- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja blijft lastig om precies dezelfde afstand te hanteren 1 jaar laterjammer dat je alleen een meter dichter bij de camera staat. dat vertekent het net voor het mooie.
wel betere lijnen in je benen ook
Gewoon tegen de muur aan statief 2of 3 Meyer voor je ✌️Ja blijft lastig om precies dezelfde afstand te hanteren 1 jaar later
Ja dat ging nu dus ook fout blijkbaar.
Ja als je 2 meter doet dan hou je dat aan en anders 3 😅
Ja dit dus

Gewoon wat ductape gebruiken. In sommige winkels zie je ze 2 jaar na dato ook nog steeds op de vloerJa blijft lastig om precies dezelfde afstand te hanteren 1 jaar later
.Dat is dan waarschijnlijk veroorzaakt door de roaccutane, welke compounds en mgs. worden er in de cut gebruikt of zit jij in de cruise?Over 6 weken weer een bloedtest, mn leverwaarden waren aardig verhoogd ASAT van 63 ofzo
Ik cruise nu een maand oid, voorderest test/npp/mast gerundDat is dan waarschijnlijk veroorzaakt door de roaccutane, welke compounds en mgs. worden er in de cut gebruikt of zit jij in de cruise?
Dat hersteld toch wel tijdens een/zijn cruise...als zijn dosering(en) niet te hoog liggen?ASAT van 63 stelt toch niks voor? Je moet je pas een beetje zorgen gaan maken als die dik boven de 100 is.
ASAT 60 (het was dus geen 63 zie ik net)
Nee 63 valt wel mee als ik het zo zie, heb het voorheen wel hoger gehadASAT van 63 stelt toch niks voor? Je moet je pas een beetje zorgen gaan maken als die dik boven de 100 is.
Zou na je steroid kuur en roa gebruik misschien een kuurtje doen van iets wat je lever enzo goed reinigt. Chophytol bijvoorbeeld, 4-6 weken. Doe ik ook een paar keer per jaar.
Ik drink sowieso bijna nooit meer sinds ik kuurDat hersteld toch wel tijdens een/zijn cruise...als zijn dosering(en) niet te hoog liggen?
En...niet meer stiekem borreltjes drinken. 😉

Methyl tren, oxy en t5. Dacht dat beide fake waren maar aan m'n leverwaardes toen te zien toch niet.