MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Eerst zorgen voor kinderen en dan de spuit er in 👀

We hebben kinderen van ouders met deze denkwijze juist nodig om tegenwicht te blijven bieden, dus fokken graag.
Haha ik moet eerlijk bekennen dat dat voor mij ook een reden is om een kink in de kabel te laten leggen hoor.
Heb geen zin om een kind te moeten managen in deze slappe snowflake genderneutrale linkse kut maatschappij.

Haha ik moet eerlijk bekennen dat dat voor mij ook een reden is om een kink in de kabel te laten leggen hoor.
Heb geen zin om een kind te moeten managen in deze slappe snowflake genderneutrale linkse kut maatschappij.
En dan krijg je uiteindelijk dus wat je niet wilt😬

Mijn zoon van 2 wou vd week ook nagellak op, net als zn zusje. Heb uitgelegd dat jongens het wel mooi kunnen vinden, maar alleen om naar te kijken bij meisjes. Jongens doen andere hele leuke dingen zei ik, en zn antwoordt was:

oke papa dan ga ik met dino spelen. Zo simpel kan het zijn.

Je hoeft niet aggresief tegenin te gaan. Simpele uitleg is afdoende

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.287
Eerst zorgen voor kinderen en dan de spuit er in 👀
Ik laat het over aan het lot
Ik ga gewoon niks voor m'n vruchtbaarheid doen en mocht ik dan ooit een vrouw vinden die echt heel graag kinderen wilt laat ik God wel bepalen of ik nog vruchtbaar ben of niet

Ik ga gewoon niks voor m'n vruchtbaarheid doen en mocht ik dan ooit een vrouw vinden die echt heel graag kinderen wilt laat ik God wel bepalen of ik nog vruchtbaar ben of niet
God? Ik dacht dat jij moslim/Turks was? :roflol:

Moet wel in de gaten houden dat je NU momenteel zo denkt en beïnvloedbaar bent door je huidige leeftijd/ontwikkeling. Straks over 5 jaar kan je er wellicht anders over denken.

Met deze redenen verschuil je je alleen maar en is er meer ruimte voor kinderen die nu al door zgn genderloze worden geboren en opgevoed.
Ken iemand die is gescheiden recent, en vroeger werd gepest. Draagt nu een rok en wil zijn kinderen ook genderneutraal opvoeden/ Lijkt wel of ie onderweg een Tik heeft gehad ergens. Je kunt er niet meer mee praten, en we zien hem nauwelijks in vriendengroep.

Met deze redenen verschuil je je alleen maar en is er meer ruimte voor kinderen die nu al door zgn genderloze worden geboren en opgevoed.
Ken iemand die is gescheiden recent, en vroeger werd gepest. Draagt nu een rok en wil zijn kinderen ook genderneutraal opvoeden/ Lijkt wel of ie onderweg een Tik heeft gehad ergens. Je kunt er niet meer mee praten, en we zien hem nauwelijks in vriendengroep.
Tis dan ook een vriendin nu ☠🤣

Maar klopt helemaal 👍

• #4.295
Moet wel in de gaten houden dat je NU momenteel zo denkt en beïnvloedbaar bent door je huidige leeftijd/ontwikkeling. Straks over 5 jaar kan je er wellicht anders over denken.
Ik sta al 10 jaar achter dit standpunt maar inderdaad wie weet in de toekomst
Looool? Er is niemand op dit forum die mij zo vaak "Turks Nederlands Vertalen" in heeft laten typen in Google als jij.
Meen je :roflol: hahahahaha
In mijn kringen en überhaupt gewoon omstreken wordt er gewoon wel redelijk wat straattaal/arabisch gepraat en het is wel chill als je gewoon een beetje weet wat mensen zeggen
Maar als ik bijv. een nieuw buitenlands persoon ontmoet die Arabisch praat staat diegene meestal ook wel versteld van welke woorden en termen ik allemaal ken :p

• #4.297
Ik denk dat @TheBlock ook wel redelijk wat woordjes kent gezien wij in dezelfde regio wonen en het toch wel ghetto kan zijn :')

Ik denk dat @TheBlock ook wel redelijk wat woordjes kent gezien wij in dezelfde regio wonen en het toch wel ghetto kan zijn :')
Ja for sure.

Alleen Akka kende ik nog niet, maar waar ik zat was het meer marokkaanse straattaal.

Als ik boos word ga ik weer street-slang eruit gooien. Je haalt het kind wel van de straat maar de straat niet uit het kind( war child slogan)

• #4.299
Ik zou geen vrienden meer met zo een persoon kunnen zijn
Je kan toch niet iemand respecteren die zichzelf niet eens respecteert

Je voed je kind toch zelf op? Als je het een beetje knap doet heeft de genderneutrale kut maatschapij daar nauwelijks tot geen invloed op. Anders gaat er ergens iets mis in mijn ogen.

Terug
Naar boven