XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

Correct! Vrienden van me zijn een aantal maanden terug daar geweest, vonden het aanbod daar redelijk beperkt. Zal daar eens een dagpas halen om zelf eens te kijken.
Tjah opzich is er genoeg hoor. Er komt tegen de zomer nog een dezelfde hal bij. Daar komen de apparaten voor de benen in te staan. En een poseer ruimte. Ikzelf zal ook eens naar factory gym gaan. Foxgym is ook mooi maar das weer in Den Bosch. Gr

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.962
OT: Zit wel een goede gym 30 min rijden de grens over maar daar is het zo ver ik weet altijd wel aardig druk en de dumbells gaan daar niet tot heel zwaar
Apparatuur is daar wel weer net ietsjes beter

• #4.963
Ben trouwens ook van de sust af want die is op, zat ook EO in wat ook t*fus zooi is
Zit nu gewoon aan de test en voor m'n gevoel is m'n huid nog steeds aan het verbeteren
1680351906922.png

Heb het al gezegd, maar oprecht nogmaals had ik niet gedacht dat het zo goed op zou klaren
Wellicht gewoon best wel geluk gehad

Eet nu 4K en blijf schommelen rond 81kg

Ben trouwens ook van de sust af want die is op, zat ook EO in wat ook t*fus zooi is
Zit nu gewoon aan de test en voor m'n gevoel is m'n huid nog steeds aan het verbeteren
1680351906922.png

Heb het al gezegd, maar oprecht nogmaals had ik niet gedacht dat het zo goed op zou klaren

Holy shit man je rug is gewoon helemaal clear, wat een top spul dat roa

• #4.965
Huid ziet er idd heel goed uit, zeker in vergelijking met wat het was. Hoe waren je leverwaarden tijdens?

• #4.967
Huid ziet er idd heel goed uit, zeker in vergelijking met wat het was. Hoe waren je leverwaarden tijdens?
Gewoon dichtbij de range (maar dit was 2 maanden in ofzo) heb volgende week nog een keer een bloedtest

Ben wel benieuwd hoe het er dan voor staat

1680351906922.png

Eindelijk :D

• #4.969
1680518640591.png

Helaas kan ik schouders/chest niet goed trainen i.v.m blessure, maar voorderest gaat het wel prima (wel kut want chest kan wel wat gains gebruiken)
Ik denk dat ik ook weer terug ga naar mijn natty manier van chest trainen, want mijn chest was eerst altijd een strong point

Ben ook overigens wel echt ziek harig :roflol:

Wat heb je vwran
1680518640591.png

Helaas kan ik schouders/chest niet goed trainen i.v.m blessure, maar voorderest gaat het wel prima (wel kut want chest kan wel wat gains gebruiken)
Ik denk dat ik ook weer terug ga naar mijn natty manier van chest trainen, want mijn chest was eerst altijd een strong point

Ben ook overigens wel echt ziek harig
Wat heb je veranderd kwa chest training natty en nu dan?

• #4.971
Wat heb je vwran

Wat heb je veranderd kwa chest training natty en nu dan?
Gewoon een stuk minder volume eigenlijk
Ik deed voorheen altijd 3 sets db press, incline en flye
Nu is dat maar 2 sets per training omdat ik daar voorderest veel betere intensiteit voor kan leveren
Maar chest is sinds dien wel hard achter gaan lopen
Heb toen chest press 2 sets toegevoegd om toch extra volume te draaien maar werkt toch minder goed voor mn gevoel
Dus ga het gewoon even uittesten

Pecs injecteren wil ook wel helpen voor meer groei naar mijn ervaring

• #4.973
  • #4.976
Darmproblemen worden steeds kutter
Volgende week even langs de huisarts
Afgelopen 3 dagen wel 20x naar het toilet geweest
Alles wat ik eet is instant buikpijn en krampen

Ontlasting is ook gelig

Vezel intake was wel een stuk minder doordat ik geen havermout meer eet, heb nu physilium husk toegevoegd en meer fruit en groente

Heb alsnog proberen kcals te pushen maar ben daar gisteren mee gestopt
Denk dat ik meer kwaad doe dan goeds

Ben zelfs bang om te eten nu omdat het echt binnen mum van tijd problemen veroorzaakt

Vanaf beide kanten zowel ma als pa zijn er darmproblemen, dus huisarts bezoek kan sowieso geen kwaad

Is de ontlasting zelf al onderzocht?
Neem aan van wel?
Op parasieten, bacteriën etc?
Eventueel alvleesklier enzymen zoals elastase?

Darmproblemen worden steeds kutter
Volgende week even langs de huisarts
Afgelopen 3 dagen wel 20x naar het toilet geweest
Alles wat ik eet is instant buikpijn en krampen

Ontlasting is ook gelig

Vezel intake was wel een stuk minder doordat ik geen havermout meer eet, heb nu physilium husk toegevoegd en meer fruit en groente

Heb alsnog proberen kcals te pushen maar ben daar gisteren mee gestopt
Denk dat ik meer kwaad doe dan goeds

Ben zelfs bang om te eten nu omdat het echt binnen mum van tijd problemen veroorzaakt

Vanaf beide kanten zowel ma als pa zijn er darmproblemen, dus huisarts bezoek kan sowieso geen kwaad
Ik krijg juist van vezels last van mn darmen. Had paar dagen alle vezels en groentem eruit en pro biotica & menthololie toegevoegd en na 2 dagen verbetering. Als ik psyliumvezels neem ben ik hele dag winderig bloathed en diaree, bij veel groentes ook

Tsja, hier kon je op wachten natuurlijk. Je lichaam stuurt je al maandenlang signalen in de vorm van slechte eetlust, die jij negeert.

Vaak wordt inderdaad geadviseerd om vezels toe te voegen wanneer men darmklachten ervaart. Echter werkt dit in sommige gevallen juist averechts. Vooral psyllium husk vezels zijn best wel “heftig” voor je darmen als ze al geïrriteerd of ontstoken zijn. Soms is minder vezels eten voor een bepaalde periode juist beter. Ik zou daar een beetje mee experimenteren.

Zou mooi zijn als je doorverwezen zou worden naar een gastro-enteroloog, die je wat basic (allergie)tests etc kan laten doen. Dat soort onderzoeken kunnen heel verhelderend zijn. Waarschijnlijk heb je gaandeweg je permabulk een intolerantie ontwikkeld voor iets wat je heel veel at en zorgt dit nu voor problemen.

Ik vrat bijvoorbeeld best wel lange tijd 6-10 eieren per dag. En wat bleek uit bloedonderzoek, zowel voor eiwit als eigeel had ik verhoogde waardes.

Ik heb zelf prikkelbaar darmsyndroom en in deze prep krijg ik van de kleinste dingen last. Wat bij mij heeeeel goed helpt is dit suplementen van lucovitaal en dan vooral de menthololie die erin zit

060138_A.png

Terug
Naar boven