4.156
Verrot man .. je kan er op 2 manieren naar kijken. 2 maanden op een mensenleven is heel nihil, we hebben allemaal wel eens wat gedaan wat we echt zwaar verrot vinden. Als je die twee maanden je focust legt op dingen buiten je stage die jouw leven wel positief beïnvloeden ga je er wel doorheen komen. Als jij het niet erg vind om een tussenjaar te nemen en een goed plan klaar hebt liggen wat je in dat jaar gaat doen (en nadenken hoe jij je stage volgend jaar voor je ziet) dan kan je dat overwegen.
Ja ik vind een heel jaar wel echt lang namelijk
Een halfjaar valt nog te overzien

Als ik bepaalde eisen binnen mn eigen bedrijf haal kan ik in mn eigen bedrijf afstuderen

Alleen heb ik geen vol jaar nodig om die eisen te behalen

2 maanden is idd nihil, maar ik moet ook een schoolopdracht maken om deze stage te voltooien en heb er echt 0,0 motivatie voor

• #4.158
Hahaha nee ik heb genoeg stages gedaan waar ik daadwerkelijk iets leerde

Maar dit is iets waar ik 0,0 affiniteit mee heb
Sucks d*ck, snap ik wel. Zat maar een beetje te verrekken.

Het zijn maar 2 maandjes nog, maar 2 maandjes kan ook erg lang duren. Vooral als je daarna nog een of andere kut opdracht moet gaan maken.

Terug
Naar boven