- Waardering
- 12.701
+1We hebben kinderen van ouders met deze denkwijze juist nodig om tegenwicht te blijven bieden, dus fokken graag.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1We hebben kinderen van ouders met deze denkwijze juist nodig om tegenwicht te blijven bieden, dus fokken graag.
Haha ik moet eerlijk bekennen dat dat voor mij ook een reden is om een kink in de kabel te laten leggen hoor.We hebben kinderen van ouders met deze denkwijze juist nodig om tegenwicht te blijven bieden, dus fokken graag.
En dan krijg je uiteindelijk dus wat je niet wilt😬Haha ik moet eerlijk bekennen dat dat voor mij ook een reden is om een kink in de kabel te laten leggen hoor.
Heb geen zin om een kind te moeten managen in deze slappe snowflake genderneutrale linkse kut maatschappij.
Zoals gear blasten 😎
Ik laat het over aan het lot
Hij drinkt mn shakes al op, vreet mn kwark leeg dus hij is op de goede weg. Die gast eet 3x zn bw aan eiwitten per dag👍
God? Ik dacht dat jij moslim/Turks was?Ik laat het over aan het lot
Ik ga gewoon niks voor m'n vruchtbaarheid doen en mocht ik dan ooit een vrouw vinden die echt heel graag kinderen wilt laat ik God wel bepalen of ik nog vruchtbaar ben of niet

Ik ben zo blank als een pak melk bro hahahahaha
Moet wel in de gaten houden dat je NU momenteel zo denkt en beïnvloedbaar bent door je huidige leeftijd/ontwikkeling. Straks over 5 jaar kan je er wellicht anders over denken.Ik laat het over aan het lot
Ik ga gewoon niks voor m'n vruchtbaarheid doen en mocht ik dan ooit een vrouw vinden die echt heel graag kinderen wilt laat ik God wel bepalen of ik nog vruchtbaar ben of niet
Looool? Er is niemand op dit forum die mij zo vaak "Turks Nederlands Vertalen" in heeft laten typen in Google als jij.Ik ben zo blank als een pak melk bro hahahahaha
Ja, 25% indo maar dat is elke tatta deze dagen
Tis dan ook een vriendin nu ☠🤣Met deze redenen verschuil je je alleen maar en is er meer ruimte voor kinderen die nu al door zgn genderloze worden geboren en opgevoed.
Ken iemand die is gescheiden recent, en vroeger werd gepest. Draagt nu een rok en wil zijn kinderen ook genderneutraal opvoeden/ Lijkt wel of ie onderweg een Tik heeft gehad ergens. Je kunt er niet meer mee praten, en we zien hem nauwelijks in vriendengroep.
Ik sta al 10 jaar achter dit standpunt maar inderdaad wie weet in de toekomstMoet wel in de gaten houden dat je NU momenteel zo denkt en beïnvloedbaar bent door je huidige leeftijd/ontwikkeling. Straks over 5 jaar kan je er wellicht anders over denken.
Meen jeLooool? Er is niemand op dit forum die mij zo vaak "Turks Nederlands Vertalen" in heeft laten typen in Google als jij.
hahahahaha
Je zou juist moeten fokken alsof je leven ervan afhangt.Ja heb je zeker gelijk in, kan altijd nog hCG doen idd
Maar voor nu moet ik er nog niet aan denken iig
Vooral niet in deze gare genderneutrale maatschappij
Ja for sure.Ik denk dat @TheBlock ook wel redelijk wat woordjes kent gezien wij in dezelfde regio wonen en het toch wel ghetto kan zijn :')
Ik zou geen vrienden meer met zo een persoon kunnen zijnKen iemand die is gescheiden recent, en vroeger werd gepest. Draagt nu een rok en wil zijn kinderen ook genderneutraal opvoeden/ Lijkt wel of ie onderweg een Tik heeft gehad ergens. Je kunt er niet meer mee praten, en we zien hem nauwelijks in vriendengroep.
Je voed je kind toch zelf op? Als je het een beetje knap doet heeft de genderneutrale kut maatschapij daar nauwelijks tot geen invloed op. Anders gaat er ergens iets mis in mijn ogen.Haha ik moet eerlijk bekennen dat dat voor mij ook een reden is om een kink in de kabel te laten leggen hoor.
Heb geen zin om een kind te moeten managen in deze slappe snowflake genderneutrale linkse kut maatschappij.