Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Het is ook heelerg hoe je het klaarmaakt. Ik doe het met kokent water en een garde, tot het nog beetje waterig is en dan nog ff 30s in magnetron en daarna whey erdoor en goed roeren, dan ff in koelkast want anders verbrand ik na 1 sec mn b**kes elke keer

Vind de smaak cherry bakewell van tbjb het lekkerste

Als een beetje poeder en water heerlijk is, hoe noem je een fucking steak of topklasse sushi dan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.068
weet niet welk merk en welke smaak jij heb genomen maar ik heb nooit een hap zand ervaren met COR
Ik doe er dezelfde smaak whey doorheen en verder wat bessen.
Vind het echt heerlijk

Heb jij niet de rice powder van xxl ofzo? Dit is geloof ik geen cream of rice namelijk en smaakt idd zo😂
Ik heb cream of rice chocolate smaak van XXL
Soms gooi ik er idd ook nog chocolade whey bij maar vind het nog steeds naar zand smaken :roflol:

Vind het niet erg want qua vertering is t top maar toch, had iets anders verwacht

• #5.069
Het is ook heelerg hoe je het klaarmaakt. Ik doe het met kokent water en een garde, tot het nog beetje waterig is en dan nog ff 30s in magnetron en daarna whey erdoor en goed roeren, dan ff in koelkast want anders verbrand ik na 1 sec mn b**kes elke keer
Ik doe meestal 2 minuten 900W, ff roeren en dan nog 1 minuut 900W
En dan ff 10 min laten staan want idd je verband zo je bek eraan

Ik heb cream of rice chocolate smaak van XXL
Soms gooi ik er idd ook nog chocolade whey bij maar vind het nog steeds naar zand smaken :roflol:

Vind het niet erg want qua vertering is t top maar toch, had iets anders verwacht
Zal dan een andere smaak/merk proberen als het naar zand smaakt haha.
Je hebt zoveel keus haha.

En ik doe het met kokend water uit de waterkoker eerst 250 gram/ml water en dan 50 gram cor
Of als je meer cor hebt dan meer water zo doe ik post training een halve liter water met 120 gram,cor en dan met een garde roeren

En ik doe het met kokend water uit de waterkoker eerst 250 gram/ml water en dan 50 gram cor
Of als je meer cor hebt dan meer water zo doe ik post training een halve liter water met 120 gram,cor en dan met een garde roeren
Zoals jij het maakt is t idd meer vloeibaar en gladde textuur. Als je het in magnetron doet word het wat dikker en papperig

• #5.072

Zoals jij het maakt is t idd meer vloeibaar en gladde textuur. Als je het in magnetron doet word het wat dikker en papperig
Ik ga dat kokende water eens proberen heren, thanks!

• #5.073
Afgelopen 4 a 5 weken trouwens amper kunnen trainen met progressive overload ivm hele tijd andere gyms trainen met andere mensen

Desondanks niet het gevoel alsof ik er minder progressie om maak en vind het ook best chill trainen om gewoon een beetje te freestylen tot failure

9 maanden;
BA74E830-91C5-4675-A0DA-37F2B582F8D4.jpeg

77,7kg nu

Laatst bewerkt:
Afgelopen 4 a 5 weken trouwens amper kunnen trainen met progressive overload ivm hele tijd andere gyms trainen met andere mensen

Desondanks niet het gevoel alsof ik er minder progressie om maak en vind het ook best chill trainen om gewoon een beetje te freestylen tot failure

9 maanden;
BA74E830-91C5-4675-A0DA-37F2B582F8D4.jpeg

77,7kg nu
Netjes man, keep it up!

• #5.075
Iemand ervaring met MT2 en acne littekens? Worden ze juist erger of valt het minder op

• #5.076
50mcg inject MT2 mijn hoofd is zo rood als een tomaat jezus :roflol:

Littekencreme van Kruidvat

Ik had een keer een vial hcg waarbij ik telkens een rode kop had. Volgende vial nergens last van. Denk ook 1mg mt2 per keer gezet😂

Terug
Naar boven