ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je dit in het verleden ook gebruikt? Er zijn namelijk best veel mensen die hier niet goed op reageren omdat het veel inuline bevat.
Zijn insta story. Of hij heeft twee blaren onder zijn nagels 💅 😅Lolwat? Beetje teveel last van aromatisering? @Vypaw
Nee nog niet onderzocht, ontlasting is pas sinds paar dagen echt slechtIs de ontlasting zelf al onderzocht?
Neem aan van wel?
Op parasieten, bacteriën etc?
Eventueel alvleesklier enzymen zoals elastase?
Ja ik heb dus nu een tijdje wat lager in vezels gezeten juist omdat havermout wegviel, heb sowieso extra fruit en groenten toegevoegd nu. Die psyilum was even een noodoplossing, heb het 1 dag gebruikt maar het werkte wel prima.Ik krijg juist van vezels last van mn darmen. Had paar dagen alle vezels en groentem eruit en pro biotica & menthololie toegevoegd en na 2 dagen verbetering. Als ik psyliumvezels neem ben ik hele dag winderig bloathed en diaree, bij veel groentes ook
Heb je helemaal je gelijk in, met betrekking tot die gastro-enteroloog. Ik kan dat sowieso wel fixen gezien de historie van beide ouders + dat mijn huisarts ook gewoon een hele sympathieke kerel is.Tsja, hier kon je op wachten natuurlijk. Je lichaam stuurt je al maandenlang signalen in de vorm van slechte eetlust, die jij negeert.
Vaak wordt inderdaad geadviseerd om vezels toe te voegen wanneer men darmklachten ervaart. Echter werkt dit in sommige gevallen juist averechts. Vooral psyllium husk vezels zijn best wel “heftig” voor je darmen als ze al geïrriteerd of ontstoken zijn. Soms is minder vezels eten voor een bepaalde periode juist beter. Ik zou daar een beetje mee experimenteren.
Zou mooi zijn als je doorverwezen zou worden naar een gastro-enteroloog, die je wat basic (allergie)tests etc kan laten doen. Dat soort onderzoeken kunnen heel verhelderend zijn. Waarschijnlijk heb je gaandeweg je permabulk een intolerantie ontwikkeld voor iets wat je heel veel at en zorgt dit nu voor problemen.
Ik vrat bijvoorbeeld best wel lange tijd 6-10 eieren per dag. En wat bleek uit bloedonderzoek, zowel voor eiwit als eigeel had ik verhoogde waardes.
Ik heb inderdaad al meer mensen positief over de lucovitaal supplementen mbt darmen gehoordIk heb zelf prikkelbaar darmsyndroom en in deze prep krijg ik van de kleinste dingen last. Wat bij mij heeeeel goed helpt is dit suplementen van lucovitaal en dan vooral de menthololie die erin zit
![]()
Nee dat niet, moet zeggen dat mijn darmen wat gekalmeerd zijn maar mijn ontlasting is nog steeds niet wat het hoort te zijnHeb je dit in het verleden ook gebruikt? Er zijn namelijk best veel mensen die hier niet goed op reageren omdat het veel inuline bevat.
Kan t wel hebben toch, heb toch al oorbellen
@Bokito zou zeggen die fl**ker oorbellen 😂
Ik zou dan heel terughoudend zijn met psyllium husk, mijn darmen kunnen daar echt niet tegen.Nee dat niet, moet zeggen dat mijn darmen wat gekalmeerd zijn maar mijn ontlasting is nog steeds niet wat het hoort te zijn
Toevalig ik heb ook pds doe je fodmap?Ik heb zelf prikkelbaar darmsyndroom en in deze prep krijg ik van de kleinste dingen last. Wat bij mij heeeeel goed helpt is dit suplementen van lucovitaal en dan vooral de menthololie die erin zit
![]()
Ik eet bijna alleen van low fodmap idd
Hoe kom je aan voldoende koolhydraten? Alleen rijst?
Havermout, rijst / rijstebloem en aardappelHoe kom je aan voldoende koolhydraten? Alleen rijst?
Rijstebloem goed idee ook een keer proberen. Met havermout krijg ik boven de 50G al last hoe bereid je het? Sorry voor de hoeveelheid vragen haha
Met kokent water hahaRijstebloem goed idee ook een keer proberen. Met havermout krijg ik boven de 50G al last hoe bereid je het? Sorry voor de hoeveelheid vragen haha
Heb zelf ook PDS, hoeveel gebruik je hiervan op een dag?Ik heb zelf prikkelbaar darmsyndroom en in deze prep krijg ik van de kleinste dingen last. Wat bij mij heeeeel goed helpt is dit suplementen van lucovitaal en dan vooral de menthololie die erin zit
![]()
20 druppels op lege maag in ochtend, en 20 druppels in mn thee voor ik ga slapen. Die in de ochtend combineer ik met 2 caps pro beotica en 10g glutamine. Mn verteren is afgelopen dagen helemaal perfect. Groentes eet ik nogsteeds niet dus dat helpt wel meeHeb zelf ook PDS, hoeveel gebruik je hiervan op een dag?
Zal alle groentes ook deruit halen ben die wortels spuugzat20 druppels op lege maag in ochtend, en 20 druppels in mn thee voor ik ga slapen. Die in de ochtend combineer ik met 2 caps pro beotica en 10g glutamine. Mn verteren is afgelopen dagen helemaal perfect. Groentes eet ik nogsteeds niet dus dat helpt wel mee