MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.081
Rot spul. Ooit eens MT2 voor HGH aangezien. Geloof me, is een fout die je nooit weer maakt als je een halve vial HGH denkt op te trekken.
t*ring hahahaha
Kan me niet voorstellen hoe misselijk je wel niet daarna geweest moet zijn

Ik had een keer een vial hcg waarbij ik telkens een rode kop had. Volgende vial nergens last van. Denk ook 1mg mt2 per keer gezet😂
Net tweede inject gehad en nu valt t gelukkig mee :p

Heb geupped naar 100mcg per dag nu even voor een tijdje tot ik de gewenste tan heb

Melanotan 2 bedoel je. Volgens mijn blijven litteken qua bruinig achter bij de rest

Dacht eerder dat je bedoelde tegen littekens
Yes bedoelde meer of de littekens minder op zouden vallen of dat de pigmentatie daar juist nog donkerder wordt

t*ring hahahaha
Kan me niet voorstellen hoe misselijk je wel niet daarna geweest moet zijn

Net tweede inject gehad en nu valt t gelukkig mee :p

Heb geupped naar 100mcg per dag nu even voor een tijdje tot ik de gewenste tan heb

Yes bedoelde meer of de littekens minder op zouden vallen of dat de pigmentatie daar juist nog donkerder wordt
Die blijven achter qua kleuring/bronzing .

Moet wel zeggen.. ik ben na mijn eerste blast ook redelijk uitgebroken en ik zie na anderhalf jaar nog steeds donkere vlekjes op mijn rug en schouders als mijn huid weinig tan heeft.

Na twee weken Curaçao vorig jaar was mijn huid een stuk donkerder en vielen die plekjes nauwelijks op. Zou het zelf gewoon een kans geven😉

Of het nu je littekens doet verdwijnen of niet, een goede tan doet iedereen er overall beter uitzien.

Zelf loop ik heel het jaar als een terminale kankerpatient rond… Vind dat echt kut. Maar waar ik woon is nu eenmaal weinig zon en voor de zonnebank heb ik geen tijd.

Dat gekut met melanotan spreekt mij overigens ook niet echt aan. Ik heb me handen al vol aan side effects die met anabolic steroids gepaard gaan en mijn darm shizzle.

• #5.088
Of het nu je littekens doet verdwijnen of niet, een goede tan doet iedereen er overall beter uitzien.

Zelf loop ik heel het jaar als een terminale kankerpatient rond… Vind dat echt kut. Maar waar ik woon is nu eenmaal weinig zon en voor de zonnebank heb ik geen tijd.

Dat gekut met melanotan spreekt mij overigens ook niet echt aan. Ik heb me handen al vol aan side effects die met anabolic steroids gepaard gaan en mijn darm shizzle.
Eetlust is wel 0 nu door de MT2 maar ben toch aan t cutten dus no biggie
Erecties zijn atm alleen echt niet normaal lol

Maar geen tijd voor zonnebank, ik denk als je een keertje gaat en je ziet wat het voor je fysiek doet in 20 min tijd dat je er wel tijd voor gaat maken

Vind t echt een heel verschil maken

Eetlust is wel 0 nu door de MT2 maar ben toch aan t cutten dus no biggie
Erecties zijn atm alleen echt niet normaal lol

Maar geen tijd voor zonnebank, ik denk als je een keertje gaat en je ziet wat het voor je fysiek doet in 20 min tijd dat je er wel tijd voor gaat maken

Vind t echt een heel verschil maken
Prikken voor het slapen, dan heb je er geen last van

Dat hele opbouwen is sowieso BS met mela.

Ik zet het gewoon heel af en toe op de dag dat ik naar de zonnebank ga en werkt prima

Dat hele opbouwen is sowieso BS met mela.

Ik zet het gewoon heel af en toe op de dag dat ik naar de zonnebank ga en werkt prima
Vooral alleen zetten als je ook daadwerkelijk de zon (of zonnebank) in gaat is superslim. Schijnt anders voornamelijk naar je moedervlekken te gaan en dat is een beetje jammer.

• #5.095
Afgelopen zaterdag bij Siggi’s gaan kijken en dat was wel echt een dikke motivatie boost om harder aan de slag te gaan

Ook een guy zn posing en transities waren zo ziek goed en smokth dat ik het voor mn eerste wedstrijd wel echt goed on point wil hebben

Alleen raar genoeg kreeg hij niet de best poser award, maar was echt vermakelijk om te zien

• Like
Waarderingen: vntl
Afgelopen zaterdag bij Siggi’s gaan kijken en dat was wel echt een dikke motivatie boost om harder aan de slag te gaan

Ook een guy zn posing en transities waren zo ziek goed en smokth dat ik het voor mn eerste wedstrijd wel echt goed on point wil hebben

Alleen raar genoeg kreeg hij niet de best poser award, maar was echt vermakelijk om te zien
Poseren is echt een kunst idd! En heeeeel erg onderschat haha

• #5.098
Vandaag met wat meer volume getrained en andere oefeningen gezien we nu Angles90 in onze gym hebben.
Kan nu net wat creatiever zijn met oefeningen

Ben die 2 sets na 1,5 jaar wel een beetje beu aan het raken, voor spiergroepen die goed developed zijn dus schouders en quads laat ik het zo gezien het werkt
Voor chest/rug/hammies/armen ga ik het wel implementeren
Ga iets minder oefeningen doen maar iets meer sets

Mid-cut niet slim om te switchen van trainingsplan maar gezien ik nu ook 50/50 van de tijd in een andere gym train moet ik toch geloven aan een nieuwe split

Gedropt naar 2200 kcal nu
Heb nog steeds echt 0,0 eetlust, dit cutten gaat zo easy

En ben ook t*ring bruin aan het worden, goed spul die MT2

1683545338940.png
1683545350331.png

Waarom zou het mid cut niet verstandig zijn om van trainingsopzet te switchen? Zag het laatst ergens ook al voorbijkomen op het forum… ik geloof dat het @ak was. Die kan zijn training ook niet veranderen omdat hij in een cut zit. Ofzoiets. Onzin imo. Als iets niet (goed) werkt, dan werkt het niet. Wachten tot volle maan met het veranderen van iets wat heeft bewezen niet goed te werken is tijdverspilling

Waarom zou het mid cut niet verstandig zijn om van trainingsopzet te switchen? Zag het laatst ergens ook al voorbijkomen op het forum… ik geloof dat het @ak was. Die kan zijn training ook niet veranderen omdat hij in een cut zit. Ofzoiets. Onzin imo. Als iets niet (goed) werkt, dan werkt het niet. Wachten tot volle maan met het veranderen van iets wat heeft bewezen niet goed te werken is tijdverspilling
Dit, het is nu juist de mogelijkheid om oefeningen goed uit te proberen en aan je techniek te werken zodat je vollebak gas kan geven voor je begint te bulken/pushen.
Als je dan aan oefeningen moet gaan wennen etc etc, kan het juist je progressie in de weg gaan zitten of blessures veroorzaken omdat je nog niet aan de oefening / beweging gewend bent geraakt en meteen vol gas dit gaat doen.

Terug
Naar boven