MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Roaccutane begint wel echt goed zn werk te doen nu

Krabte gisteren op mn rug en voelde voor het eerst sinds maanden weer huid ipv een mijnenveld

Bovenkant rug begint echt goed weg te trekken
Chest ook

Alleen op mn onderrug zit er nog wel redelijk veel

7D488AC4-FD09-4C4A-ADE5-6097FFA64AFC.png

Niet dat de acne hier goed te zien is want belichting maar rug dikte neemt lekker toe
Ziet er goed uit man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.264
Ik moet bij deze workout wat lichter ontbijten denk ik want moet altijd bijna kotsen (alleen bij deze workout) en dat fucked mn intensiteit later op de workout op

Ochtendgewicht 78,3
Veel vocht denk ik

Been veins blijven, binnenkort weer ff benen trimmen voor betere look

BSS
2x10x30

Uni Lp 3-4 sec N
2x10x82,5

Leg Ext
2x15x63

Llc
1x8x63
1x7x63

Rdl TuT
2x8x44

Adduct
2x-x56

Calf raise
2x12x85

Beste is om benen te trainen wanneer je eigenlijk al bijna zin hebt in je volgende meal. Bij mij is dat meestal na 2 uur

Ga je nog bloedwerk doen,
je bent nu week of 8 aan cruise toch ?

• #4.267
Beginnen met wat ?
Na week of 8 zou ik willen weten hoe het ervoor staat. Niks raars aan. Zoals ik al eerder zei, zou ik niet zo snel weer gaan kuren als je dat bedoelt.
Ik las zijn post verkeerd. Ik dacht dat ie over 1 a 2 maanden pas de dosis weer wilde uppen. Dan zag ik nu nog geen nut van een extra test als je die over 2 maand, voor 't begin van je blast dus, weer doet. Ik zei dus ook niet dat je rare dingen zegt, ik stelde een vraag.

• #4.273
Beginnen met wat ?
Na week of 8 zou ik willen weten hoe het ervoor staat. Niks raars aan. Zoals ik al eerder zei, zou ik niet zo snel weer gaan kuren als je dat bedoelt.
Volgende kuur gaat nog echt wel even duren

Maar mijn bloedwaarden waren eigenlijk binnen 1 maand op 240mg sust al zodanig hersteld dat ik me niet echt zorgen maak dat er nog iets ergs buiten range valt

240mg sust als cruise joh? En hcg erbij?

Volgende kuur gaat nog echt wel even duren

Maar mijn bloedwaarden waren eigenlijk binnen 1 maand op 240mg sust al zodanig hersteld dat ik me niet echt zorgen maak dat er nog iets ergs buiten range valt
Ging mij om de mindere waarden, dacht dat je rond 12 sept uitslag ervan had, of heb ik er later een gemist ?

• #4.276
Ja nee had die maand miscalculatie gemaakt
Ik zet geen hCG, wil ook geen kinderen later
Alright. Hmm ja dat soort beslissingen hoef je nog niet per se te nemen op je 24ste.
Mocht die wens er uiteindelijk toch wel zijn dan is hcg altijd nog een optie.

• #4.279
Alright. Hmm ja dat soort beslissingen hoef je nog niet per se te nemen op je 24ste.
Mocht die wens er uiteindelijk toch wel zijn dan is hcg altijd nog een optie.
Ja heb je zeker gelijk in, kan altijd nog hCG doen idd
Maar voor nu moet ik er nog niet aan denken iig
Vooral niet in deze gare genderneutrale maatschappij

Ja heb je zeker gelijk in, kan altijd nog hCG doen idd
Maar voor nu moet ik er nog niet aan denken iig
Vooral niet in deze gare genderneutrale maatschappij
We hebben kinderen van ouders met deze denkwijze juist nodig om tegenwicht te blijven bieden, dus fokken graag.

Terug
Naar boven