XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.001
1681726468493.png

1 jaar verschil, precies hetzelfde gewicht
Links alleen mid tren/anadrol/test blast, rechts 3 a 4 weken cruise

Armen zijn wel mooi toegenomen

jammer dat je alleen een meter dichter bij de camera staat. dat vertekent het net voor het mooie.
wel betere lijnen in je benen ook

• #5.003
  • #5.008
Train nu 50/50 in een andere gym met plate loaded spul

Ook een plate loaded legpress, chest press etc.

Wel van techno gym, maar ik vind het best wel lekkere apparatuur

Begonnen met de cut @2600 kcal

Over 6 weken weer een bloedtest, mn leverwaarden waren aardig verhoogd ASAT van 63 ofzo

Maar gestopt met roaccutane dus benieuwd wat straks de waardes zullen zijn

Bekijk bijlage 581244

Over 6 weken weer een bloedtest, mn leverwaarden waren aardig verhoogd ASAT van 63 ofzo
Dat is dan waarschijnlijk veroorzaakt door de roaccutane, welke compounds en mgs. worden er in de cut gebruikt of zit jij in de cruise?

• #5.011
Dat is dan waarschijnlijk veroorzaakt door de roaccutane, welke compounds en mgs. worden er in de cut gebruikt of zit jij in de cruise?
Ik cruise nu een maand oid, voorderest test/npp/mast gerund

Maar denk dat roaccutane vooral oorzaak is

Wat zijn je ALAT en GGT?

ASAT van 63 stelt toch niks voor? Je moet je pas een beetje zorgen gaan maken als die dik boven de 100 is.

Zou na je steroid kuur en roa gebruik misschien een kuurtje doen van iets wat je lever enzo goed reinigt. Chophytol bijvoorbeeld, 4-6 weken. Doe ik ook een paar keer per jaar.

ASAT van 63 stelt toch niks voor? Je moet je pas een beetje zorgen gaan maken als die dik boven de 100 is.
Dat hersteld toch wel tijdens een/zijn cruise...als zijn dosering(en) niet te hoog liggen?

En...niet meer stiekem borreltjes drinken. 😉

• #5.015
ASAT 60 (het was dus geen 63 zie ik net)
ALAT 43
GGT 12

Zou na je steroid kuur en roa gebruik misschien een kuurtje doen van iets wat je lever enzo goed reinigt. Chophytol bijvoorbeeld, 4-6 weken. Doe ik ook een paar keer per jaar.
Nee 63 valt wel mee als ik het zo zie, heb het voorheen wel hoger gehad

Maar dat was eigenlijk de enige waarden die sinds mn kuur eigenlijk afwijkt

Wat ik best bijzonder vind gezien mn doseringen

Laatst bewerkt:
  • #5.016
Dat hersteld toch wel tijdens een/zijn cruise...als zijn dosering(en) niet te hoog liggen?

En...niet meer stiekem borreltjes drinken. 😉
Ik drink sowieso bijna nooit meer sinds ik kuur

Mn leverwaarden zijn sinds het kuren beter dan voor het kuren :roflol:

Max 2-3x per jaar, en dat is meestal als ik een festival heb

Ik heb ze tegen de 400 gehad, leef nog.

Methyl tren, oxy en t5. Dacht dat beide fake waren maar aan m'n leverwaardes toen te zien toch niet.

Later ook nog eens een mix gehad met methyl tren er in maar toen ook niks speciaals. Oxy merk ik ook niet superveel van.

• #5.020
Wil trouwens de laatste weken van de cut winny erin gooien voor de looks naast mn cruise dose

Ik was van de veronderstelling dat mast mijn haar niet geneukt had

Maar van de voorkant is mn haar toch stuk doorzichtiger geworden

Kan het prima bedekken maar toch wel jammer, gelukkig is mn facial hair growth wel dusdanig toegenomen dat het niets voor niets is geweest

Primo rekt mn haarlijn en mast dunt mn haar uit

Dus denk dat ik of fin of topical minox ga gebruiken mocht ik weer een keer een van de twee gebruiken

Terug
Naar boven