AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.301
Je voed je kind toch zelf op? Als je het een beetje knap doet heeft de genderneutrale kut maatschapij daar nauwelijks tot geen invloed op. Anders gaat er ergens iets mis in mijn ogen.
Je kind gaat altijd beïnvloed worden door zijn omgeving, je hebt niet overal controle op als ouder

Je kind gaat altijd beïnvloed worden door zijn omgeving, je hebt niet overal controle op als ouder
Jij hebt alle invloed. Als je maar consistent, open en direct blijft en niet bang bent af en toe een kind terug te fluiten.

Laatst bewerkt:
Mijn zoon van 2 wou vd week ook nagellak op, net als zn zusje. Heb uitgelegd dat jongens het wel mooi kunnen vinden, maar alleen om naar te kijken bij meisjes. Jongens doen andere hele leuke dingen zei ik, en zn antwoordt was:

oke papa dan ga ik met dino spelen. Zo simpel kan het zijn.

Je hoeft niet aggresief tegenin te gaan. Simpele uitleg is afdoende
Een jochie van twee kan toch voor de grap een keer nagellak willen😂 Daar worden ze niet spontaan transgender van.

Een jochie van twee kan toch voor de grap een keer nagellak willen😂 Daar worden ze niet spontaan transgender van.
Niet bij mij thuis. Hij speelt ook weleens met haar poppenhuis en dat is allemaal prima voor mij, zo stug ben ik echt niet. Maar nagellak of meisjeskleding aan gaan we niet doen, ik normaliseer het iig niet. Ik had die wensen vroeger niet iig en ken ook geen voorbeelden dat iemand dat wou vroeger(jaren 80)
Maar ik ben conservatief ingesteld in het Huisje Boompje Beestje verhaal .

In de context van het verhaal dat de maatschappij zo aan het genderkloten is, vind ik dat ik het hier al een halt moet toeroepen, vooral met de invloeden die ze al heel jong te zien krijgen op verschillende media ben ik als vader momenteel het enige tegenwicht voor mn kinderen wat dat betreft en daar sta ik dan ook voor.

Laatst bewerkt:
Niet bij mij thuis. Hij speelt ook weleens met haar poppenhuis en dat is allemaal prima voor mij, zo stug ben ik echt niet. Maar nagellak of meisjeskleding aan gaan we niet doen, ik normaliseer het iig niet. Ik had die wensen vroeger niet iig en ken ook geen voorbeelden dat iemand dat wou vroeger(jaren 80)
Maar ik ben conservatief ingesteld in het Huisje Boompje Beestje verhaal .

In de context van het verhaal dat de maatschappij zo aan het genderkloten is, vind ik dat ik het hier al een halt moet toeroepen, vooral met de invloeden die ze al heel jong te zien krijgen op verschillende media ben ik als vader momenteel het enige tegenwicht voor mn kinderen wat dat betreft en daar sta ik dan ook voor.
Tot ze volwassen worden en die drang alsnog krijgen, omdat het van papa nooit mocht.

Tot ze volwassen worden en die drang alsnog krijgen, omdat het van papa nooit mocht.
Dan zijn ze volwassen en kunnen ze hun eigen keuzes maken👍
tot die tijd stuur ik ze de wereld in met onze wereldvisie.

Simple as that.

Ik had vroeger ook de drang om uit bomen te springen, mocht nooit. Maar nu ik ouder ben voel ik niet de drang om dat alsnog te doen omdat het vroeger niet mocht en zo werken kinderen ook niet, als ze niet homo/lesbisch zijn van nature. Een kind wat dat wel is, kan die compensatiedrang wel voelen later kan ik me voorstellen.

• #4.309
Nouja ik mocht ook geen mensen omleggen vroeger en doe dat ook nog steeds niet
Idd, zo werkt het niet en dat is hele fucking probleem ook meteen. Mensen laten de wensen en ideeën van een kind leidend zijn in de opvoeding en dan krijg je twisted ass mofos.
Je moet rekening houden met je kind en er zo goed mogelijk op inspelen, maar niet lukraak alles maar goed vinden en accepteren, daar hebben ze juist ouders die dat balanceren voor ze lijkt mij.

Als jij nagellak bij je zoon wil op doen, be my guest. Kun je lekker theeleuteren en samen nageltjes lakken met je zoon , heel gezellig.

Ik knal het liefst met mn zoon en de fiets door de blubber, stoeien we en doen we lekker gek met zn 2en en gaan we samen met de autoracebaan spelen. nog veel leuker. Ieder zn ding bro

Als jij nagellak bij je zoon wil op doen, be my guest. Kun je lekker theeleuteren en samen nageltjes lakken met je zoon , heel gezellig.

Ik knal het liefst met mn zoon en de fiets door de blubber, stoeien we en doen we lekker gek met zn 2en en gaan we samen met de autoracebaan spelen. nog veel leuker. Ieder zn ding bro
Nouja, een keertje nagels lakken is niet zo'n groot probleem, als dat betekent dat ze het gevoel krijgen dat hun ouders ze niet veroordelen. Liever daar bij betrokken en op het juiste moment ingrijpen, dan bang zijn voor hun gevoelens en ze het zelf uit laten zoeken.

Je zoon is ook niet je vriend, maar je kind. Dat jij het leuk vindt om door de blubber wil fietsen is niet belangrijk.

Je zoon is ook niet je vriend, maar je kind. Dat jij het leuk vindt om door de blubber wil fietsen is niet belangrijk.
Hij is mn vriend, mn gabber en mn kind en dat allemaal hand in hand . Hij geeft aan dat ie wil fietsen en ik help hem op weg en doe net zo hard mee, alles komt van hemzelf uit en pa doet er nog een schepje bovenop.

• #4.318
Heb overigens gratis sponsor shit gekregen door Tiktok
En je raad het niet
Het zijn skin care producten :roflol:
Maarja zeker mooi meegenomen

Ook benaderd door een entrepeneur mbt mn bedrijf en hij wilde maandag bellen over eventuele groei die hij voor mij zou kunnen realiseren

Heb overigens gratis sponsor shit gekregen door Tiktok
En je raad het niet
Het zijn skin care producten :roflol:
Maarja zeker mooi meegenomen

Ook benaderd door een entrepeneur mbt mn bedrijf en hij wilde maandag bellen over eventuele groei die hij voor mij zou kunnen realiseren
Loopt het goed? Beetje PT geef je toch?

• #4.320
Loopt het goed? Beetje PT geef je toch?
Ja man 12 klanten nu ofzo en nog paar in de pipeline dus mag niet klagen
Ik doe gewoon online coaching overigens, niet eens PT tenzij mensen er echt behoefte aan hebben
Puur ook de reden dat ik nog niet al m'n social media verwijderd heb, want krijg er nu gewoon m'n geld door :p

Terug
Naar boven