- Waardering
- 18.783
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Meer met het idee om kracht te behouden tijdens je cut en dus zo doende te proberen zo weinig mogelijk massa te verliezenWaarom zou het mid cut niet verstandig zijn om van trainingsopzet te switchen? Zag het laatst ergens ook al voorbijkomen op het forum… ik geloof dat het @ak was. Die kan zijn training ook niet veranderen omdat hij in een cut zit. Ofzoiets. Onzin imo. Als iets niet (goed) werkt, dan werkt het niet. Wachten tot volle maan met het veranderen van iets wat heeft bewezen niet goed te werken is tijdverspilling
Aan de andere kant moet die test in mn reet wel een hoop goed maken
Het werkt wel voor me, maar ik heb het idee dat het beter kan
Meestal doe ik dat dus echt de laatste weken/week van m'n cut in transitie naar m'n bulk toeDit, het is nu juist de mogelijkheid om oefeningen goed uit te proberen en aan je techniek te werken zodat je vollebak gas kan geven voor je begint te bulken/pushen.
Als je dan aan oefeningen moet gaan wennen etc etc, kan het juist je progressie in de weg gaan zitten of blessures veroorzaken omdat je nog niet aan de oefening / beweging gewend bent geraakt en meteen vol gas dit gaat doen.
Maar ik ga het gewoon doen, thanks